Arik.G פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 עשיתי קצת לאפינג לסינקים שלי . במיוחד לבסיס של ה SLK-600 שהיה באמת נורא. זה לפני: וזה אחרי: וזה הסינק של P3 שיושב על ה Chip Set : והנה מבט על הקירור שעל הלוח, יש גם סינקים קטנים על המוספטים: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SubX פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 יפה מאוד!!!!אני חייב לעשות כזה לאפינג לSLK600 שלי..עם מה עשית אותו בדיוק? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
manbot פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 עם איזה נייר שיוף עשית את העבודה המדהימה הזאת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Arik.G פורסם 2003 באוגוסט 9 מחבר Share פורסם 2003 באוגוסט 9 קודם אם נייר שיוף 600 ואחרי זה אם משחת ליטוש מיוחדת ודרמל , כמה דקום וזה כמו מראה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 איזה חלקים הסינקים הP3 ממש מראה!איך שמת את ההיטסיק של P3 על הציפסט, דבק טרמי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Arik.G פורסם 2003 באוגוסט 9 מחבר Share פורסם 2003 באוגוסט 9 אזיקונים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 שמת גם משחה טרמית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lir@n פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 בכמה מעלות שיפר לך הלאפינג!? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Arik.G פורסם 2003 באוגוסט 9 מחבר Share פורסם 2003 באוגוסט 9 לא מורגש, מעלה מקסימום.וכן , שמתי גם משחה טרמית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lir@n פורסם 2003 באוגוסט 9 Share פורסם 2003 באוגוסט 9 לא מורגש, מעלה מקסימום.וכן , שמתי גם משחה טרמיתאז למה כל העבודה?!!?הראי אתה לא רואה שהסינק כמו מראה....כל המטרה זה העברת חום טובה יותר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Arik.G פורסם 2003 באוגוסט 10 מחבר Share פורסם 2003 באוגוסט 10 אתה צודק , וזאת היתה הכוונה , אבל מה לעשות התוצאות לא תמיד כמו שמצפים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dino פורסם 2003 באוגוסט 10 Share פורסם 2003 באוגוסט 10 אתה יכול יותר להסביר איך תפסת את ה-Heatsink של הפנטיום3 לצ'יפסט? קראתי שעם אזיקונים אבל לאן בדיוק תפסת אותם?יש לי קירור מקורי שהגיע עם ה-AXP2100 עם ליבת TB-A אם זה משנה {אולי מחליפים דגמים של הגופי קירור}ויש לי לוח ABIT NF7 REV2.0, איך אני תופס אותו לצ'יפסט? {הצפוני}מתן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Socrates פורסם 2003 באוגוסט 10 Share פורסם 2003 באוגוסט 10 אם איזה מספר ראש של דרמל השתמשת לשיוף? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
PdLrAaTgIoNnUM פורסם 2003 באוגוסט 10 Share פורסם 2003 באוגוסט 10 שאלה קצת לא קשורה, אבלאיך ה SLK 600? מה הטטמפרטורה שאתה מגיע איתו?אהה ואם אתה יודע קצת על ה SLK 800 ומה ההבדל בינו ל 600 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Arik.G פורסם 2003 באוגוסט 14 מחבר Share פורסם 2003 באוגוסט 14 אתה יכול יותר להסביר איך תפסת את ה-Heatsink של הפנטיום3 לצ'יפסט? קראתי שעם אזיקונים אבל לאן בדיוק תפסת אותם? יש לי קירור מקורי שהגיע עם ה-AXP2100 עם ליבת TB-A אם זה משנה {אולי מחליפים דגמים של הגופי קירור} ויש לי לוח ABIT NF7 REV2.0, איך אני תופס אותו לצ'יפסט? {הצפוני} מתן. יש את החורים של הפינים שמחזיקים את הסינק בגשר הצפוני , ודרכם אתה משכיל את האזיקונים ותופס את הסינק. וזה אותו הלוח אם כמו שלך , אבל את הגוף קירור אני לא מכיר ככה שתצטרך לנסות ולראות. וליטשתי אם ראש מספר 414 ומשחה מספר 421 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.