פורסם 2009 באפריל 416 שנים נהרסים או מתבלים/נשחקים?נשחקים יותר בחום, כאשר לחץ האויר לא מותאם לשימוש, פניות חדות ועצירות חירום.מתבלים ייותר בחום, בקרינת שמש ישירה, במהירויות גבוהות.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים דווקא אני הייתי חושב שהם נהרסים יותר מהר בחורף, כי הם קרים יותרוהנסיעה גורמת להם להתחמם ואז ההתרחבות וההתכווצות שהם עובריםכל פעם מזיקה להם יותר. מצד שני, אני לא יודע עד כמה הפלוס מינוס 10 מעלותהאלה משנות, אם בכלל...מה שכן,עדיף לקנות צמיגים בתחילת החורף בשביל שתהיה אחיזה יותר טובה בכביש בחורףכאשר יש גשם וכאלה, כי בקיץ הכביש יבש ואז האחיזה תהיה מספיק טובה בכל מקרה
פורסם 2009 באפריל 416 שנים אני ממש לא מבין את ההיגיון שלך בקשר לזה שבחורף קר יותר אז יש שינויי טמפרטורה קיצוניים יותר, הרי בקיץ השינויים דומים רק שהטמפרטורה גבוהה הרבה יותר.בקיצור בקיץ הצמיגים נפגעים הרבה יותר.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים ההיגיון הוא שאם צמיגים בנסיעה מגיעים לטמפ' של 80 מעלה (סתם מספר, אני לא יודע לכמה הם מגיעים),אז מכיוון שבקיץ למשל יש טמפ' ממוצעת של 30 מעלות אז הפרש הטמפ' בין מנוחה לבין עבודה יהיהקטן יותר מההפרש בחורף, ששם הטמפ' הממוצעת נמוכה יותרוחוץ מזה, גם כתבתי ש"אני לא יודע עד כמה הפלוס מינוס 10 מעלות האלה משנות, אם בכלל..."אז על מה אתה מתלהם בדיוק?בנוסף,צריך לזכור שיש גם סוגי צמיגים שונים (יש צמיגים שמתאימים לחורף, לקיץ, ויש כאלה ל"כל השנה" ובטח יש עוד סוגים)אז מן הסתם זה גם תלוי על איזה סוג צמיגים מדברים
פורסם 2009 באפריל 416 שנים ההיגיון הוא שאם צמיגים בנסיעה מגיעים לטמפ' של 80 מעלה (סתם מספר, אני לא יודע לכמה הם מגיעים),אז מכיוון שבקיץ למשל יש טמפ' ממוצעת של 30 מעלות אז הפרש הטמפ' בין מנוחה לבין עבודה יהיהקטן יותר מההפרש בחורף, ששם הטמפ' הממוצעת נמוכה יותרוחוץ מזה, גם כתבתי ש"אני לא יודע עד כמה הפלוס מינוס 10 מעלות האלה משנות, אם בכלל..."אז על מה אתה מתלהם בדיוק?בנוסף,צריך לזכור שיש גם סוגי צמיגים שונים (יש צמיגים שמתאימים לחורף, לקיץ, ויש כאלה ל"כל השנה" ובטח יש עוד סוגים)אז מן הסתם זה גם תלוי על איזה סוג צמיגים מדבריםההיגיון שלך פשוט לא נכון ברמה הבסיסית ביותר.הרעיון היא שבזמן נסיעה הצמיגים מקבלים X אנרגיה שהופכת לY מעלות וגומי נפגע מחום, ז"א בחורף הם יגיעו לטמפרטורה נמוכה יותר כי: א) טמפרטורת הסביבה נמוכה יותר וב) מיי גשם מקררים אותם כל הזמן(אם יש גשם כמובן).יכול להיות שיש צמיגים שתוכננו למזג אוויר קיצוני אבל אני חושב שהם עדיין ייפגעו יותר מחום הקיץ.ואני ממש לא חושב שהתלהמתי, כתבתי שאני לא מבין את ההיגיון שלך ואני עדיין לא מבין אותו.עריכה: הנה דוגמא למה שאני מנסה להסביר לך, בחורף טמפרטורת המעבד שלך היא (נגיד) 35 מעלות במנוחה, בקיץ היא תהיה גבוהה יותר נכון? הפעולה נשארה אותה הפעולה וגם תפוקת החום לא השתנתה אבל הטמפרטורה עלתה, ז"א שכמו שהמעבד שלך לא "נעצר" ב35 תמיד אלא מפיק כמות מסוימת של חום תמיד כך גם הצמיגים לא "נעצרים" ב80 אלא מפיקים חום ומגיעים לטמפרטורה שונה ביחס לתנאי הסביבה.עריכה 2: למען הסר ספק אני מדבר אך ורק על חורף\קיץ ישראלים ממוצעים ולא על מקומות בהם הטמפרטורה יורדת מתחת ל0 באופן קבוע(זה בהחלט יכול לפגוע).
