מחשב לא מפסיק להיתקע. - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב לא מפסיק להיתקע.


Guy950

Recommended Posts

לפני שאני אתחיל אני אגיד שאת הבעיה הזאת פירסמתי מספר פעמים בפורום ווינדוס ורשתות וכמובן אף אחד לא טרח לעזור לי. אני מבקש בשיא הרצינות שהפעם תקדישו לי קצת מזמנכם כדי לעזור לי בבעיה שלי כי היא ממש בלתי נסבלת ומפריעה לי לתפקד עם העבודה שלי.

עכשיו אני גם אמור ללמוד ובמקום זה עוד פעם אני חייב להקדיש מזמני למחשב הנתקע כדי שיפסיק להפריע לי.

לפני כחודש וחצי קניתי מחשב (המפרט בצד) והוספתי לו כרטיס רשת אל-חוטי (http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=1084)

ואנטי וירוס איסט (http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=842) וכמובן הם הותקנו בחנות.

בחנות המחשב לפני זה נבדק ואחרי שהבדיקות עברו בהצלחה לקחתי אותו הביתה ועל הרגע הראשון שחיברתי אותו למסך ולחשמל המחשב נתקע. אמרתי "בטח זה קורה בפעם הראשונה" ולא, זה המשיך. התעצבנתי והתקשרתי לחנות בעצבים ודרשתי שיתקנו את זה, המחשב בילה עוד כמה ימים בחנות לבדיקות מקיפות (להוכחות הבדיקות החנות צילמה לי צילומי מסך שהבדיקות עברו) ואז שוב בדקתי את המחשב שוב ושוב והוא לא נתקע כלל! הייתי בטוח שהבעיה עברה. לא, היא לא. היא עכשיו הפכה להיות חלק מהשגרה, אני מדליק את המחשב, הוא נתקע ואז מדליק שוב והוא עובד. אבל לאחרונה הוא פשוט התחיל להיתקע שוב ושוב ושוב ושוב, ואני ממש מתחרפן! אני חייב את המחשב לעבודה אבל הוא פשוט נתקע!

אז העליתי כמה השערות ובסופו של דבר הגעתי ל2 מסקנות, או שזה האנטי וירוס שהוא "אנטי-ויסטה" או שזה הכרטיס רשת.

בהתחלה ניתקתי דרך מנהל ההתקנים את כרטיס הרשת וניסיתי להתקין כרטיס רשת אחר, אבל הויסטה פשוט לא נתנה לי להתקין אותו, הדרייברים היו עדכנים, הכרטיס היה מחובר אבל היא פשוט סירבה להתקין אותו, אז נאלצתי להתקין את הקודם בחזרה ואז הנחתי לעניין הזה, אמרתי שאין לי ברירה להתרגל.

אני לא רוצה להתרגל! אני חייב לעבוד דחוף!

אז מה שעשיתי היום אחרי שהדלקתי את המחשב 5 פעמים ברציפות זה לעבור למצב בטוח והוא בכלל לא נתקע, כי מה קורה? הוא גם חוסם את האנטי וירוס וגם את הכרטיס רשת ככה שעכשיו ברור לחלוטין שהבעיה היא באחת מהן.

אגב, כשאני אומר נתקע, אני לא מתכוון שהמחשב מקרטע קלות והכול זז לאט, אני מתכוון לתקיעה רצינית שהמחשב כולו לא זז ושום אפשרות שעולה על הדעת עובדת. מנהל המשימות לא נפתח, העכבר לא זז הפונקציה RUN לא עובדת. הדרך היחידה לחזור למוטב היא להפעיל את המחשב מחדש באכזריות.

בבקשה, אם יש לכם איזשהו מושג מה הבעיה תעזרו לי, אני לא רוצה לרוץ ללכת לקנות אנטי וירוס חדש ואני לא חושב שאם אני אחליף כרטיס רשת זה יעזור.

