פורסם 2009 באפריל 2917 שנים שלום, איך אפשר להחזיר את הסיסמא או לפרוץ בחזרה? (זה כותב שהאימייל לא נכון שאני מנסה דרך האתר של ICQ) תודה לעוזרים!!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.