פורסם 2009 באפריל 2216 שנים לפני כמה ימים הזמנתי מסך מסקאיי פי סי והוא הגיע עם פגם בצד בסוף של המסך יש מין גוון צהוב כזה המסךbw 2053עכשיו אני לא יודע מה לעשות להגיד לסקאייי פי סי זה בעיה למה אני גר בחיפה ולשלוח להם הם דורשים ממני לשלם על כל צד של משלוח 40 שח מה לעשות ? (הם אשמים שהם שלחו לי מסך פגום ועכשיו אני צריך להוסיף 80 שקל על כלום ?!)
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים לא נראה לי שזאת בעיה שלהם איך תביא את המסך.יש לך אחריות על המסך ולא על המשלוח .היה לי פעם אייפוד שהייתה לו בעיה במסך (המסך לא עבד) ובשביל תיקון הייתי צריך גם לשלם לבד על המשלוח
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים למה לעזאזל קנית בSKYPC כשיש מספיק חנויות אמינות בחיפה???וכפי שנאמר כבר, בעיה שלך
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים לדעתי הם צריכים לשלם את המשלוח משום שהמסך שנשלח לך הגיע פגום. אם זה היה קורה בעוד כמה חודשים, נראה לי הגיוני שהובלת המסך לחנות על אחריותך.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים החנות לא בודקת כל מוצר אם הוא תקין לפני משלוח ללקוח. לא נתקלתי בחנות שמשלמת על משלוח מוצר תקול אליהם. עם זאת, רוב החנויות הנורמליות משלמות עבור משלוח מוצר מתוקן/חדש ללקוח, למרות שאין זו חובתן.תחשוב שברירת המחדל היא שאתה מגיע לחנות וקונה מוצר. אם הוא מתקלקל - אתה צריך להביא אותו לחנות וגם לבוא לקחת אותו חזרה. במקרה החנות מאפשרת לך שירות משלוחים, בו במקום לבוא לחנות המוצר נשלח אליך.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים אם אתה מזמין מחנות מעבד או זיכרון, אתה מצפה שהם יבדקו שהוא תקין?למה לגבי מסך או כל מוצר אחר זה שונה?אני מסכים ב-100% שזה מעצבן, אך אין הרבה מה לעשות. אני אישית הייתי מעדיף לקבל מסך סגור בקופסא, בלי שעובד של החנות הוציא הכל, בדק והחזיר.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים ואני אומר שהפרשנות של רובכם לחוק שגוייה. המשלוח לחנות אכן יהיה על חשבונו של הלקוח, למרות אי-הצדק בעניין - אך לא כן בכיוון השני. העסקה שהלקוח שילם בעבורה היתה מוצר+דמי משלוח. החנות לא ספקה את התמורה לתשלום (בדמות מוצר שעובד), ועל כך עליה (לאחר החזר המוצר) לספק אותה תמורה בדיוק, ללא תשלום נוסף.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים ^ אם המוצר היה מתקלקל לאחר שנה, גם אז החנות הייתה צריכה לשלוח מוצר תקין על חשבונה?הלקוח שילם עבור מוצר, ומשלוח של אותו מוצר ספציפי. אם המוצר מתקלקל - יש אחריות. גם אם זה קורה שנייה לאחר פתיחת האריזה, החנות לא חייבת לשלם על משלוח של מוצר תקין חזרה.תקינות המוצר, במקרה זה, היא לא באחריות החנות.אם תגיע עם רכב להחזיר את המוצר, ולאחר מכן לאסוף מוצר תקין בתמורה - לא תוכל לדרוש הוצאות דלק - כנ"ל משלוח.נכון שחנויות רבות, שולחות על חשבונן, אך הדבר מצביע על שירות טוב מצד אותן חנויות, מבחינה חוקית - אין הן חייבות בכך.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים שני פתרונות אפשריים:1. לבטל את העסקה בגין תקלה במוצר, ולקבל זיכוי בכרטיס אשראי. כך תחסוך מחיר הובלה מהחנות אליך. לאחר קבלת אישורם למתן זיכוי, תרכוש מסך באזור מגוריך. התועלת בפתרון זה תבוא לידי ביטוי במידה וגם המסך החדש אשר יישלח על ידי החנות יהיה תקול.2. לברר עם היבואן, חיון, בנושא מדיניות האחריות למסך חדש, לאמור האם ההחלפה היא במסך חדש ולא מחודש. במידה ובמסגרת האחריות תקבל מסך חדש אזי תמסור את המסך למרכז שרות בחיפה.בהצלחה
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים תכל'ס, שורה תחתונה, בעיה שלך שקנית בחנות שרחוקה ממך (במיוחד דבר בעייתי ועדין כמו מסך) וגם זה שהמשלוח עליך זה פייר. לא איכפת להם מאיפה אתה. אם המוצר מקולקל אתה צריך לבוא ולתת להם אותו ולקחת בחזרה אחרי התיקון (או לחלופין לשלם על משלוח). ישנן מספיק חנויות אמינות באיזור מגוריך, אני בטוח. למה לעושת קנייה לא חכמה? בהצלחה, אחרי הכל...
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים אוף למה אתם לא יודעים לקרואה. תוצאות ביטול עסקה (תיקון: תשנ"ח)(א) ביטל צרכן חוזה לפי סעיפים 14א(ג) או 14ג(ג) עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב) -(1) יחזיר העוסק לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ולא יגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם;(2) קיבל הצרכן את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות העוסק במקום שבו נמסר לו הנכס ויודיע על כך לעוסק, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל הצרכן בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים למה אנחנו לא יודעים לקרוא? תראו מי מדבר! הסעיפים שהבאת נוגעים לביטול עסקה, לא להחלפת מוצר פגום - וכלל לא מוזכר עניין המשלוח.
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים אתה יודע מה ההבדל בין ביטול עסקה להחלפת מוצר פגום?זה פשוט מאד: אם החנות לא מסכימה להחליף באותם תנאים של ביטול עסקה, אתה מבטל את העסקה. מכאן יוצא שאין הבדל.ובוודאי שהמשלוח מוזכר, הוא אפילו הדגיש את זה: "יעמידו לרשות העוסק במקום שבו נמסר לו הנכס".אם המוצר נשלח אליו בדואר והוא קיבל אותו בבית ע"י שליח הוא צריך להעמיד את הנכס(המוצר) במקום שבו הוא נמסר לו(בית הלקוח).
פורסם 2009 באפריל 2216 שנים יש חנויות שמוכנות לשלם על המשלוח.לא קניתי מSKYPC אז אני לא יודע.אתה יכול לדבר ולנסות להתווכח, ואם לא אז תשלם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.