מחשב\ויסטה לא מפסיק להיתקע. - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב\ויסטה לא מפסיק להיתקע.


Guy950

Recommended Posts

לפני שאני אתחיל אני אגיד שאת הבעיה הזאת פירסמתי מספר פעמים בפורום ווינדוס ורשתות וכמובן אף אחד לא טרח לעזור לי. אני מבקש בשיא הרצינות שהפעם תקדישו לי קצת מזמנכם כדי לעזור לי בבעיה שלי כי היא ממש בלתי נסבלת ומפריעה לי לתפקד עם העבודה שלי.

עכשיו אני גם אמור ללמוד ובמקום זה עוד פעם אני חייב להקדיש מזמני למחשב הנתקע כדי שיפסיק להפריע לי.

לפני כחודש וחצי קניתי מחשב (המפרט בצד) והוספתי לו כרטיס רשת אל-חוטי (http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=1084)

ואנטי וירוס איסט (http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=842) וכמובן הם הותקנו בחנות.

בחנות המחשב לפני זה נבדק ואחרי שהבדיקות עברו בהצלחה לקחתי אותו הביתה ועל הרגע הראשון שחיברתי אותו למסך ולחשמל המחשב נתקע. אמרתי "בטח זה קורה בפעם הראשונה" ולא, זה המשיך. התעצבנתי והתקשרתי לחנות בעצבים ודרשתי שיתקנו את זה, המחשב בילה עוד כמה ימים בחנות לבדיקות מקיפות (להוכחות הבדיקות החנות צילמה לי צילומי מסך שהבדיקות עברו) ואז שוב בדקתי את המחשב שוב ושוב והוא לא נתקע כלל! הייתי בטוח שהבעיה עברה. לא, היא לא. היא עכשיו הפכה להיות חלק מהשגרה, אני מדליק את המחשב, הוא נתקע ואז מדליק שוב והוא עובד. אבל לאחרונה הוא פשוט התחיל להיתקע שוב ושוב ושוב ושוב, ואני ממש מתחרפן! אני חייב את המחשב לעבודה אבל הוא פשוט נתקע!

אז העליתי כמה השערות ובסופו של דבר הגעתי ל2 מסקנות, או שזה האנטי וירוס שהוא "אנטי-ויסטה" או שזה הכרטיס רשת.

בהתחלה ניתקתי דרך מנהל ההתקנים את כרטיס הרשת וניסיתי להתקין כרטיס רשת אחר, אבל הויסטה פשוט לא נתנה לי להתקין אותו, הדרייברים היו עדכנים, הכרטיס היה מחובר אבל היא פשוט סירבה להתקין אותו, אז נאלצתי להתקין את הקודם בחזרה ואז הנחתי לעניין הזה, אמרתי שאין לי ברירה להתרגל.

אני לא רוצה להתרגל! אני חייב לעבוד דחוף!

אז מה שעשיתי היום אחרי שהדלקתי את המחשב 5 פעמים ברציפות זה לעבור למצב בטוח והוא בכלל לא נתקע, כי מה קורה? הוא גם חוסם את האנטי וירוס וגם את הכרטיס רשת ככה שעכשיו ברור לחלוטין שהבעיה היא באחת מהן.

אגב, כשאני אומר נתקע, אני לא מתכוון שהמחשב מקרטע קלות והכול זז לאט, אני מתכוון לתקיעה רצינית שהמחשב כולו לא זז ושום אפשרות שעולה על הדעת עובדת. מנהל המשימות לא נפתח, העכבר לא זז הפונקציה RUN לא עובדת. הדרך היחידה לחזור למוטב היא להפעיל את המחשב מחדש באכזריות.

בבקשה, אם יש לכם איזשהו מושג מה הבעיה תעזרו לי, אני לא רוצה לרוץ ללכת לקנות אנטי וירוס חדש ואני לא חושב שאם אני אחליף כרטיס רשת זה יעזור.

אגב משהו נוסף שרציתי לשאול, אבל כנראה זה יותר מתאים לפורום , בויסטה כשאני מפעיל את מנהל המשימות אני שם לב הרבה פעמים שהSvchost.exe כל הזמן נמצא על גבוה יחסית, בדקתי אצל חבר שלי ואצלו דווקא הוא צורך הרבה פחות ממני. למה זה ככה? אין לי וירוס על פי מה שידוע לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב קודם כל תעדכן את הדרייבר של הכרטיס מסך.

אחר כך תבדוק על כמה מעלות הוא עובד.

במידה והוא עובד על 70-78 תלך ל ATI OVERDRIVE ותשחרר את המנעול למעלה.

אחר כך תרד לENABLE MANUAL FAN CONTROL תסמן V ותקבע את המהירות ל 35-40 ותעשה APPLY.

עכשיו תיראה עם הטמפ' צונחת לאחר כמה דקות ל 50 ומטה.

אם כן אני מאמין שזה יעזור :xyxthumbs:

זה מה שפתר לי את כל הבעיות כולל תקיעות ומסכים כחולים.

מה שכן תזכור להעלות את מהירות המאוורר ברגע שאתה משחק במחשב ולהוריד כשאתה מסיים.

בהצלחה

טל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...