פורסם 2009 באפריל 416 שנים השאלה זה האם הצמיגים בעת עבודה מתחממים ב-50 מעלות למשל, ללא קשר לטמפ' שלהם במנוחה (כמו המעבד מהדוגמא),או האם הם מגיעים לטמפ' מסויימת ונשארים בטמפ' הזאת בעת עבודהאתה צריך לזכור שאי אפשר בדיוק להשוות בין מעבד לבין צמיג, כי מעבד מפיק חום בצורה שונה מאשר צמיג, אז זה לא בדיוק אותו הדברthat being said, כבר אמרתי שאני לא בטוח בכלל בנושא, אלא אני רק מסביר את ההיגיון שעמד מאחורי מה שעמדתיבכל אופן,מכיוון שלי אין באמת מושג על מה אני מדבר אלא אני רק מעלה השערות באוויר, אין באמת לאן לקדם את הדיון הזה ככהוכן, ההנחה היא שמדברים על טמפ' סבירה בחורף ובקיץ, ולא על טמפ' ממש קיצוניותנ.ב.פאק אנחנו חנונים,מדברים על צמיגים ואנחנו צריכים להביא דוגמאות בנוגע לטמפ' של מעבדים?
פורסם 2009 באפריל 416 שנים העניין הוא שתפוקת החום אמורה להשאר זהה, רק שבקיץ הכבישים רותחים וגם האוויר חם אז הצמיג לא מאבד חום כמו בחורף.וכן הדוגמה עם המעבד הייתה קצת הזויה אבל רק ניסית להעביר את הנקודה :\.
פורסם 2009 באפריל 516 שנים מחבר תודה לכל מי שענה והוסיף. הבנתי שבקיץ הם מאבדים יותר מחייהם לעומת החורף.רציתי להתייעץ איתכם על עוד משהו: הצמיגים הנוכחיים שלי הם של אליאנס וקניתי אותם בספטמבר 2005. אני לא נוסע הרבה (6-8K בשנה). האם לדעתכם צריך להחליף עכשיו/אחרי סוכות/להיות איתם עוד שנה-שנה וחצי?
פורסם 2009 באפריל 516 שנים תודה לכל מי שענה והוסיף. הבנתי שבקיץ הם מאבדים יותר מחייהם לעומת החורף.רציתי להתייעץ איתכם על עוד משהו: הצמיגים הנוכחיים שלי הם של אליאנס וקניתי אותם בספטמבר 2005. אני לא נוסע הרבה (6-8K בשנה). האם לדעתכם צריך להחליף עכשיו/אחרי סוכות/להיות איתם עוד שנה-שנה וחצי?צמיגים לא מחליפים לפי כמה זמן שעבר אלא לפי שימוש שעבר ומה שהשימוש עשה להם..הם הצמיגים נראים לך במצב לא טוב פנה למוסך ותשאל..
פורסם 2009 באפריל 516 שנים פנה למוסך שאתה מכיר שלא יעבדו עליך.ואם אתה מחליף אז תחליף לצמיג איכותי ולא לסיני זול(דוגמת WEST LAKE וGT וכל החרא האחר)
פורסם 2009 באפריל 516 שנים מחבר יש לי טיפול בחודש הבא אז אשאל אותם. עדיין, קראתי בעבר שצריך להחליף צמיגים בכל מקרה כל 3 או 4 שנים או 5 שנים, אבל אני לא זוכר את המספר.
פורסם 2009 באפריל 616 שנים יש לי טיפול בחודש הבא אז אשאל אותם. עדיין, קראתי בעבר שצריך להחליף צמיגים בכל מקרה כל 3 או 4 שנים או 5 שנים, אבל אני לא זוכר את המספר.עזוב שטויות , הכול תלוי כמה האוטו נוסע ומי הבן אדם שנוהג בו..ובכל מקרה גם אם אתה לא מבקש ברגע שהאוטו שלך נכנס לאחד מהטיפולים השנתיים שלו זה אחד הפרמטרים שנבדקים..
פורסם 2009 באפריל 616 שנים גם קשור לסוג הרכביש מכוניות שאוכלות צמיגים ויש כאלה שהצמיג מחזיק עד שמתייבשקשור לגודל הרכב והמשקל וכמובן גם לכיוון הפרונט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.