פורסם 2009 באפריל 2116 שנים כמה דברים שטותיים בתראד אחדבוא נסכם את זה פשוטחרדים לא עומדים בצפירה בגלל דין תורה שזה מנהג הגוייםהמדד החברתי שעל פיו אמור האדם להמדד הוא עד כמה הוא זוכר (יום הזכרון) ועד כמה חשוב לו היוםאדם חילוני ממוצע שעומד בצפירה כי ככה חינכו אותו זה דבר אחדאבל זה הדרך הבעה שלו לכמות האיכפתיות שלו כלפי הנושא הרגיש (השואה)חרדי שלא עומד, הוא לא לא עומד כי כואבות לו הרגליים וזה לא בסדר היום שלו, אלא על פי ההלכה זה נאסרעל כן, הוא עושה אלף ואחד דברים אחרים כגון תפילות (בכמות הרבה יותר גדולה מ2 דקות עמידה ) ועם רגישות הרבה יותר גבוהיש לציין שע"פ ההלכה, חרדי שנמצא בציבור, חייייייב לעמוד, ואם לא, הוא כבר עובר על דין חילול השם שזה הרבה יותר גרועאז אם תראה חרדי שמטייל לך בצפירה, הוא מכה חטא על פשע
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים אני מסכים איתך לחלוטין, זה בדיוק סוג האנשיםשמשקיעים בדיוק 2 ד' בשנה במחשבה על הנושא הכאוב הזהואחר כך נובחים על כל אחד שלא נוהג כמוהם, למרות שייתכןשאותו בנאדם שלא עומד, איכפת לו הרבה יותר והנושא נוגעלו בצורה הרבה יותר רגישה.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים מחבר אני עקרונית לא עומד בצפירהאך לא נראה לי שיצא לי לא לעמוד כי תמיד הייתי בחברת חילונים ובאמת אין שום מצווה לא לעמוד כשמדובר בלעצבן סתם אנשים ולמעשה אפשר להגיד שולי יש חיוב לעמודלמרות זאת, מעולם לא נתקלתי באדם חילוני שהפסיק לנסוע באוטו ביום שבת בגלל שאני הייתי באזור
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים אני רק אומר שלא צריך להיות שום רגשות סלידה או שנאה כלפי אנשים שלא עומדים בצפירה כמו שאין סלידה כלפי אנשים שועשים מנגל ביום כיפורלכאורה כל אחד פוסח על כבוד השני ועושה "מה שטוב לו"אולי לחלק מהאנשים פה אין סלידה מהממנגלים בכיפור,זה לא אומר שזה מה שכל החילוניים מרגישים.אני לדוגמא לא צם בכיפור ובשאר צומות ישראל אך לעולם לא תתפוס אותי אוכל ביום כיפור בציבור/בשאר הצומות לייד אנשים הצמים גם אם מוסלמים או נוצרים.לכן,אני חושב שבהחלט יש מקום לסלידה מאנשים שלא עומדים בצפירה,גם דתים.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים אין מקום לסילדה בשום מצב מאף אחד, כי גם זה גורר שנאה.זה שאתה 2 ד' בשנה מקדיש תשומת לב לנושא ועומד, לא נותןלך זכות לשפוט אנשים שלא נוהגים כמוך כי אתה לא יכוללדעת אף פעם מה השיקולים והאמונות של אותו אדם.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים זאת לא האמונה, זה תירוץכל הרבנים, אשכנזיים וספרדיים פסקו שלא לעמוד בזמן צפירה כשאתה בביתך אבל לעמוד כשאתה בפרהסיה (בפרט כשיש במקום חילונים)רוצה לומר שאם הרב עובדיה יוסף והרב הראשי לישראל יכולים לעמוד כשהם בפרהסיה (לא בגלל שזה חשוב להם, כדי לא לצער אנשים אחרים)גם הפספוס מבני ברק יכול לעמוד.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים זאת לא האמונה, זה תירוץכל הרבנים, אשכנזיים וספרדיים פסקו שלא לעמוד בזמן צפירה כשאתה בביתך אבל לעמוד כשאתה בפרהסיה (בפרט כשיש במקום חילונים)רוצה לומר שאם הרב עובדיה יוסף והרב הראשי לישראל יכולים לעמוד כשהם בפרהסיה (לא בגלל שזה חשוב להם, כדי לא לצער אנשים אחרים)גם הפספוס מבני ברק יכול לעמוד.עצוב בכללאתם יודעים מהאני אשתף אתכם במשהו מדהים מבחינתייצא לי לא מזמן להתפלל בבית כנסת של אשכנזים - כזכור, האשכנזים הם אלו שספגו את השואהבכל תפילה, יש להם סוג של יזכור, אפילו בשבתות - על אף שמעיקר הדין אסור להצטער, יש לזה זמן מוקדש לא קטןלערך של 5 דקות, שזה לא מעט בכלל בתפילהלא רק זה אלא שגם מזכירים את קורבנות מלחמות ישראל לאחר מכןמדובר בבית כנסת של חרדים למהדרין, תלמידי ישיבותאז לכל הזבלי שכל שהשנאה נוטפת להם מהמקלדת, אנא מכם, שמרו את הבורות לעצמכם
