עבור לתוכן

בעיה כללית במשחקים הנוף "נבנה" במבט אליו

Featured Replies

פורסם

אז ככה בהרבה משחקים יש לי כמו CRYSIS/ AssassinsCreed וכו שהתמונה [הנוף] נבנה לאט לאט.

אני רואה פתאום שיש עץ /צל וכו'.

כרגע אני מריץ את המשחקים על רזולוציה של 1440X900

יש לי כרטיס מסך GTX285 לא לחפור על אוברקיל וכאלה ..

6GB זיכרון של OCZ800 CL4

מעבד Q9450 ויסטה 64ביט SP1

תודה רבה לכול העוזרים .

פורסם
  • מחבר

WD1600JS

יש אותו באתר של KSP ב195

פורסם

זה קורה לכולם גם לי יש את זה פשוט הם לא שמים לב פעם גם אני חשבתי שזאת בעייה עד שראיתי שגם במחשב הישן שלי זה ככה ולא הבנתי איך לא שמתי לב לזה עד עכשיו וגם אצל חברים שלי זה ככה עם הייתה רואה ההכל המחשב היה קורס ובקרייסיס בימיוחד שמים לב לזה גם אני פעם הייתי מיתייחס לזה והייתי שם לב לזה כל הזמן עכשיו אני ביכלל לא שם לב

פורסם
  • מחבר

:D תודה חשבתי שיש לי בעיה עם החומרה

פורסם

זה View Distance, תגדיל אותו בהגדרות המשחק.

ותחליך את ההארד-דיסק דחוף. (תקנה WD3200AAKS או כל Blue / Black מהיר אחר).

פורסם

זה שמעליי אין דבר כזה הגדרות view distence לפי מה שזכור לי יש את זה רק ב gta ויש את זה לכולם בדקתי את אותו משחק במחשב הישן ובידיוק באותם מקומות צץ איזה פח זבל גם אחר כך הלכתי לחבר שלי וראיתי שגם שם בידיוק באותו מקום זה קורה גם ראיתי ביוטיוב סירטונים של קרייסיס וראיתי שזה גם ניטען לו

פורסם

דיברתי רק על AC או CRYSIS? לא.

פורסם

יש את זה בכל המשחקים את הקטע שזה ניבנה

פורסם

זה View Distance, תגדיל אותו בהגדרות המשחק.

ותחליך את ההארד-דיסק דחוף. (תקנה WD3200AAKS או כל Blue / Black מהיר אחר).

מה אתה רוצה? אתה לא יודע לקרוא?

פורסם

מה הקשר הארדיסק ?

בכל מקרה ככה עובדים משחקי מחשב או יותר נכון המנוע הגרפי שלהם. לא קל לבצע גרפיקה גבוה בזמן אמת והמנוע הגרפי "מייצר" רק את בגרפיקה הדרושה ובונה אותה לפי דרישה. אם הוא היה בונה את כל הגרפקיה והפרקטים כל הזמן - המשחק לא היה זז.

אמנם כל מנוע גרפי והתיכנון שלו, אבל בד"כ בהגדרות גבוהות יותר הוא ייצר יותר פרטים בזמן נתון והתופעה של היבנות פרטים תוך כדי התקדמות או מבט קנה יותר.

לפעמים יש לזה הגדרות ספציפיות (VIEW DISANCE וכו'...).

פורסם

התלונה העיקרית בנוף "שנבנה" היא שהוא נבנה בצורה איטית להחריד (ראה Oblivion) והסיבה היא שהמשחק קורא את הנתונים מן ההארד-דיסק, ולכן הארד-דיסק איטי משפיע.

פורסם

אמת, והדוגמא הטובה ביותר למי שמכיר היא הCRYSIS BENCHMARK TOOL שלוקוח אותך לסיבוב מהיר באי, כשזה קורה ואני רואה את העצמים נבנים אני שומע את ההארד דיסק שלי פשוט מתאמץ לגמריי. ללא ספק אם הקשיח שלי היה מהיר יותר אז המבחן היה רץ בצורה טובה יותר.

אז נכון אפשר להשאים את הכונן הקשיח אבל עוד דבר לא פחות ואפילו יותר חשוב הוא באיזו צורה בנו את המשחק לטעון את הדברים האלה, בUT3 למשל עשו בשכל ובעצם הכל נטען לך כבר מראש כמו שצריך, מה שמבטיח חווית משחק חלקה

פורסם

וזמני טעינה ארוכים :xyxthumbs:

פורסם

התלונה העיקרית בנוף "שנבנה" היא שהוא נבנה בצורה איטית להחריד (ראה Oblivion) והסיבה היא שהמשחק קורא את הנתונים מן ההארד-דיסק, ולכן הארד-דיסק איטי משפיע.

זה נכון אבל מדובר בטעינת נתונים ולאו דווקא קשור לייצור חלקי של הנוף. גם אם הנתונים נמצאים 100 אחוז בזיכרון הנוף עדיין נבנה. כשהעצמים שניבנים (כמו חלק חדש של שלב) לא נמצאים בזיכרון אז נוצרת אשלייה שבניית הנוף איטית אבל סה"כ מדובר בעובדה שצרי נתונים שלא היו לפני כן. לכן חשבו להבחין ולהבדיל בין שני הדברים לפני שממליצים. באמת די קשה לברר מה הבעייה של המשתמש מתיאור כללי בפורום. אבל חבל להמליץ על הוצאת כסף רק בגלל שמישהו אמר שבמשחק איך שהוא מתקדם פתאום מופיע לו עץ שהוא לא ראה כשהוא היה צעד אחורה עם הדמות.

לגבי טעינה, החלפת הארדיסק לאחד מאוד מהיר משפיע - אבל לא הרבה, או לפחות לא בצורה דרסטית שפותרת את בעיית ה"טעינת פרטים תוך כדי משחק".

פיתרון יותר משמעותי הוא DEFRAG קבוע וכמובן נפח זיכרון (תלוי כמו שנאמר גם ב - עד כמה חכם המנוע הגרפי בעניין זה).

הארדיסק מהיר זה תמיד טוב (כתלות במחיר שאתה משקיע) - אבל במקרה של בעיית טעינת הנתונים תוך כדי משחק - הוא לא יעלים אותה. DEFRAG יכול להיות קריטי במקרה של בעייה כזו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים