החלפתי ספק לנטויזיון ומאז אני לא מצליח להתחבר למיול. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החלפתי ספק לנטויזיון ומאז אני לא מצליח להתחבר למיול.


likantrop

Recommended Posts

אני לא בטוח אם זה שייך לתוכנה או לפה, אבל עיזרו לי, אני לא יודע מה עלי לעשות.

עד עכשיו הייתי בספקית אחרת והכל עבד, לפני שבועיים עברתי לנטויזיון ומאז אני לא מצליח להתחבר לKAD באימיול בכלל. ניסיתי להחליף פורטים למשהו רנדומלי... אבל זה לא עזר.

לחצתי על TEST PORTS והדף שעלה אומר שהכל בסדר והTEST מוצלח.

לא יודע מה לעשות.

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ספק קצת קשה להחליף בהתחשב בעובדה שכבר חתמתי על חוזה והם כבר התחילו לספק שירות. כך שגם אם אתנתק מהם אני אמשיך לשלם.

ולא להשתמש באימיול, גם לא בדיוק אפשרות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ספק קצת קשה להחליף בהתחשב בעובדה שכבר חתמתי על חוזה והם כבר התחילו לספק שירות. כך שגם אם אתנתק מהם אני אמשיך לשלם.

ולא להשתמש באימיול, גם לא בדיוק אפשרות...

אם החוזה נחתם ב14 יום האחרונים ניתן לבטלו

בכל מקרה תבדוק במחשב אחר אם קורה אותו דבר,

תתחבר ליוזר של 012 ותבדוק guest@IKzahav מה קורה ..(אל תתחבר יותר מ5 דקות כי אז תחויב בכסף)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק להגנת הצרכן קובע שאפשר לבטל עסקה או מוצר תוך 14 יום מתחילת העסקה\לקיחת המוצר!

אין לי פה לינקים או משהו ואין לי כוח לחפש, אבל זה ככה,

בואו אני אספר לכם מקרה : נציגה של 012 התקשרה לאמא של חבר שלי (שיש לו ב012) והציעה לה חצי שנה במחיר זול יותר וכל מיני שטויות

והוסיפה לה התחייבות לשנה

אחר כך גילינו את זה , וכמובן שחבר שלי לא רצה להשאר בהתחייבות,

אז התקשרנו ועם הטענה של החוק להגנת הצרכן, הם כמובן ביטלו את העסקה הזאת... וכמובן שגם באותה הזדמנות התנתקנו לחלוטין

יש לציין שהם כן התווכחו איתנו , אבל אמרנו בפירוש "אנחנו לא יורדים מהקו עד שמגיע מנהל" ואחרי 40 דקות , נתנו לנו מנהל, שאמר שאנחנו צודקים וביטל את העסקה.

בנוגע ליוזר הזמני : זה יוזרים שהיו פעם ומשום מה עדיין פעילים

הם מחייבים את הקו של , אני לא יודע בדיוק מה העלות, אבל אני משתמש בזה בבדיקה לפעמים וזה מחייב אותי בשקלים בודדים

עוד שאלות אנשים :) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק להגנת הצרכן קובע שאפשר לבטל עסקה או מוצר תוך 14 יום מתחילת העסקה\לקיחת המוצר!

אין לי פה לינקים או משהו ואין לי כוח לחפש, אבל זה ככה,

שטויות, כנראה שמי שטיפל בנושא שלך היה חדש ונלחץ.

או שלא כל הפרטים ניתנו, ולכן החוזה לא היה תקף

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm

סעיף 14-ג-ג-2

(2) בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

כלומר ניתן לבטל את השירות רק לפני מתן השירות, ולא אחריו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות, כנראה שמי שטיפל בנושא שלך היה חדש ונלחץ.

או שלא כל הפרטים ניתנו, ולכן החוזה לא היה תקף

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm

סעיף 14-ג-ג-2כלומר ניתן לבטל את השירות רק לפני מתן השירות, ולא אחריו.

השירות עדיין לא חל אבל, כי "

(ב) בעסקת מכר מרחוק יספק העוסק לצרכן בכתב, בעברית או בשפה שבה נעשתה בפניה לשיווק, לא יאוחר ממועד הספקת הנכס או השירות, מסמך הכולל פרטים אלה:

(1) הפרטים האמורים בסעיף קטן (א)(1) ו-(2);

(2) מחיר הנכס או השירות ותנאי התשלום החלים על העסקה;

(3) האופן שבו יכול הצרכן לממש את זכותו לבטל את העסקה בהתאם להוראות סעיף קטן (ג);

(4) שם היצרן וארץ ייצור הנכס;

(5) מידע בדבר האחריות לנכס או לשירות;

(6) תנאים נוספים החלים על העסקה.

(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה -

(1) בנכס - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;

(2) בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן."

במידה והשירות ניתן זה לא אומר דבר, כי קודם לכן צריך להגיע ההסכם,

במידה ולא נשלח הסכם בכתב,

השירות יכול להיות פעיל אבל זה לא רלוונטי, מבחינת חוק הגנת הצרכן

השירות מתחיל מרגע הגעת ההסכם

אבל בכל מקרה יש כל מיני פירצות,

לפי מה שידוע לי על פי מקרים בעבר, אפשרו לי לבטל עסקה עם ספקי תקשורת שונים ב14 יום שלאחר התשלום,

אפילו שרכשתי ESET מבזק בינלאומי לדוגמא כולל שירות התמיכה שמגיע בחינם איתו, הודיעו לי "יש לך 14 יום אפשרות לבטל את השירות" ששאלתי בנוגע להתחייבות (וביטלתי אחרי שבוע)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא כל כך מבין, איך הסקת מהסעיף הזה שהשירות לא חל?

אולי העוסק לא פעל כהלכה, אבל איפה רשום שזה מבטל את השירות?

רגע אז מה אני אמור לרשום בשדה שם ובשדה סיסמא?

ועדכון, היום, ללא שום סיבה נראית לעין, נכנסתי לאימיול והוא פתאום מתחבר. אבל אני חושד מאוד שמאטים אותו כיוון שעכשיו אני רואה איטיות הרבה יותר גדולה ממה שהיה לי עם החיבור 750 של הספק הקודם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...