פורסם 2009 באפריל 2216 שנים היילאחרונה גיליתי תקלה בכרטיס המסך שלי מדגם Ati 4850 512mb של חברת gigabyte , הבעיה הייתה שהוא התחמם יותר מדי.ניצלתי את האחריות אך בחנות החזירו לי כעבור מס' ימים כרטיס מאותו דגם של חברת Sapphire . (כרטיס זול יותר בכ- 35 שח). האם חילוף כזה מקובל בשימוש באחריות? מה ההבדל בין שני הכרטיסים ואם עלי לעשות בלאגן ע"מ לקבל כרטיס כמו המקורי?
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים ה - GB הוא סביר להניח עם קירור זלמן.הספיר יכול להיות או עם הדואל סלוט שלהם או עם הסטנדרטי הגרוע שפחות טוב מהזלמן.למה לא החליפו לך לכרטיס של אותה חברה ?
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים ^^^ דניס, מי אמר? הוא לא אמר שהכרטיס הקודם שלו היה עם קירור זלמן ולא REFERENCE רגיל.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים דניס צודק, ה4850 של GB עם הקירור זלמן זה דגם נפוץ מאוד בכ"מ, מה היו הטמפ' של הכרטיס הקודם וכמההם עכשיו? כנ"ל לרעש?
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים מחבר אני חושב שהקירור של הקודם היה רגיל ולא zalman . קודם משום שהכרטיס היה דפוק בזמן מנוחה הוא היה ב- 90 מעלות!!! הנוכחי הוא 59 מעלות במנוחה ומן הסתם שקט יותר כי המאוורר עובד פחות חזק.הם אמרו שם החליפו לכרטיס של חברה אחרת כי נגמר להם במלאי הכרטיס של GB (נאמר לי שאם אני באמת מתעקש אז הם ינסו להשיג לי כרטיס של GB אבל זה יכול לקחת כחודשיים... ולא בא לי להיות חודשיים ללא מחשב). בכל מקרה הכרטיס שקיבלתי במקום גם הוא אינו חדש.. זה הגיוני? זו פעם ראשונה שאני נאלץ להשתמש באחריות של מוצר כלשהו.תודה על העזרה
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים לדעתי ערבבו אותך :-\כרטיסים של GB/ASUS יותר יקרים, מילא היו מביאים לך כרטיס חדש של ספיר... (האיכות גם של הרכיבים, לא רק הקירור)
פורסם 2009 באפריל 2316 שנים האם הכרטיס של ספיר שהביאו לך במקום זה של GIGABYTE הוא זמני עד שיגיע להם מלאי חדש? אם לא אז לדעתי עלייך להחזיר את הכרטיס ולדרוש כרטיס חדש ולא מחודש/משומש/וכיוצא בזה.אל תתעסק עם כרטיסים משומשים/מחודשים/REFURBISHED יש לך אחריות על המוצר ומגיע לך לקבל כרטיס מסך חדש מהקופסא.
פורסם 2009 באפריל 2316 שנים תגיד להם שיזמינו לך חדש, גם אם יקח חודשיים ובינתיים תשאר עם הכרטיס החלופי שנתנו לך
פורסם 2009 באפריל 2316 שנים מחבר החזרתי להם (ובלהם אני מתכוון KSP שמתחיל להראות לי טעות לקנות שם) את הכרטיס, הם אמרו שהם לא יודעים כמה זמן יקח להחליף ויותר גרוע, הם לא בטוחים מה יחזור... כלומר הם אומרים שאפילו יכול לחזור אותו הכרטיס ורוב הסיכויים שמה שיחזור לא יהיה חדש...
פורסם 2009 באפריל 2316 שנים החזרתי להם (ובלהם אני מתכוון KSP שמתחיל להראות לי טעות לקנות שם) את הכרטיס, הם אמרו שהם לא יודעים כמה זמן יקח להחליף ויותר גרוע, הם לא בטוחים מה יחזור... כלומר הם אומרים שאפילו יכול לחזור אותו הכרטיס ורוב הסיכויים שמה שיחזור לא יהיה חדש... הייגם אני קניתי מ- KSP, את הכרטיס SAPPHIRE 4850, והוא מתחמם בצורה לא נורמלית.לפני 3 שבועות, הלכתי ל- KSP והטכנאים אמרו לי שהכרטיס יכול להגיע עד ל- 125 מעלות, בעוד שכשהכרטיס הגיע ל- 120 המחשב קרס.שלחתי מייל ל- SAPPHIRE והם בעצמם אמרו לי ללכת לחנות ולדרוש את האחריות שמגיעה לי כי אם הכרטיס עובר את ה- 100 מעלות משהו בהחלט לא בסדר.התקשרתי היום ל-KSP ואני צריך להביא את הכרטיס, הם יבדקו אותו במשך כמה שעות, ואם אכן תימצא בעיה הם יחזירו אותו ל- SAPPHIRE.כל העסק הזה יקח משהו כמו שבוע, ובגלל זה בנתיים אני אשאר בלי מחשב, ביקשתי מהם לפחות כרטיס מסך חילופי(משהו הכי זול) והם לא מסכימים לתת לי.זה שירות זה?אני גמרתי עם כרטיסי ATI ועם חברת SAPPHIREכרטיס מסך הוא לא גרילר
פורסם 2009 באפריל 2316 שנים השירות של KSP מזעזע, אין שום קשר לספיר (הקירור הרגיל והדק של HD4850 פשוט גרוע).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.