מי היבואן של maxtor/quantum? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי היבואן של maxtor/quantum?


TomB

Recommended Posts

ה G.A. שרשום לך זה כניראה מדבקה של דילר כלומר שהדיסק הקשיח שלך שקנית בחנות הזאת נקנה ממפיץ/דילר אשר מספק את תנאי האחריות שלו עבור החנות הזאת והלקוחות שלו והדיסק לא נקנה ישירות מהיבואן הרישמי בארץ אלא מאותו דילר שככל הנראה קונה מהיבואן הרישמי ולעיטים נדירות יש כאלה מפיצים/דילרים שמייבאים את המוצר הנ"ל או אחרים באופן עצמאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי 400JB מPCH והוא הלך לעולמו, אין עליו מדבקה של יבואן, אם אני ידע איזה יבואן זה אני יוכל לממש את האחריות לייד הבית ולא לחקות חודש עד למשלוח, מישהו יודע עם איזה יבואן הם עובדים איתו? וד משהו אין לי את הקבלה הם יעשו לי ביות בגלל זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות שבה הוא נקנה ("קוויקטק", פשטו רגל, הפכו ל"בנדה" ומהם אין ישועה)לא קיימת, crg אומרים שאם אין מדבקה שלהם (ויש מדבקה של מישהו אחר) אז הם לא מטפלים בזה.

בעיה אחרת היא (כבר שאלתי על זה כאן פעם וחוץ מסימפטיה לא קיבלתי יותר מידי מידע) שבעל ההארדיסק רוצה את המידע שעליו, ההארדיסק עצמו בסדר מה שנדפק הוא אחד הג'וקים על הפאנל של ההארדיסק.

חוץ מלמצוא איפשהו הארדיסק זהה (quantum ctl20 ) ולהחליף פנלים בניהם. דבר לא קל בהתחשב שאין יותר קוואנטום, לא מצאנו רעיון אחר איך לעשות את זה בלי להוציא ה-מ-ו-ן כסף.

מכיוון שההארדיסק באחריות יצרן עדיין חשבנו שאולי דרך היבואן נוכל למצוא עוד אחד כזה (אפילו לא תקין, להארדיסק עצמו אין חשיבות, למידע יש).

בכל אופן אני אנסה את גרנד אדוונס ואת ספרינט ונראה מה יהיה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...