עבור לתוכן

KSP מכרו כרטיס מסך פגום. מתנערים מאחריות ומספקים כרטיס משומש במקום!!

Featured Replies

פורסם

השירות של KSP מזעזע, אין שום קשר לספיר (הקירור הרגיל והדק של HD4850 פשוט גרוע).

אם הקירור הדק הזה כ"כ גרוע, אז שלא ייצרו את הכרטיס ככה.

או שיתריעו שאחרי הקנייה, שמי שרוצה להריץ את הכרטיס הזה על FULL LOAD חייב לקנות לו קירור צד שלישי.

כמו שאתה יודע, המון חברות מייצרות את הכרטיס עם קירור מוגבר, כנראה שזה באמת MUST לכרטיס הזה.

  • תגובות 82
  • צפיות 10.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ככה זה שחוסכים בעלויות ייצור...

ניסית לשחק עם מהירות המאוורר ? לעלות את המאוורר ל RPM מקסימלי ?

פורסם
ככה זה שחוסכים בעלויות ייצור...

ב-ד-י-ו-ק

ניסית לשחק עם מהירות המאוורר ? לעלות את המאוורר ל RPM מקסימלי ?

ניסיתי, המאוורר על- 45% והכרטיס עדיין מגיע ל- 100C בשלב מסויים(7000RPM) מעבר לזה המאוורר כבר ממש נשמע כמו פן של מספרה..

מקווה שיסתדר עם KSP, כי אין מצב שאני נשאר שבוע בלי מחשב(חלק גדול מהלימודים שלי במחשב).

פורסם

7000RM ? לא נשמע לי הגיוני...(זה הרבה יותר מדי,וזה עוד 45% ולא 100%).

למה לא לעבוד איתו ב - 100% מהירות מאוורר ? זה הרי לא כזה נורא כי יש את הסאונד מהמשחקים שמאפיל על רעש הכרטיס.

במקום להחליף כרטיס ולחכות הרבה זמן לחלופי עדיף היה כנראה לבקש מהם להחליף לו את הקירור לאחד של AC בתוספת כספית.

פורסם
  • מחבר

יש כרטיסים פשוט פגומים...

הכרטיס שלי היה בזמן מנוחה ב- 90 מעלות... אחרי שהם החליפו לי לספיר היה 60 מעלות במנוחה אבל כמו שאמרתי לא רוצה ספיר כששילמתי על GB ועוד ספיר יד שניה. היום החזרתי להם אותו ונקווה לטוב, למרות שאני בספק.

השירות של KSP באמת מזעזע אולי כדאי לפתוח נושא חדש שמזהיר אנשים שהאחריות אצלם דפוקה.[br]פורסם בתאריך: 23.04.2009 בשעה 17:25:27


7000RM ? לא נשמע לי הגיוני...(וזה עוד 45% ולא 100%).

למה לא לעבוד איתו ב - 100% מהירות מאוורר ? זה הרי לא כזה נורא כי יש את הסאונד מהמשחקים שמאפיל על רעש הכרטיס.

כנראה שאין לך את הדגם הזה... כבר ב- 70% יש רעש די חזק של המאוורר (לפחות עם הקירור הבסיסי).

פורסם

7000RM ? לא נשמע לי הגיוני...(זה הרבה יותר מדי,וזה עוד 45% ולא 100%).

למה לא לעבוד איתו ב - 100% מהירות מאוורר ? זה הרי לא כזה נורא כי יש את הסאונד מהמשחקים שמאפיל על רעש הכרטיס.

במקום להחליף כרטיס ולחכות הרבה זמן לחלופי עדיף היה כנראה לבקש מהם להחליף לו את הקירור לאחד של AC בתוספת כספית.

זה נע בטווח בין 6900 ל- 7000..(כמעט כמעט 7000, אז הרשתי לעצמי לעגל :P)

בהחלט יותר מדי, בגלל זה גם הרעש בהתאם.

תאמין לי ש- 100% זה זוועה, הוא מגיע ל- 12XXX RPM!

מדהים כמה עוצמתי וכמה שזה לא שווה כלום

פורסם

המאוורר הנפרד ההכי מהיר שראיתי היה עד 5700RPM...(ה - VANTEC TORNADO 80MM).

7K-12K נשמע לי דמיוני.

פורסם

המאוורר הנפרד ההכי מהיר שראיתי היה עד 5700RPM...(ה - VANTEC TORNADO 80MM).

7K-12K נשמע לי דמיוני.

RIVATUNER לא משקר ;D

כשאני אומר שזה נשמע כמו פן של מספרה- תרתי משמע..

במיוחד בשבילך: (יש OC קטנטן, אבל אין הבדל בטמפ' בינו לבין תדרי הברירת מחדל)

zzzzzq.png

פורסם

השירות של KSP באמת מזעזע אולי כדאי לפתוח נושא חדש שמזהיר אנשים שהאחריות אצלם דפוקה.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

לא חסרים דיונים על זה...

פורסם

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

לא חסרים דיונים על זה...

זה ממש באסה שאתה משקיע את הנשמה(ואני לא מקצין) במחשב, משלם ממיטב כספך(הכסף של ההורים ליתר דיוק)כשהמצב בבית לא בשמיים ובסוף מקבל חרא.

פשוט מבאס.. אין לי מה להגיד

פורסם

אני לא מבין למה אנשים מתעקשים לקנות בחנויות שהשירות מזוויע ומתייחסים ללקחות בצורה מחפירה :bash: (כל הדיונים "מחפש מפרט רק ב-***")

יש חנויות באותה רמת מחיר עם תפיסת שרות שונה לגמרי, וגם אם מוסיפים כמה עשרות שקלים, מקבלים איכות יושרה ושקט מבחינת אחריות.

פורסם
  • מחבר

אשמח לדעת איפה. אני רוצה לקנות מסך חדש (כשהכרטיס מסך שלי יתוקן...) יש המלצות על איזה מסך ואיפה לקנות? (אני רוצה 22 אינטש)

פורסם

פתח דיון, בהתאם לחוקים בפורום מסכים, ויעזרו לך שם.

בנוגע לחנויות לא חסר, הכל תלוי איפה אתה בארץ, על כל חנות כמעט יש תלונות למעט זיגזג (שזה גם נשמע מוזר), לכן צריך למצוא מקום שיש בו מעט תלונות או תלונות לא רציניות...

בכל מקרה, הכל תלוי במיקום בארץ

פורסם

פותח הדיון- תברר אצלהם מי נותן את האחריו וממי הם קונים את הכרטיסים, חודשיים לחכות לכרטיס נשמע לי הזוי ונראה לי שלפי האחריות הם יכולים לתת לך כרטיס שווה ערך או טוב יותר אבל לא כרטיס פחות טוב ו/או עם פחות פיצ'רים (נניח יציאת HDMI).

לגבי המאורר לשים אותו על 60% או יותר זה טירוף כי גם במצב אידיאל הוא יעבוד ככה ואז אתה יכול להתחרפן..זאת הסיבה שאני לא אוהב את ATI.

פורסם

פותח הדיון- תברר אצלהם מי נותן את האחריו וממי הם קונים את הכרטיסים, חודשיים לחכות לכרטיס נשמע לי הזוי ונראה לי שלפי האחריות הם יכולים לתת לך כרטיס שווה ערך או טוב יותר אבל לא כרטיס פחות טוב ו/או עם פחות פיצ'רים (נניח יציאת HDMI).

לגבי המאורר לשים אותו על 60% או יותר זה טירוף כי גם במצב אידיאל הוא יעבוד ככה ואז אתה יכול להתחרפן..זאת הסיבה שאני לא אוהב את ATI.

אתה לא חייב שזה יהיה קבוע, לי אישית יש 3 מצבים, מצב שקט (רק ל-Idle או גלישה/סרטים), מצב משחקים שהמאוורר נשמע אבל מוזיקה במשחק, בווליום נמוך מעפילה עליו כבר. ומצב שסתם שמתי chill down חחחח די ברור מה זה עושה :smile1:

הבעיה שלא זוכרים להעביר ממצב שקט למצב משחק, קורה לי שאני נכנס למשחק ויוצא בגלל זה כדי לשנות...

בקשר לאחריות:

הם לא חייבים לתת לך חדש מבחינת אחריות (אני יודע שזה לא צודק). בעיקרון אני מכיר שתוך שבועיים צריכים להחליף לך בחדש ואחרי שבועיים (תקופת האחריות) צריכים לקחת אותו ל"תיקון" שזה לוקח זמן אבל בטח שלא חודשיים!

ניסית לפנות במייל לשירות לקוחות שלהם בניסוח ממורמר? (לי עזר עם אופיס דיפו בקטע קצת דומה)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים