קניית פלאפון בחו"ל - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית פלאפון בחו"ל


BigDragoon

Recommended Posts

מה הקטע לקנות פלאפון שעולה פחות מ400 שקל בארצות הברית? מחיר ההשקה שלו היה 99$, חצי שנה אחרי אפשר למצוא אותו בהרבה פחות...

המכשיר עולה כ1000 שקל אצל המפעילות עם זיכוי מלא עם חשבון של 100 שקל בחודש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאמא שלי יש את הפלפאון הזה, ואני ממש לא אוהב אותו...

זה ה6120 לארצות הברית שכיסוי הדור השלישי שמה מסתכם ב2 ורבע שכונות בLA וכיסוי של מנהטן...

את ה7300 משהו מוכרים שמה בתור Burn Phone :-\ כל הסדרה של ה7XXX תוכננה למדינות עולם שלישי, עצוב אבל מבחינת ארצות הברית זה כמו הודו, בגלל החוסר תמיכה בתקנים סלולאריים נורמאליים בארצות הברית כל חברה בעולם בערך מוכרת יותר פלאפונים מNOKIA שמה.

הרשתות הגדולות שמה מבוססות על CDMA2000 וIDEN(מירס צריכה לקנא :P)..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השוק האמריקאי בעל מכשירים ישנים ופשוטים יחסית לכאלה בישראל ואירופה בעיקר בגלל כמו שציינת, הרשת השולטת היא CMDA2000 וגם IDEN תופסת נתח שוק גדול, אבל עדיין AT&T וT-MOBILE ביחד יש בערך נתח שוק של 40-50% בערך (מוזר מאוד שהנתונים על מספר הלקוחות אומרים שספרינט גדולה יותר מt-mobile כשבפועל ברחובות אני רואה הרבה יותר t-mobile). ד"א הרשת 3G של AT&T התפתחה מאוד בשנתיים האחרונות וקיימת ברוב אם לא כל המטרופולינים בארה"ב.

בנוסף, אין שם שום בעייה לקנות מכשיר GSM החדשים ביותר בחנויות איכותיות בחצי מהמחיר שלהם בחנויות בארץ, כמה שבועות לפני, עם אחריות וביטוח זולים וטובים עם מכשירים סגורים בקופסא וכל האביזרים ולא בקשית עם מטען וכבל כי מי שהבריח דרך המכס לא יכל להביא כמות מספקת בקופסאות המקוריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...