אגב משהו נוסף שרציתי לשאול, אבל כנראה זה יותר מתאים לפורום , בויסטה כשאני מפעיל את מנהל המשימות אני שם לב הרבה פעמים שהSvchost.exe כל הזמן נמצא על גבוה יחסית, בדקתי אצל חבר שלי ואצלו דווקא הוא צורך הרבה פחות ממני. למה זה ככה? אין לי וירוס על פי מה שידוע לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה שעשיתי היום אחרי שהדלקתי את המחשב 5 פעמים ברציפות זה לעבור למצב בטוח והוא בכלל לא נתקע, כי מה קורה? הוא גם חוסם את האנטי וירוס וגם את הכרטיס ככה שעכשיו ברור לחלוטין שהבעיה היא באחת מהן.

בעיית תוכנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחק את האנטיוירוס, נפסקו התקיעות? מצאת את הגורם. התקן אותו מחדש בגרסה החדשה ביותר (לא מהדיסק שבא עם המחשב, להוריד מהאתר של איסט).

אם לא, זה כנראה הכרטיס , לפי מה שאתה אומר.

למה לא להחזיר את המחשב לחנות ולומר שהבעייה חזרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופ הגדרתי שבאתחול שום דבר לא ידלק חוץ מהויסטה עצמה ואני אדליק הכול לבדי. הפעלתי הכול כולל האנטי וירוס ולא נתקע, הפעלתי את הכרטיס והמחשב נתקע. אז כן מצאתי את גורם הבעיה.

שלחתי מייל לחנות והם כבר יענו לי מחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוצאתי את הכרטיס והפעלתי את המחשב והוא אפילו פעם אחת לא נתקע, כיביתי אותו והחזרתי את הכרטיס והנה הוא נתקע.

בחנות לא מוכנים לכסות אחריות בטענה שהם מכסים אחריות חומרתית בלבד ולא תוכנתית, ולא מוכנים להקשיב שהכרטיס הוא הבעייתי פה. לכן מחקתי את הדרייברים של הכרטיס וכל מה שקשור אליו והתקנתי מחדש והמצב אותו הדבר. אז טוענית שמה שהתקנתי מתנגש עם ההגדרות, אז מחקתי את הדבר היחידי שיכול להתנגש עם ההגדרות שזה התוכנה "אמצ'י" למשחקי וכמובן הבעיה ממשיכה לחגוג. בסוף אמרתי לבעל החנות שאני רוצה שהטכנאי שלו בעצמו יבוא לבית שלי ויאשר שזה תוכנתית ולא חומרתית. עשיתי כל דבר אפשרי, והעובדה שכאשר מוציאים את הכרטיס מהמחשב המחשב עובד חלק ויפה (חוץ מהעובדה שהוא לא מתחבר לאינטרנט, באסה שאני לא יכול לעשות חיבור ישיר וזהו).

אז נותר לי לחכות עד שאני אשיג את המס' של הטכנאי שלו ואזמין אותו שבוע הבא. למרות שזה יהיה בעייתי בטירוף בגלל הלימודים, נהדר. שילמתי 6K על המחשב הזה מהחסכונות שלי והוא פשוט נתקע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המחשב עבר את כל הבדיקות (תוכל להעלות צילום מסך או שתפרט איך בדקו לך) אז כמעט מיליון אחוז שאין לך בעית חומרה.

כמו שנאמר לך כאן ע"י כמה מומחים הבעיה כמעט בטוח מוגדרת כבעיה תוכנתית, כלומר "משהו" באחד הדרייברים או בהתקנה שעשית מתנגש/דופק משהו ואולי גם ברגיסטרי.

איזו חנות מוכנה לבוא אליך הביתה?? נראה לך שיבואו לבית... :screwy: :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטכנאי עושה ביקורי בית.

בסוף סידרתי את זה, ניתקתי את הכרטיס מהמחשב ועשיתי שיתוף מהמחשב הנייד ככה שהיה לי דרכו, אח"כ הורדתי עדכניים לויסטה ואז הבעיה נפתרה. כך אני מקווה לפחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...