בחור עם לוג'יטק Z560 . אממ...חוות דעת . - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בחור עם לוג'יטק Z560 . אממ...חוות דעת .


King Of Action

Recommended Posts

רמקולים - לוג'יטק Z560 .

כרטיס קול - אודיג'י 2 .

הייתה לי תקלה במחשב ולכן נעדרתי מהפורומים למשהו כמו שבועיים או אפילו יותר (ואני רואה שגם לאתר הזה היו תקלות אבל שיהיה) אבל עכשיו חזרתי ואני מוכן לדווח מהשטח .

הרמקולים :

איכות :

מ - ע - ו - ל - י - ם .

בצירוף עם הכרטיס קול האיכות פשוט מדהימה . כל טראק/שיר שאני שומע פשוט נשמע כמו שצריך . הצלילים נשמעים נקיים , חדים ופשוט כמו שצריך . אין יותר רעשי רקע , אין יותר HISSIM , פשוט מושלם . הסראונד במשחקים מצויין וגורם לך לוחוש כאילו אתה ממש במשחק . עדיין לא ראיתי עם הרמקולים מפני שאני מחכה למסך החדש (VIEWSONIC P95F+) אני אני די בטוח שהחוויה תהיה מהממת .

עוצמה-

הרמקולים עצמם מאוד חזקים . דוגרי , לא יודע אם הם מגיעים ל-400 RMS אבל לא הכי אכפת לי גם ככה הם מאוד חזקים . לדוגמא :

במשחקים אני שם 10 אחוז מקסימום אבל מקסימום וזה פשוט כבר מפוצץ אוזנייים . גם במוסיקה אין צורך פשוט לשים יותר מ-10 אחוז כי זה פשוט כבר חזק...ואם אתה מעוניין בממש חזק תשים 30 אחוז וזהו . 50 אחוז זה כבר עצום מדי . יכול לגרום נזק לאוזניים , לא ? :D

יש לציין שניסיתי את הרמקולים ב-100 אחוז אבל זה פשוט חזק מדי ! זה כזה חזק שכאשר עמדתי ושמעתי אותם בחדר (הדי קטן שלי) אז הצלילים נשמעו לא חדים ונקיים ...טוב , מה אתם מצפים ..בטח שזה יהיה ככה ...צריך להתרחק איזה 10 מטר (כדי שהאוזניים יוכלו לשמוע טוב) כי זה פשוט חזק מדי .

עיצוב -

אם חשבתם שבתמונות הם נראים טוב אז במציאות הם נראים הרבה יותר טוב . צבע שחור מדליק שכזה עם מעמדים כסופים...אחחחח.... :)

הסאבוופר הוא גדול , טוב מה אתם מצפים , 8 אינצ' .

הפאנל נראה נחמד ביותר עם אולטרא כחולה שדלוקה כאשר הפאנל דלוק ויש עוד אולטרא ירוקה כאשר כפתור ה-M3D דלוק (אבל אני לא מדליק את כפתור ה-M3D מפני שאני לא צריך) .

בכלל כל העיצוב של הרמקולים נראה מקצועי וטוב .

בקיצור - המלצה שלי : Z560 RULES !

ועכשיו כמה שאלות :

1. למה משום מה הרמקולים האחוריים נשמעים יותר חלש מהרמקולים הקדמיים כשאני משחק , או צופה בסרט או בכלל שומע מוסיקה ? זה צריך להיות ככה או מה ?

2. איך אני יכול לוודא שאני מקבל את הסראונד הכי טוב שיכול להיות במשחקים ? אני מתכוון לגבי ה-EAX או זה . וגם לדוגמא במשחק MIDNIGHT CLUB 2 יש מלא אפשרויות בקטגורית האודיו שם לגבי הסאונד : DOLBY DIGITAL , EAX 1 , EAX 2 , EAX 3 ועוד הרבה אפשרויות ...אז מה אני בוחר למשל ?

3. איך אני יכול לוודא שהכרטיס קול מעבד בצורה הכי טובה את הסאונד ? כלומר איך אני יודע שהכרטיס קול עובד הכי טוב שיכול להיות ?

לשירותכם , NIGHTKEEPER . :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...