KSP מכרו כרטיס מסך פגום. מתנערים מאחריות ומספקים כרטיס משומש במקום!! - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP מכרו כרטיס מסך פגום. מתנערים מאחריות ומספקים כרטיס משומש במקום!!


greenvector

Recommended Posts

אם ירצו לתת לך מחודש, אל תוותר, ותתחיל לצעוק בחנות וכל זה :)

תנסה לגרום לכמה לקוחות שלהם לברוח מהחנות.

ותאמר דברים, כמו, עכשיו אני מבין למה אתר החומרה הגדול בארץ, מציע שלא לקנות אצל רמאים כמוכם וכו' :)

אני יכול להגיד לך שההמלצות שלך פועלות ומיושמות בארצינו גם כשאין שום בעייה ואפילו עוד לפני שקונים את המוצר. אל נא תהרוס את החינוך של אנשים טובים שעוד נישארו בארצינו ובטח שאין לאף אחד סיבה לעודד היתנהגות כזו בעזרת תירוצים שונים (כי עשו לי , אמרו לי, שתו לי ...). ביום שבו מישהו יאבד את הדירה שלו כמו בפרשת חפציבה אני אבין כל סוג של התנהגות.

דבר שני - זהירות על הפורום שלנו, אל תדבר בשמינו ובטח לא בשם האנשים עומדים מאחורי האתר הזה ובטח שבטח אל תיתן פרשנות משפטית מההגיון ומהראש, האתר הזה כבר חווה חוויות לא נעימות בעבר בנושא זה ואין שום סיבה שהתנהגות כזו בפורום תייצג אותו או אפילו את הגולשים שלו (אנחנו).

אני מקווה שהמקרה יסתיים על הצד הטוב ביותר ופותח התרד יקבל את מבוקשו ויוכל לחזור לחיים נורמטיבים :)

סה"כ פותח התרד נשמע לי אדם ראציונאלי, מנומס ועם הרגליים על הקרקע, לא בן אדם שמנסה להצדיק גניבת ברז מהמלון בטורקייה כי הארוחת בוקר ניפתחה ב 8:05 ולא ב8:00 :). בכל מקרה בשביל לנסות להפחית במעט את ההרגשה הרעה אני יכול להגיד שכשאני קראתי כאן "כרטיס של ג'יגה" חשבתי שאתה מדבר על כרטיס של חברת גיגהבייט שדרשת ולכן לא כלכך הבנתי על איזה פיצוי אתה מדבר :). אני חושב שיותר נהוג להגיד "כרטיס עם 512 מגה" ולא "כרטיס של 512 מגה", אז אולי היה מדובר באי הבנה שאולי אתה יכול להוריד מהלב אם זה באמת המצב.

דבר שני, עד כמה שאני יודע - אם הכרטיס כבר בן 6 חודשים אז לפי כתב האחריות ברוב המקומות הם מתחיבים למוצר דומה פלוס מינוס 10 או 15 אחוז בביצועים. אני חושב שמוצר זהה מחברה אחרת זה מקובל וכנראה לצערך גם עונה על תנאי האחריות, בנוסף - ברוב המקרים היצרן מספק כרטיסים מיוחדים לאחריות (וחומרה בכלל) - ובהרבה מהמקרים האלו לא מדובר בכרטיסים חדשים (מבחינת היצרן זה דומה ללתקן את הכרטיס שלך אבל בלי שתחכה חודש). אולי אלו דברים שיכולים טיפה לנחם אותך ולתקן קצת את ההרגשה, אולי לא.

דבר אחרון שאני יכול לעזור זה אולי לנחם בכך ש5 ימי עסקים לחכות זה די סטנדרט בחברות הגדולות - אז לפחות אתה כמו כולם ולא קיבלת יחס שונה לרעה :)

חוץ מזה אני לא חושב שאני יכול לשנות את ההרגשה הרעה מעבר לזה :P , לפחות אני מקווה שהמצב שלך לא כמו שלי שכל חלק מגיע מאיזור אחר בארץ :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ice2k כהרגלך הודעות ארוכות ושנונות, אז אני אנסה לכתוב הודעה ארוכה ומציקה גם :P

דבר ראשון, זה שיש ישראלים נצלנים ומפגרים אין מה לעשות, אבל מהצד השני של המטבע, יש לך חנויות כמו KSP וIVORY, שכמות הסיפורים עליהם לא קטנה.

לכן, אם מקום מתנהג בצורה הזאת, ואתה הנפגע העיקרי, זכותך המלאה לבצע הכל על מנת שלא תפגע שוב, ואפילו על מנת למנוע מאחרים פגיעה.

כפי שהוצע בעבר בדיון, לפנות לגורמי צרכנות ולספר להם על המקרה.

דבר שני, אולי התנסחתי לא נכון במשפט המצוטט, והיה צורך לומר "עכשיו אני מבין למה משתמשים באתר החומרה הגדול בארץ, מציעים שלא לקנות אצל רמאים כמוכם וכו'" יותר מדוייק ונכון, למרות שלא חסרים לפי דעתי, משתמשים חדשים/ישנים/צוות אתר/מנהלים שלפחות פעם אחת טענו טענה נגד החנויות הנ"ל.

פעילויות שנעשו בעבר נגד לקוחות של KSP, בוצעו בעקבות כך שהלקוח השמיץ את החנות ולא ציין עובדות המגבות את ההשמצות שלו. (כמובן שצריך להשתמש בלשון יפה בנושא הזה) ברגע שהלקוח השמיץ ללא הוכחות, זכותם המלאה של KSP לתבוע אותו על הוצאת דיבה, אבל ברגע שיש הוכחות, ושוב פעם, כל עוד אתה משתמש בלשון יפה, KSP לא יכולים לגעת בך, ואם הם ינסו, הם יהרסו את הפרסום הגרוע שלהם עוד יותר, והנתבע ייצא ברווח כלשהו מהנושא.

בנוגע למימוש האחריות, עד לעמוד הקודם, פותח הדיון לא ציין כמה זמן הכרטיס נמצא אצלו בכלל, ומאחר והכרטיס נמצא אצלו חצי שנה כבר, תנאי האחריות שונים במקצת מאשר בכרטיס חדש. מאחר והחוק אינו אומר בבירור מה הנוהל במקרה כזה, צריך לבדוק את תקנון החנות/חברת המוצר, ורק אז יהיה ניתן לדעת אם החברה צריכה להחליף את המוצר במוצר חדש או מחודש.

בכל מקרה, כל עוד לא כתוב אחרת בתקנון (וגם אם כתוב אחרת, צריך לראות אם זה קביל משפטית), צריך להיות זמן תיקון סביר למוצר כזה, ובמידה ואין מוצר כזה יש צורך במוצר חילופי שלא יורד מאיכות המוצר הנוכחי, במידה והחנות לא מוכנה לבצע את ההחלפה היא צריכה לתת לו החזר כספי, ולא זיכוי כספי לשימוש בחנות.

עד כה פותח הדיון חיכה חמישה ימי עסקים, 8 ימים קלנדריים, ובנוסף לזה תקופה שאנחנו לא יודעים אותה בצורה מדוייקת מקודם, שסך התקופה הזאת עדיין לא חורגת מזמן תיקון סביר, אך מאחר והם התריאו מראש, שהחלפת כרטיס עלולה לקחת חודשיים, ולא הסכימו לכרטיס חילופי לבינתיים, ובכך מכריחים את הלקוח לבצע פעולה שהוא לא רוצה, לא נראה לי חוקית כל כך.

(שוב פעם, כל הנאמר למעלה בהתאם לתקנון החנות, בהנחה שהוא חוקי).

דרך אגב, נושא הפיצוי שהוצע כאן, ושלא יבוצע, די ביזיוני, וחבל שאין הקלטה של השיחה, ובגלל זה בדרך כלל מומלץ לעבוד עם תקשורת כתובה מול חנויות כאלה, ולא תקשורת טלפונית.

והכי חשוב, בנוגע למלחמה בתדמית של KSP, אני בעד להלחם כמה שיותר בהם, ולגרום לכמה שיותר אנשים להבין מה יכול לקרות להם אם יקנו שם, כמובן שאני מבסס את כל הסיפורים שלי על מקרים אמיתיים שקרו לי, ולא על מקרים של אנשים אחרים, ואם הייתי מתקרב לחנות הזאת שוב, ומקבל את אותו יחס שקיבלתי בעבר, הייתי משתמש בעצה שלי ומחלק את הפליירים האלה מחוץ לחנות, פליירים אשר מספרים את הסיפור.

(אם אני לא טועה, לחלק פליירים בתוך החנות זוהי פעולה הנוגדת את החוק, מאחר שאתה נכנס לשטח פרטי וזכותם המלאה לסלק אותך משם במידה ואתה עושה משהו שלא מתאים להם).

קיצר אחלה חפירה ב3 בבוקר, עכשיו אמשיך לנסות לתכנן את המודינג שלי ולראות how i met your mother :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תביעות? חילוק פליירים ברחוב? :s07::bash: מה אין לו חיים? הוא בסך הכל רוצה כרטיס מסך טוב שיריץ לו משחקים מה אתה סתם מסבך אותו

אם הכרטיס מסך הראשוני שלו היה כבר בן חצי שנה~ מותר להם להחליף אותו במוצר מושמש (אך עובד), עצם העובדה שהם הבטיחו כרטיס 1GB והתנערו זה כבר יחס משפיל וצריך להתריע לא להיכנס לחנות הזאת יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שכדאי לעשות קצת סדר.

את הכרטיס נתתי לתיקון בתאריך 16.4.09. הכרטיס הינו בן כשישה חודשים עם אחריות לשלוש שנים. כשמסרתי אותו נאמר לי שזמן התיקון\החלפה אינו ידוע ולאחר שלחצתי קצת יותר לקבל הערכת זמן נאמר לי שזה עשוי לקחת בין שלושה שבועות לחודש :-\ . ניסיתי להסביר להם שאני סטודנט וצריך את המחשב בעיקר למטרות עבודה, אפילו שאלתי אם אני יכול להשכיר כרטיס חלופי בינתיים ונענתי בשלילה.

לאחר כשבוע הם חזרו אלי ונתנו לי כרטיס משומש מאותו דגם זול יותר ממה שקניתי (אז היה זול יותר בכ- 100+ , אם אינני טועה). הסברתי לאחראי שקניתי כרטיס של GB בכוונה וכי רציתי כרטיס של GB. בסופו של דבר לא לקחתי את הכרטיס שהם הציעו. הם מצידם אמרו שלקבל כרטיס אחר יכול לקחת עד כחודשיים ולא אני לא יכול לקבל כרטיס חלופי לזמן זה. גם לזה הסכמתי ובשלב זה אני מדגיש כי לא הרמתי את קולי ולא דיברתי בטון עצבני אפילו פעם אחת.

במקביל שלחתי מייל תלונה (שגם לא מנוסח בצורה מתלהמת) באתר KSP. נציג חזר אלי ואני מתחייב בפני כולם, כך גם סיפרתי לחברים שלי כשהם שאלו, הנציג אמר לי שאני אפוצה ואקבל כרטיס ג'יגה של GB (אין הרבה מקום לטעויות)! לאחר מכן התנער הנציג מהבטחה ואמר לי "לא יכול להיות שאמרתי דבר כזה". את הכרטיס שהם הביאו לי אני צריך ללכת לקחת היום. על פי מה שדיברתי עם אחראי המעבדה שלהם זהו כרטיס של GB כמו שקניתי משומש. עד כמה שאני זוכר לפחות, לא זכור לי שקניתי כרטיס משומש, ע"פ התקנון שלהם (עד כמה שאני הבנתי ממנו, - לא לומד משפטים) כתוב

א. שבמידה ואפשר לתקן את הכרטיס הוא יתוקן ולכן אין חובה בהחלפה בחדש. כלומר ע"פ הבנתי מסעיף זה - או שאני אמור לקבל את המוצר שקניתי מתוקן או לקבל מוצר חדש. לא נראה לי הגיוני לקבל מוצר אחר משומש שאני לא יודע מה עבר עליו. אם הייתי רוצה לקחת סיכון ולקנות מראש כרטיס משומש הייתי עושה זאת וחוסך כסף.

ב. במידה ואין את המוצר במלאי ו\או הפסיק יצורו של המוצר ניתן לספק מוצר אחר שווה ערך בביצועים.

הכרטיס עדיין מיוצר ע"י GB ויש להם אותו במלאי. בדקתי.

זהו הסיכום עד עכשיו כמו שאני רואה. קצת ארוך ומייגע אבל יש שורת אזהרה. (אני לא אציין, נראה לי אפשר להבין לבד ;) ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבקשתו של דנדן:

הם צריכים לשלוח את הכרטיס לתיקון במידה ועברו יותר משבועיים מרגע הקנייה, אבל אם אני לא טועה, החוק גם אומר תוך כמה זמן אחריות צריכה להתקיים, אחרת צריך להחליף מהמלאי בחנות בלי לפגוע ברמת המוצר המוחזר או בהחזר כספי.

אתה טועה.

הסבר מפורט יתאים לפורום צרכנות או כללי לכן לא ארחיב כאן.

אם ירצו לתת לך מחודש, אל תוותר, ותתחיל לצעוק בחנות וכל זה :)

תנסה לגרום לכמה לקוחות שלהם לברוח מהחנות.

עצה לא טובה. במיוחד עם אלו שיושבים שם בחנות ברעננה. הרעיון נחמד אבל לא בחנות.

זה לעומת פניה לאנשים ונסיונות שכנוע בשטח שמחוץ לחנות, בלא להפריע את הגישה החופשית לחנות.

^^^

הם לא יכולים לתבוע את הפורום עצמו, כי אין מקום שמנהלים מהפורום אמרו את זה...

ואם מישהו כתב בצורה שאינה נכונה, או סתם השמיץ בלי לתת עובדות, אז זכותם המלאה לתבוע אותו, ברגע שאדם ציין גם עובדות בהודעה שכתב עליהם, הם לא יכולים לעשות כלום...

יכולים לתבוע את הפורום והנושאים באחריות הם מנהליו, מנהל הפורום, ובעלי האתר גם יחד וגם כל אחד לחוד. כבר היו דברים מעולם.

המושג "עובדות" כנראה קצת גמיש......... לומר "הם רמאים" אינו עובדה אלא אם יש פסק דין חלוט של הרשעה בבית משפט. זה לעומת ביטוי כמו "אני מרגיש כמו אחד שרימו אותו" שמתאר הרגשה סובייקטיבית ולא נתון עובדתי. כך גם "התנהגו כאילו היו רמאים ונצלנים מהסוג השפל" שלא מגדיר אובייקטיבית עובדתית אלא נותן תחושה תיאורית.

כן, אני יודע שזו חפירה ופלספנות. על ההבדלים האלו מרוויחים עוכרי דין (זו לא טעות הקלדה).

הסבר מפורט יותר יתאים לפורום צרכנות או כללי לכן לא ארחיב כאן.

Arch_Angel ,תזהר לפני OLD CAT, יחתוך לך את הצוואר, זה לא נקרא זיכוי כספי, זה נקרא החזר כספי :smile1:

טוב שלמדת ההבדל. חשוב שמי שעוסק ברכש במיוחד בעבור אחרים ידע ההבדל. תראה כמה אני משקיע בחינוך הצרכני שלך..... :D

.......... יש לך אחריות על המוצר ומגיע לך לקבל כרטיס מסך חדש מהקופסא.

לא מדויק ולא בהכרח. החוק: הספק רשאי לתקן בתוך זמן סביר או לתת חדש שווה ערך. במושג "ערך" מתייחסים להיבט הטכני/ביצועי ולא למחיר שיכול להשתנות בקצב מהיר ואינו אמור לשמר ערך כספי של המוצר. כרטיס שהוחזר על ידי אדם אחר ותוקן ניתן לתת במקום הכרטיס שלך ולא להמתין עד שיתקנו את שלך. כך גם כרטיס משומש בתנאי שלא הוחזר בגלל ליקוי, שהרי אחרי חצי שנה גם הכרטיס התקול שלך נחשב כמשומש.

הסבר מפורט יתאים לפורום צרכנות או כללי לכן לא ארחיב כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדויק ולא בהכרח. החוק: הספק רשאי לתקן בתוך זמן סביר או לתת חדש שווה ערך. במושג "ערך" מתייחסים להיבט הטכני/ביצועי ולא למחיר שיכול להשתנות בקצב מהיר ואינו אמור לשמר ערך כספי של המוצר. כרטיס שהוחזר על ידי אדם אחר ותוקן ניתן לתת במקום הכרטיס שלך ולא להמתין עד שיתקנו את שלך. כך גם כרטיס משומש בתנאי שלא הוחזר בגלל ליקוי, שהרי אחרי חצי שנה גם הכרטיס התקול שלך נחשב כמשומש.

