עבור לתוכן

בקרת O\D בטויוטה

Featured Replies

פורסם

בהשראת ריבוי השירשורים על מכוניות בזמן האחרון, יש לי כמה שאלות..

מדובר על טויוטה קורולה אוטומטית משנת 02 (או 03...), ועל הכפתור הקטן שנמצא על מוט ההילוכים (מתחת לכפתור השחרור...)

כמה שאלות:

1. איך בדיוק קוראים לכפתור הזה (אני משער שזה אובר משהו... :P)

2. מה בדיוק הוא עושה (עד כמה שאני מרגיש בנסיעה, כשהוא כבוי הוא נותן יותר כוח לגלגלים, מה שגורם להם להסתובב במקום כשנותנים יותר מידי גז- דבר שלא קורה כשהO\D מופעל)

3. הכי חשוב- האים הוא משפיע על צריכת הדלק ואיך.

תודה לעונים :)

פורסם

overdrive או הילוך יתר בעברית.

יתרונות חסרות אין לי מושג אבל זה פשוט עוד הילוך שאיננו קשור לגיר.

פורסם

1. OVERDRIVE

2.הוא מוריד הילוך.

יש לך בתיבת הילוכים L 2 וכדי ליהיות ב3 אתה מבטל את הOVERDRIVE.

3. זה משפיע כי המנוע נמצא בטורים יותר גבוהים במשך יותר זמן, וזולל יותר דלק.

(אני אומר הכל על סמך ג'יפ של טויוטה שיש לנו שיש לו את זה)

פורסם
  • מחבר

1. תארתי לעצמי...

2. הא?! יש 2 וL, אבל כדי לעלות לשלישי\ רביעי אני נוסע על D- גם כשה O\D מופעל וגם כשלא :nixweiss:

3. נכון... שמתי לב לזה... מאיץ יותר טוב :) נותן הרגשה של ידני...

תודה.

פורסם

וכדי ליהיות רק בשלישי מה אתה עושה?

אתה פשוט מבטל את הO\D ואז הגיר לא יעלה להילוך רביעי ;)

פורסם
  • מחבר

במהירות מספיק גבוהה הוא עולה :smile1:

נראה לי... הרגשתי אותו עולה רק פעם אחת, אבל זה הייה בדיוק כשהורדתי את הרגל מהגז, אז יש מצב שפשוט הרגשתי את תחילת ההאטה ולא המעבר...

פורסם

תבדוק את זה.

צא לכביש מהיר, תבטל את הO\D ותראה עד כמה הטורים מגיעים.

בדר"כ יש הגנה לדברים האלה.

לדוג' בטיפרוניק למיניהם, יש כאלה שאתה מגיע לגבול מעבירים הילוך, וכאלה שפשוט לא נותנים למנוע לעבור יותר מזה.

בכך מקרה זה גיר אוטומטי ולא ידני.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים