עבור לתוכן

S.T.A.L.K.E.R: Call Of Pripyat - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

או שזה יום כיפור, או שזאת העלילה אבל ממש קשה להפסיק לשחק בו :lol:

לא הבנתי, המשחק יצא?!

  • תגובות 57
  • צפיות 5.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יצא ברוסית אם אני לא טועה...

פורסם

אכן,המשחק יצא ברוסית,כפי הנראה בתקווה להרוויח *איזשהו* סכום כסף שיחזיק את GSC מעל המים ויאפשר להם לתרגם אותו לאנגלית בצורה סבירה,ולהכין אותו להפצה עולמית..

פורסם

אכן,המשחק יצא ברוסית,כפי הנראה בתקווה להרוויח *איזשהו* סכום כסף שיחזיק את GSC מעל המים ויאפשר להם לתרגם אותו לאנגלית בצורה סבירה,ולהכין אותו להפצה עולמית..

מה? המצב שם עד כדי כך קשה? :o

פורסם

^

תשמע,בוא נלך ע"פ הגיון ישר.

את המשחק הראשון הפיצה THQ,חברה גדולה ומוכרת לכל דבר ועניין.

את המשחק השני,CLEAR SKY,הפיצה KOCH MEDIA,שהם בעצם DEEP SILVER הגרמנים,שבהחלט פחות מוכרים מTHQ..מזה ניתן להסיק שהמשחק הראשון היה רחוק מהצלחה מסחרים,שכן איזו סיבה שבעולם תהיה לTHQ לוותר על פרנצ'ייז צעיר,מבטיח ומצליח,לא?

את השלישי,ע"פ ויקיפדיה,מפיצה איזו חברה אנונימית בשם BIT COMPOSER..מזה ניתן להבין שגם DEEP SILVER בחרו לא להמשיך ולהזרים כסף לGSC..

המשחק יוצא רק למחשב האישי,מה שמלכתחילה שם אותו בעמדת נחיתות קשה אל מול משחקי מולטי-פלטפורם כאלה ואחרים..וכשהמולטיפלייר של המשחק לא מעניין ולא מצליח למשוך קהל לאורך זמן-משמעות הדבר היא גוויעה איטית בשוק המכירות של המחשב האישי..

אני מקווה שהמצב לא שחור עד כדי כך כמו שאני מתאר שהוא,כי בסך הכל אהבתי את המשחקים בסדרה ואת הרעיונות שמאחוריהם,אבל לדעתי הסיבה שגם יותר משנתיים אחרי צאת המשחק המקורי המוצרים היחידים שמגיעים מבית GSC הם REHASH של אותו עולם משחק ואותו מנוע גראפי ואותו קונספט כללי-היא בגלל שפשוט אין להם מימון לפרוייקט חדש כלשהו,והם בלית ברירה מנסים לחלוב את הפרצ'ייז הקיים שלהם כמה שניתן בכדי לשרוד..

שוב,כל מה שנאמר כאן מתבסס על הגיון פשוט ורקע כלשהו על עולם משחקי הוידאו,יכול להיות שהמצב האמיתי שונה,והלוואי שמצבם טוב יותר ממה שאני מתאר..

פורסם

בוא נקווה שהמצב לא באמת ככה כי חבל ,זה אחד הFPS ים הטובים שיצאו בשנים האחרונות.

maximskv:

אתה יכול לספר קצת על המשחק ?

פורסם

אין הרבה מה לספר (חוץ מספוילרים)

שיחקתי משהו כמו חצי שעה, אותה משחקיות, אותה אווירה, עלילה שונה ומושכת

זהו

פורסם

האמת שרק לאחרונה שיחקתי בCS ולא משך אותי בכלל , לא כמו STALKER הראשון.

אני אוהב יותר RUN & GUN או יריות עם עלילה ולא את כל הסטייל של הRPG שהכניסו למשחק , כל הדיבורים במשחק מרגיזים אותי...

פורסם

זה מעניין שהראשון לא הצליח... הוא היחיד שהיה גם כיף וגם עבד על מחשבים כמו שלי

פורסם

בתור אחד שאהב (אחרי זמן מסוים) גם את הראשון וגם את השני אני יכול להעיד דבר אחד - זה סגנון משחק שונה ומוזר. הוא לא FPS רגיל שכולם יכולים לאהוב.