הסבר מפורט יתאים לפורום צרכנות או כללי לכן לא ארחיב כאן.

פה אתה יכול להגמיש את החוק גם לטובתך - אוקיי שווה ערך טכני/ביצועי... הכרטיס שלי ביצע X זמן עבודה. זה שחק אותו ככה וככה לא ייתכן שאני אקבל כרטיס שעבד יותר זמן מכיוון שהוא יותר שחוק ויתקלקל לי יותר מהר ולכן הוא אינו שווה ערך מבחינת ביצועים/טכני.. הביצועים שלו פחותים מכיוון שיפסיק לעבוד לאחר זמן קצר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שכדאי לעשות קצת סדר.

את הכרטיס נתתי לתיקון בתאריך 16.4.09. הכרטיס הינו בן כשישה חודשים עם אחריות לשלוש שנים. כשמסרתי אותו נאמר לי שזמן התיקון\החלפה אינו ידוע ולאחר שלחצתי קצת יותר לקבל הערכת זמן נאמר לי שזה עשוי לקחת בין שלושה שבועות לחודש :-\ . ניסיתי להסביר להם שאני סטודנט וצריך את המחשב בעיקר למטרות עבודה, אפילו שאלתי אם אני יכול להשכיר כרטיס חלופי בינתיים ונענתי בשלילה.

לאחר כשבוע הם חזרו אלי ונתנו לי כרטיס משומש מאותו דגם זול יותר ממה שקניתי (אז היה זול יותר בכ- 100+ , אם אינני טועה). הסברתי לאחראי שקניתי כרטיס של GB בכוונה וכי רציתי כרטיס של GB. בסופו של דבר לא לקחתי את הכרטיס שהם הציעו. הם מצידם אמרו שלקבל כרטיס אחר יכול לקחת עד כחודשיים ולא אני לא יכול לקבל כרטיס חלופי לזמן זה. גם לזה הסכמתי ובשלב זה אני מדגיש כי לא הרמתי את קולי ולא דיברתי בטון עצבני אפילו פעם אחת.

במקביל שלחתי מייל תלונה (שגם לא מנוסח בצורה מתלהמת) באתר KSP. נציג חזר אלי ואני מתחייב בפני כולם, כך גם סיפרתי לחברים שלי כשהם שאלו, הנציג אמר לי שאני אפוצה ואקבל כרטיס ג'יגה של GB (אין הרבה מקום לטעויות)! לאחר מכן התנער הנציג מהבטחה ואמר לי "לא יכול להיות שאמרתי דבר כזה". את הכרטיס שהם הביאו לי אני צריך ללכת לקחת היום. על פי מה שדיברתי עם אחראי המעבדה שלהם זהו כרטיס של GB כמו שקניתי משומש. עד כמה שאני זוכר לפחות, לא זכור לי שקניתי כרטיס משומש, ע"פ התקנון שלהם (עד כמה שאני הבנתי ממנו, - לא לומד משפטים) כתוב

א. שבמידה ואפשר לתקן את הכרטיס הוא יתוקן ולכן אין חובה בהחלפה בחדש. כלומר ע"פ הבנתי מסעיף זה - או שאני אמור לקבל את המוצר שקניתי מתוקן או לקבל מוצר חדש. לא נראה לי הגיוני לקבל מוצר אחר משומש שאני לא יודע מה עבר עליו. אם הייתי רוצה לקחת סיכון ולקנות מראש כרטיס משומש הייתי עושה זאת וחוסך כסף.

ב. במידה ואין את המוצר במלאי ו\או הפסיק יצורו של המוצר ניתן לספק מוצר אחר שווה ערך בביצועים.

הכרטיס עדיין מיוצר ע"י GB ויש להם אותו במלאי. בדקתי.

זהו הסיכום עד עכשיו כמו שאני רואה. קצת ארוך ומייגע אבל יש שורת אזהרה. (אני לא אציין, נראה לי אפשר להבין לבד ;) ).

