תקלה בהארדיסק, ושירות של DELL בארץ - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בהארדיסק, ושירות של DELL בארץ


ההוגה

Recommended Posts

מחשב Inspiron של שנקנה באוגוסט 2008, בן כמה חודשים בלבד, וכבר נדפק ההארדיסק.

בדיקה של checkdisk מצאה סקטורים פגומים בדיוק במקום בו נמצאים קבצים של מערכת ההפעלה, והמחשב בכלל לא עלה.

אני לא יודע אם זה נפוץ בניידים, אבל במחשב הנייח שלי יש לי הארדיסק של 30 ג'יגה בן 8 שנים שמעולם לא היתה בו תקלה.

נו, מילא - בשביל זה יש אחריות לא? המחשב הספציפי הזה נבחר במיוחד בשביל ה-3 שנים אחריות שנותנים .

פניתי לשירות לקוחות שלהם בארץ, מסתבר שהם ממש מחביאים את מרכזי השירות והמעבדות שלהם. נסו לחפש באינטרנט או באתר שלהם ולא תמצאו כלום. אח"כ הם אמרו לי שזה בגלל שכל פניה צריכה לעבור דרך המוקד הטלפוני שלהם. אז זהו, שהם לא עונים לטלפון.

בתקליט יש הודעה שהמוקד פועל רק מ-8 וחצי בבוקר, אבל היה כבר 8:50 וההודעה המשיכה לרוץ. ניסיתי אחרי כמה שעות ונתקלתי בתופעה שממש הוציאה אותי מהכלים - אתה ממתין 2-3 דקות עד שעונים לך, ואז יש צלצול והשיחה מתנתקת. זה קרה לי איזה 6-7 פעמים עד שהצלחתי להגיע לנציג ! וכשכבר הגעתי ואמרתי לו על זה הוא לא ידע על מה אני מדבר. אני עבדתי פעם במוקד ואני יודע שזאת "שיטה" מסריחה של מוקדנים להוריד את העומס מבלי לקבל שיחות.

אחרי שכבר הגעתי לנציג, הוא הנחה אותי לעשות כל מיני בדיקות מערכת שמצאו שאכן יש סקטורים פגומים בהארדיסק. הוא ניסה לשכנע אותי לפרמט ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה, בטענה שהבעיה כנראה תיפתר, אבל אני לא הסכמתי - מה שקורה זה שהמערכת מסמנת את הסקטורים הפגומים ו"מדלגת" מעליהם, אבל הם ימשיכו ויתרבו... התעקשתי שיחליפו לי להארדיסק חדש. הם הסכימו, אבל שלחו אותי למעבדה אחת בארץ - בהרצליה, ואף ציינו שזמן התיקון הוא 5 ימי עסקים אבל בגלל החגים זה עשוי להתארך לשבועיים. שבועיים !! והמעבדה של כל הארץ נמצאת רק בהרצליה. מעניין אם הייתי גר באילת או בצפון... אני לא מבין איך הם נותנים שירות במקום אחד בארץ בלבד - את כל הדברים האלה הם לא אומרים לך כשאתה קונה את המחשב.

לפחות במעבדה הכל התהפך לטובה.

אמנם הייתי צריך להפסיד שעות עבודה כדי להגיע לשם עד שעת הסגירה (17:00), אבל נסעתי לשם והם החליפו לי את ההארדיסק במקום לחדש (שאלו אם אני מסכים להתקין לבד את מערכת ההפעלה, ואז התיקון הוא מיידי - כמובן שהסכמתי). בסוף זה יצא נוח, אבל לא אהבתי את השירות של ואני מקווה לא להשתמש בו בעתיד.

במעבדה היו איתי עוד כמה אנשים - ולכולם נדפק ההארדיסק!

בגלל שיש לי שני מחשבים שלהם, האם יש משהו שמגדיל או מקטין את הסיכוי לזה שזה יקרה? אמרו לי שזה אולי בגלל ההתחממות של המחשב אז קניתי משטח באותו יום. יש עוד דברים שכדאי לעשות כדי להקטין את הסיכוי שזה יקרה גם במחשב השני או יקרה שוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...