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים כל הכבוד להםאבל למה זה חייב להיות במקום ה2 דקות האלו?יש גם איסור הלכתי שלא לצער יהודים במעשיך,מה גם שאין בעיה לעקוף את האיסור הזה ע"י קריאת תהילים בזמן הזה וכדומה.אממה? היהודים הם אלופי העולם בלעבוד על עצמםהם מצאו דרכים לקחת הלוואות, מצאו דרכים להשאיר חמץ בפסח, מצאו דרכים לאכול ירקות בשנת שמיטה כי זה נוח להםמה שלא נוח להם (כמו ללכת לעבוד או ללכת לצבא או לעמוד בצפירה) הם מתרצים בחוקת הגויים או תורתם אומנותם ושאר בולשיט.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים כל הכבוד להםאבל למה זה חייב להיות במקום ה2 דקות האלו?יש גם איסור הלכתי שלא לצער יהודים במעשיך,מה גם שאין בעיה לעקוף את האיסור הזה ע"י קריאת תהילים בזמן הזה וכדומה.אממה? היהודים הם אלופי העולם בלעבוד על עצמםהם מצאו דרכים לקחת הלוואות, מצאו דרכים להשאיר חמץ בפסח, מצאו דרכים לאכול ירקות בשנת שמיטה כי זה נוח להםמה שלא נוח להם (כמו ללכת לעבוד או ללכת לצבא או לעמוד בצפירה) הם מתרצים בחוקת הגויים או תורתם אומנותם ושאר בולשיט.מה שאתה עכשיו עושהזה דן בדין אחד, ומערב את כל הרגשות שלך כלפיהם הקשורים לדינים אחריםאמרתי לך, יש לי פה לידי ילקוט יוסף מקוצר מהבן של הרב עובדיה, אסוררררררררר ליהודי שנמצא בציבור שלא לעמודודינו דין מחלל שם שמיים, וכמעט ואין תקנה לענייןע"פ אמונתם זה פתטי וחסר כל ערך לעמוד סתם, ועל הכן הסיבה היחידה לעמוד זה על מנת לא לצער אנשים כמותךעל כן יצאה ההלכה הנ"לעם זאת יש לציין, שכן, הם עושים פי כמה וכמה מ95 אחוז מהחילונים שמתלוננים שאין להם רגישות כלפי הנושא.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים מחבר אני שוב רוצה לציין שמעולם לא נתקלתי בחילוני שלא חילל שבת בגלל שהיה לידו אדם דתירק לחילונים יש רגשות?הם חייבים להתחשב בחילונים בכך שיעמדו בצפירה אבל לחילונים מותר לעבור על מצוות בפרהסיה כי זה כיף?די למוסר הכפול
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים אסוררררררררר ליהודי שנמצא בציבור שלא לעמודודינו דין מחלל שם שמיים, וכמעט ואין תקנה לענייןע"פ אמונתם זה פתטי וחסר כל ערך לעמוד סתם, ועל הכן הסיבה היחידה לעמוד זה על מנת לא לצער אנשים כמותךעל כן יצאה ההלכה הנ"לכל הכבוד, הצלחת לחזור אחרי הדברים שאמרתי.אני לא ביקשתי שיעמדו בזמן צפירה כשהם בבית או בישיבה או בקרב אוכלוסיה דומה להםאמרתי שיש פסקי הלכה של רבנים מרוב הזרמים (חוץ מהאנטי ציונים) שאומרים שיש לעמוד כשאתה בפרהסיה כדי לא לצער יהודים.אז כל אפס שממשיך ללכת בהפגנתיות בזמן שמסביבו עומדים הוא פשוט אדם שמחפש תירוץ.
פורסם 2009 באפריל 2116 שנים ברווז, תפסיק להיות צבוע.אני שוב רוצה לציין שמעולם לא נתקלתי בחילוני שלא חילל שבת בגלל שהיה לידו אדם דתירק לחילונים יש רגשות?הם חייבים להתחשב בחילונים בכך שיעמדו בצפירה אבל לחילונים מותר לעבור על מצוות בפרהסיה כי זה כיף?די למוסר הכפולאני למען האמת לא ממש מסכים איתו - כי אני לא מתכוון לא לחלל שבת רק בגלל שיש לידי אדם דתי.אבל לפחות אני לא צבוע כמוך, ברווז, ולא מתלונן על זה שאנשים אחרים עושים דברים שלא נוחים לי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.