פורסם 2009 באפריל 616 שנים אני מנסה להתנתק מהם, ובתמיכה הבכירה אמרו שאין להם איך לפתור לי את ה"תקלה", ועכשיו מנסים להעלות תומך EXPERTמישהו יודע אם הם סתם מבלבלים את המוח?
פורסם 2009 באפריל 616 שנים אין שם שום ממומחים,נציג - עבר הדרכה שכוללת שבועיים - שבסופו של דבר עובד עם מצגות של כל תקלהEXPERT - נציג וותיק שיש לו יותר עמידות לדכא לקוח ולגרום לו לסיים את השיחה.יש אחראי משמרת שמנחים אותם מה לעשות:אז חבקשו ממך TRACE ושתשלח תצלום מסךכמה פינגיםואולי נסיון מביש של בדיקת מהירות מול איזה פרוקסי שלהם (עבודה בעניים)וזהו, אין בינם שום קשר ל CORE NETWORKING שלהם , וכל החלטה של ה CORE נעשת ללא שום יידוע של התמיכה , כי הם יודעים שאין להם מושג.וחוששים גם שאיזה פלטית פה לא במקום תשמע ע"י נציגים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.