אבל קיבלת כרטיס מסך תקין. לי, אישית, לא מזיז את השערה על האשך השמאלי אם הוא משומש או של חברה זולה יותר. עובד? עושה את העבודה? אני מקבל את אותם ביצועים? בן זונה. נגמר הסיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פה אתה יכול להגמיש את החוק גם לטובתך - אוקיי שווה ערך טכני/ביצועי... הכרטיס שלי ביצע X זמן עבודה. זה שחק אותו ככה וככה לא ייתכן שאני אקבל כרטיס שעבד יותר זמן מכיוון שהוא יותר שחוק ויתקלקל לי יותר מהר ולכן הוא אינו שווה ערך מבחינת ביצועים/טכני.. הביצועים שלו פחותים מכיוון שיפסיק לעבוד לאחר זמן קצר יותר.

אתה לא. להבדיל משווה ערך בתכונות טכניות, הרי שאורך חיים טכני וגם במושגי MTBF זה דבר בעייתי להוכחה. בעקיר כאשר מדובר באלקטרוניקה שאינה ברת שחיקה כמו מכניקה.

בסופו של דבר אתה צריך להשתמש בחוק כדי לקבל משהו, לא כדי לשחק בתרגילי הגמשה באיזה קורס בלימודי משפטים.

בדרך כלל כרטיסים המבוססים על אותו צ'יפ ו"על הנייר" בפרמטרים העיקריים הביצועים דומים, ייחשבו כשווי ערך טכני/ביצועי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייבת להיות הגדרה לערך המושג "טכני" "ביצועי" (בחוק, לא בויקיפדיה) אני לא יודע איך זה מוגדר אז אני לא יכול להגיד לך...

בכל אופן נראה שה"חוק" עובד לטובת בעל העסק במקרה הזה... החוק אמור להגן על הצרכן הרי ידוע לכל שמוצר משומש נמכר בפחות ממוצר חדש ולא בכדי.

תסלח לי מאוד אבל אם אתה בא לחנות כלשהי ורוצה לקנות מוצר ומשלם את המחיר המלא של מוצר, זה באמת לא משנה לך אם עשו לו טלאי כלשהו כל עוד לא תראה אותו ? אפילו אם תדע שהוא קיים?

ואם נגיד ניתן דוגמא של פלאפונים כן? אתה קונה פלאפון חדש בקופסא אחרי שבוע-שבועיים אפילו חודש.. מתקלקל... שילמת עליו הון! 3000 שקל, למה שתקבל פלאפון מתוקן ? זה צודק? זה הגיוני? פה בעצם יוצא מזה, שילמת מחיר מלא על פלאפון משומש שהתקלקל כבר...

אם ככה אפשר לכולם למכור משומש במחיר של חדש... מה איכפת להם? החוק מכסה את זה... ייתנו שווה ערך טכני/ביצועי. זה נשמע מגעיל לא הגיוני ואם מקרה כזה יגיע לבית משפט אני רוצה להאמין שהשופט יראה לנכון את ההגיון שבדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק בכלל לא מדבר על טכני שמכני ושטויות כאלה

כתב האחריות של KSP לא שווה אפילו את הנייר שהוא כתוב עליו במקרה כמו זה, ולא צריך בכלל להתייחס אליו.

פשוט מאיימים בתביעה לפי חוק המכר, בעילה של אי התאמה ופגם נסתר, ושלום על .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייבת להיות הגדרה לערך המושג "טכני" "ביצועי" (בחוק, לא בויקיפדיה) אני לא יודע איך זה מוגדר אז אני לא יכול להגיד לך...

בכל אופן נראה שה"חוק" עובד לטובת בעל העסק במקרה הזה... החוק אמור להגן על הצרכן הרי ידוע לכל שמוצר משומש נמכר בפחות ממוצר חדש ולא בכדי.

תסלח לי מאוד אבל אם אתה בא לחנות כלשהי ורוצה לקנות מוצר ומשלם את המחיר המלא של מוצר, זה באמת לא משנה לך אם עשו לו טלאי כלשהו כל עוד לא תראה אותו ? אפילו אם תדע שהוא קיים?

ואם נגיד ניתן דוגמא של פלאפונים כן? אתה קונה פלאפון חדש בקופסא אחרי שבוע-שבועיים אפילו חודש.. מתקלקל... שילמת עליו הון! 3000 שקל, למה שתקבל פלאפון מתוקן ? זה צודק? זה הגיוני? פה בעצם יוצא מזה, שילמת מחיר מלא על פלאפון משומש שהתקלקל כבר...

אם ככה אפשר לכולם למכור משומש במחיר של חדש... מה איכפת להם? החוק מכסה את זה... ייתנו שווה ערך טכני/ביצועי. זה נשמע מגעיל לא הגיוני ואם מקרה כזה יגיע לבית משפט אני רוצה להאמין שהשופט יראה לנכון את ההגיון שבדבר.

שבוע זה שבוע. חצי שנה זה כבר סיפור אחר לגמרי. אחרי שבוע אפשר לטעון פגם בייצור, אחרי חצי שנה רק אלוהים יודע מה עשית עם המכשיר. וזה לא שאמרו לו לך תזדיין לא נותנים אחריות. הוא קיבל כרטיס אחר תקין לגמרי של חברה איכותית. אז מה שזה חלק משומש. אנחנו לא מדברים על מכונה כגון מכונית שעוברת בלאי ושחיקה משימוש. זה בסך הכל אלקטרוניקה. או שזה עובד או שזה לא עובד. אני יכול לקנות חלק חדש שישרף אחרי שבוע ובמקומו אני יכול לקבל חלק משומש שיעבוד שנים. עניין של מזל.

בתחום הזה חדש או מחודש זה עניין פסיכולוגי נטו. אם כבר KSP יצאו גברים. אמרו בפנים קיבלת חלק מחודש. חנות אחרת יכלה לקחת חלק משומש, לנקות עם לחץ אוויר, לארוז יפה בשקית ולהגיד לו "קח, גבר, קיבלת חדש חם מהתנור".

אבל מה אני אגיד לך... כל אחד והפרנציפים שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל קיבלת כרטיס מסך תקין. לי, אישית, לא מזיז את השערה על האשך השמאלי אם הוא משומש או של חברה זולה יותר. עובד? עושה את העבודה? אני מקבל את אותם ביצועים? בן זונה. נגמר הסיפור.

עם כל הכבוד לאשך השמאלי שלך,

נכון הכרטיס תקין בינתיים אבל זה לא שיש להם במלאי סטוק של כרטיסים משומשים תקינים... הכרטיס (ורוב המוצרים המשומשים שניתנים לך ע"י החנות לצורך העיניין)

ככל הנראה עבר תיקון (קשה לי להאמין שהם שולחים את זה חזרה ל- GB) לאחר שהתקלקל.

כלומר, הסיכוי גדל שהכרטיס יתקלקל שוב (אין מה לעשות ככה זה באלקטרוניקה, אם יש מוצר דפוק, רוב הסיכויים שהוא ישאר דפוק).

וכמו שאמרתי קניתי מוצר חדש ושילמתי מחיר מלא. למה אני צריך לקחת סיכון עם מוצר יד שניה שכבר התקלקל פעם?

בכל מקרה אני נשאר עם הכרטיס שהם סיפקו לי. כמו שכבר אמרתי יש עבודות להגיש לאוניברסיטה, וש- KSP חרא חברה זה לא תירוץ כלכך טוב..

ודרך אגב, לכרטיס לא נעשה שום OC ואפילו תחת מאמץ הוא לא היה שכן לא הפעלתי איתו שום משחק או תוכנה גרפית כבדה.

הכרטיס עבד מצויין עד לרגע שהוא קרס בפעם הראשונה שהפעלתי איתו משחק (התחמם יותר מדי). לאחר בדיקה התברר שהוא אכן עבד אבל על 90 מעלות בזמן מנוחה... אז אתה יכול להטיף את הגישה שלך שאם עושה רושם שזה עובד זה עובד. ושמשופץ זה חדש למישהו אחר...

בכל מקרה לתגובות שלך יש ריח חריף של אינטרס פנימי כשלשהו או שפשוט אתה לא מבין על מה אתה מדבר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שקיבלת בסדר סה"כ.

סתם הדיון עבר לקווים אחרים אבל עדיין מעניין חחחח

ויש לי עוד משהו להגיד. הרבה אנשים לא הולכים לתביעות קטנות כי הם אומרים לעצמם שזה קטן ולא שווה את המאמץ אבל מידי פעם קוראים על אזרח שיצא נגד חברה גדולה בתביעה קטנה וזכה, כל הכבוד להם! זה טוב להראות לציבור ולחברות הגדולות שאפשר להתעקש גם על דבר קטן שנעשה בצורה לא הוגנת/חוקית ולצאת זוכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...