הראתי לכמה חברים שבאו אליי בזמנו את המשחקים והם פשוט לא קלטו מה הקטע - "מסורבל מידי", "קשה מידי" "יותר מידי באגים ועוד ועוד..

ובואנה, מה לעשות - הם צודקים.

אבל אלו העובדות בשטח למראית עין. עכשיו תמזגו על המתכון הזה דבר שנקרא "אווירת משחק" ואת זה חברים כבר קשה למצוא היום ברחוב.

יש במשחק הזה אווירת משחק, גרפיקה (בהגדרות הגבוהות), אפקטי תאורה וסאונד (במיוחד עם אוזניות איכותיות) מעולים !!.

לדעתי מה שחסר למשחקים שלהם זה פשוט ליטוש מערבי. תיקון מאסיבי של באגים מטופשים (אני אפילו לא מדבר על קריסות אלא על באגים בעלילה ובהתנהלות המשחק), דיבוב יותר מקצועי ואמין וכו'..

אני באמת מקווה ש GSC יצליחו להרוויח מהמשחקים שלהם כי פשוט מגיע להם. רק מה, זה יהיה מאד קשה כשהמשחק יוצא רק ל PC במיוחד בתקופה כזו בה הפיראטיות בעולם חוגגת..

פורסם

אם יעשו למשחקי סטוקר מה שעשו לGOTHIC3 (פאצ'ים ע"י הקהילה) הם יהיו פשוט גאוניים

פורסם

לא סיימתי את CS,ובגלל זה אני אגיב רק על SOC.

בניגוד לגות'יק 3,שם רוב הבעיות המהותיות היו פשוט באגים,הבעיות העיקריות של SOC,בייחוד אחרי הפאצ'ים,הם בעיות במשחקיות עצמה..למה בוטלו כלי הרכב בסופו של דבר(בייחוד שהמוד OBLIVION LOST החזיר אותם,והרעיון עבד לא רע בכלל),למה השריונות היו מתכלים כ"כ מהר שהיו הופכים לחסרי תועלת אחרי עשר דקות? למה אולצת לחזור על עקבותיך עשרות פעמים בכדי להגיע למוכרים/נותני משימות? אלה היו הבעיות שהכי הפריעו לי בSOC..סך הכל המשחק היה טוב מאוד,האווירה הייתה מדהימה,העלילה אפלה ומסקרנת,והאקשן מאתגר וכיפי..אך כל אותם חוסרים בתוכן,במשחקיות היו אלה שגרמו למשחק להרגיש "לא גמור" ו"חצי אפוי"..

פורסם

לא סיימתי את CS,ובגלל זה אני אגיב רק על SOC.

בניגוד לגות'יק 3,שם רוב הבעיות המהותיות היו פשוט באגים,הבעיות העיקריות של SOC,בייחוד אחרי הפאצ'ים,הם בעיות במשחקיות עצמה..למה בוטלו כלי הרכב בסופו של דבר(בייחוד שהמוד OBLIVION LOST החזיר אותם,והרעיון עבד לא רע בכלל),למה השריונות היו מתכלים כ"כ מהר שהיו הופכים לחסרי תועלת אחרי עשר דקות? למה אולצת לחזור על עקבותיך עשרות פעמים בכדי להגיע למוכרים/נותני משימות? אלה היו הבעיות שהכי הפריעו לי בSOC..סך הכל המשחק היה טוב מאוד,האווירה הייתה מדהימה,העלילה אפלה ומסקרנת,והאקשן מאתגר וכיפי..אך כל אותם חוסרים בתוכן,במשחקיות היו אלה שגרמו למשחק להרגיש "לא גמור" ו"חצי אפוי"..

בעיות שיש לכל משחקי העולם פתוח ונפתרים(או לא נפתרים כמו בFC2) ע"י מגוון דברים

בעיות שאפשר לסדר ע"י מוד (ואפילו יש המון כאלה שכבר מוכנים)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים