עבור לתוכן

מישהו יודע מה ההבדל בין תומך בכיר לבין EXPERT בבזק בינלאומי?

Featured Replies

פורסם

אני מנסה להתנתק מהם, ובתמיכה הבכירה אמרו שאין להם איך לפתור לי את ה"תקלה", ועכשיו מנסים להעלות תומך EXPERT

מישהו יודע אם הם סתם מבלבלים את המוח?

פורסם

מומחה-אדם העושה את כל השגיאות האפשרויות בתחום מסוים

פורסם

אין שם שום ממומחים,

נציג - עבר הדרכה שכוללת שבועיים - שבסופו של דבר עובד עם מצגות של כל תקלה

EXPERT - נציג וותיק שיש לו יותר עמידות לדכא לקוח ולגרום לו לסיים את השיחה.

יש אחראי משמרת שמנחים אותם מה לעשות:

אז חבקשו ממך TRACE ושתשלח תצלום מסך

כמה פינגים

ואולי נסיון מביש של בדיקת מהירות מול איזה פרוקסי שלהם (עבודה בעניים)

וזהו, אין בינם שום קשר ל CORE NETWORKING שלהם , וכל החלטה של ה CORE נעשת ללא שום יידוע של התמיכה , כי הם יודעים שאין להם מושג.

וחוששים גם שאיזה פלטית פה לא במקום תשמע ע"י נציגים

פורסם
  • מחבר

הבנתי, אז הכל חרטא בסופו של דבר

תודה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים