עבור לתוכן

מעשה בנציגים מפגרים בהוט.

Featured Replies

פורסם

HOT לוקחים נציגים טיפשים יותר ויותר כל הזמן, כנראה.

בדירה שלי בב"ש, אני שנה שנייה ברציפות מחובר אליהם, ובתחילת שנת הלימודים השנייה נתנו לי הטבה של אינטרנט 5MB במחיר של 2.5, לחצי שנה ואחר כך מחיר רגיל (ואם אני רוצה אני יכול לחזור ל2.5 בלי בעיות).

קיצר, החצי שנה נגמרת מחר מחר בערך, אז אני התקשרתי אליהם בשביל להוריד את המהירות (בבזק בינלאומי נשארנו על 2.5 מגה, אבל קיבלנו 5MB), קיצר נפלתי על נציגה ממבחר הנציגות הטיפשות שם, שבמשך 10 דקות, מנסה להבין מה היא רוצה לעשות בכלל, ואחר כך שמה אותי על המתנה כ5 דקות, ובסופו של דבר סכמה את הנושא.

הטמטום שלה התחיל עם זה שהיא רצתה לחייב אותי לשנה מחדש, כי היא לא שמה לב שאני בהתחייבות בכלל, אחר כך המשיך בזה שהיא לא ידעה את המחיר של חבילות הגלישה, אפילו אחרי שאמרתי לה, היא הנפיצה לי משהו, ואז בדקה וגילתה שזה לא נכון, ואז התחילה לומר שהיא צריכה קוד חבילה ובלה בלה בלה ככה במשך כמה דקות, עד שהיא שמה אותי על המתנה וכל דקה היא אמרה עוד שנייה בבקשה.

אחרי כרבע שעה לפחות של שיחה היא נסגרה על עצמה, ואמרה לי שהחליפה לי את החיבור ל2.5MB והעלות 79 ש"ח (כאילו זה לא ברור לכל העולם), ואז עוד בפיגורה המוחלט, היא אומרת לי, שעל מנת שאקבל את המהירות שאני רוצה, אני צריך לנתק את המודם מהחשמל, לכמה שניות ואז להחזיר. (שזה ברור בשביל שיתבצע סנכרון מהיר יותר, אבל מי המטומטם שירצה לקבל 2.5MB כמה שיותר מהר אם יש 5MB ???)

:kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

עריכה:

(אולי הכותרת החדשה תהיה מובנת יותר)

פורסם

ל-HOT יש נציגי שירות טיפשים

זה בעצם מה שרצית להגיד?

או שיש עוד פואנטה למה שכתבת?

פורסם

לא, זה לא מה שהוא רצה להגיד..

הוא רצה לשאול תוך כמה זמן ייתחלף החיבור מ- 5 מגה ל- 2.5 אם הוא לא יינתק את המודם מהחשמל. אני, לפחות, לא יודע את התשובה Oo

פורסם

זה חברה שטוחנים ים שעות ומקבלים מינימום בזמן שהם שקועים בחוזה דרקוני. ואתה מצפה מהם להיות חכמים?

פורסם

תבקש לדבר עם האחראי. יש להם השכלה כלשהי, לפחות בדר"כ

פורסם
  • מחבר

אני סתם הייתי צריך להוציא את התסכול מהחברה המפגרת הזאת.

רק חבל שכל פעם שאני צריך לדבר איתם, כל החיוב על הסלולרי שלי.

ולא חסרים מוקדי שירות בארץ, עם הרבה יותר מבחר של שירותים ונציגים שמקבלים מינימום, ועדיין יודעים את העבודה שלהם....

איך לעזאזל נציגת שירות לקוחות של אינטרנט לא יודעת כמה עולה החבילה של 2.5MB, או איך לאקטב אותה במערכת? מה היא עושה במקום כזה בכלל, שתחזור לרחוב.

פורסם

איזה ישראלי בהמה אתה. בלי טיפת נימוס, בלי טיפת סבלנות. אתה כמו הלקוחות האידיוטים שלי שרואים שאני קבור בניירת של לקוח אחר ועדיין שואלים אם אני יכול לעזור.

אני יודע שזה אולי ישמע לא הגיוני, אבל חשבת אולי שהיא רק התחילה לעבוד? או אולי עייפה אחרי יום שלם של זיוני שכל בטלפון מהאזרחים האנאלפבתים של מדינת ישראל? תוציא את התסכול על HOT שלא טורחים למממן תוכנית הכשרה איכותית ולשלם משכורת נורמלית, לא על צעירה בת 21 אחרי הצבא שרק רוצה לחסוך כסף לטיול.

פורסם
  • מחבר

איזה ישראלי בהמה אתה. בלי טיפת נימוס, בלי טיפת סבלנות. אתה כמו הלקוחות האידיוטים שלי שרואים שאני קבור בניירת של לקוח אחר ועדיין שואלים אם אני יכול לעזור.

אני יודע שזה אולי ישמע לא הגיוני, אבל חשבת אולי שהיא רק התחילה לעבוד? או אולי עייפה אחרי יום שלם של זיוני שכל בטלפון מהאזרחים האנאלפבתים של מדינת ישראל? תוציא את התסכול על HOT שלא טורחים למממן תוכנית הכשרה איכותית ולשלם משכורת נורמלית, לא על צעירה בת 21 אחרי הצבא שרק רוצה לחסוך כסף לטיול.

אם אתה נציג שירות לקוחות שלא יודע לעשות את העבודה שלו, אל תעבוד שם.

אין סיבה שתיקח שיחה חדשה כשלא סיימת את התיעוד של השיחה הקודמת, ואם אתה לא יודע לעשות זאת במקביל (בזמן השיחה הקודמת לתעד) אז כנראה שזה לא מקומך, עובדה שבתור נציג אורנג' לשעבר, והמון נציגים נוספים שאני מכיר משם מצליחים לעשות זאת בלי בעיות.

אפילו אם היא רק התחילה דברים בסיסיים כמו איקטוב וביטול חבילה, או מחירים של חבילות בסיסיות היא כן אמורה לדעת, במיוחד כשהיא נציגת שירות לקוחות של מוקד אינטרנט.

ואיך היא יכולה להיות עייפה, אם התקשרתי ב9 בבוקר שהמוקד נפתח רק ב8?

בנוגע לתוכנית ההכשרה, אני לא יודע איזה הם עוברים שם, אבל בטוח שהיא לא בהרבה יותר זוועתית ממה שהולך באורנג', והמשכורות למוקד השירות לקוחות זהה בשניהם, אז אל תתן תירוצים שלא קשורים לעולם, ובהמה תקרא למי שהביא אותך לעולם.

ותעשה טובה, אל תגיב לשום דיון שאפתח בעתיד, כי אתה עולה לי על העצבים, החל מהבקשות שלך בפרטי ושאתה שולח לי קורות חיים, ועד לתגובות הטיפשיות שלך בדיונים השונים.

פורסם

אתה גם תגיד איפה היא יכולה לעבוד? למה מי אתה בכלל? לא מוצא חן בעינייך השירות שקיבלת אתה מוזמן להתלונן למנהל, לא להוציא את התסכול בחיים האומללים שלך על בחורה בת 21 שרק רוצה לחסוך כסף לטיול ולימודים.

יש אלף ואחד סיבות למה כבודו נאלץ להמתין על הקו עשר דקות. אני מבטיח לך שזה לא בגלל שהיא רוצה לשמוע את הקול הסקסי שלך. במקום להתארז בסבלנות אתה מתחיל לעשות פרצופים ולגלגל עיניים כאילו אתה איזה איש עסקים.

ואתה עוד קורא לי אידיוט אחרי שאתה יוצא בשאלה של אהבל "איך היא יכולה להיות עייפה אם התקשרתי ב-9 בזמן שהמוקד נפתח ב-8"? בוא נחשוב קצת, תותח אורנג' יקר שלי:

א. חבר שלה זיין אותה כל הלילה. מאד מעייף.

ב. היא בדיוק סיימה שיחה עם לקוח בהמה אחר שצעק עליה שעה אבל ממממממממממההההההההה זזזזזזזזזזזזה? איזה מין שירות?! אני רוצה מנהל!!! אני משלם לכם כסף!!!!!111

משום מה יש לי תחושת בטן מוזרה כזאת גם אתה לא בדיוק הפגזת מקצועיות בחודשים הראשונים באורנג, אז אל תזיין בשכל כאילו יום אחרי ההכשרה שלטת במערכת ברמה של מקצוען.

בקשר לדרישות של כבודו:

א. לא ביקשתי בקשות. ביקשתי בקשה אחת ויחידה. אל תבלבל במוח כאילו הזזת בשבילי הרים וגבעות.

ב. אתה יכול לעשות טובה במחסן למנכ"ל פנדה.

פורסם
  • מחבר

מצידי שחבר שלה יזיין אותה גם בעבודה, אבל זה לא אמור לפגוע לה בדברים בסיסיים כמו להבין שאם הלקוח בהתחייבות, אז אי אפשר להציע לו מסלולים חדשים, ובמקביל לא לדעת לעשות דברים בסיסיים, זה לא משהו שלא יודעים כשעייפים...

וההתנהגות שלה לא הייתה של נציגה שסיימה שיחה או נציגה עייפה, ההתנהגות הייתה פשוט לא מקצועית, והתנהגות של מישהי מפגרת שצריך להסביר לה כל דבר בשביל שתבין על מה מדובר.

ואני מוציא את התסכול כאן, כי בטלפון הייתי ממש נחמד, הייתי שקט, הסברתי את מה שהיה צריך, וחיכיתי על הקו כמה שהיה צריך, מבחינתה השיחה זרמה מעולה, כי לא טענתי טענות נגדה.

ודרך אגב, אני הייתי באורנג' רק 5 חודשים, כי ברחתי להם בעקבות זה שהתחלתי ללמוד בב"ש והעבודה במוקד הDATA היא בראש העין, והייתי כל כך גרוע שם, שקיבלתי מכתב שבח, שבוע אחרי תחילת המענה, הראשון מהמחזור שלי כמובן, וכמעט היחיד (מבין אלו שקיבלו) עד שעזבתי... אז אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר, עדיף שתשתוק.

ודרך אגב, המערכת של אורנג', ליתר דיוק שלושת מערכות העבודה + מערכת המידע היו קלות מאוד לשימוש וכל מי שהיה צריך עזרה מהמחזור שלי קיבל בכיף.

ולך תמצא עוד נציג דאטה שאחרי 3-4 חודשים במוקד הציעו לו כבר להתקבל לצוות פרומיטאוס, חבל שאתה לא יודע על מה מדובר, אבל לא צריך שתדע.

א) ונכון, ביקשת בקשה אחת בלבד, אבל אחרי שהיא נעשתה, על מנת לסיים תהליכים נוספים שהיה צריך בחרת לא להגיב יותר למיילים, אז עם אנשים כפויי תודה כמוך, לא צריך להתעסק יותר.

ב) אין לי סיבה לעשות טובה למנכ"ל של פנדה, כי אני לא בקטע של בנים, אבל אתה יכול לשאול את אמ* שלך, איך היה אתמול בלילה.

פורסם

חלאס.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים