פורסם 2009 באפריל 316 שנים בהשראת ריבוי השירשורים על מכוניות בזמן האחרון, יש לי כמה שאלות.. מדובר על טויוטה קורולה אוטומטית משנת 02 (או 03...), ועל הכפתור הקטן שנמצא על מוט ההילוכים (מתחת לכפתור השחרור...) כמה שאלות: 1. איך בדיוק קוראים לכפתור הזה (אני משער שזה אובר משהו... ) 2. מה בדיוק הוא עושה (עד כמה שאני מרגיש בנסיעה, כשהוא כבוי הוא נותן יותר כוח לגלגלים, מה שגורם להם להסתובב במקום כשנותנים יותר מידי גז- דבר שלא קורה כשהO\D מופעל) 3. הכי חשוב- האים הוא משפיע על צריכת הדלק ואיך. תודה לעונים
פורסם 2009 באפריל 316 שנים overdrive או הילוך יתר בעברית. יתרונות חסרות אין לי מושג אבל זה פשוט עוד הילוך שאיננו קשור לגיר.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים 1. OVERDRIVE2.הוא מוריד הילוך.יש לך בתיבת הילוכים L 2 וכדי ליהיות ב3 אתה מבטל את הOVERDRIVE.3. זה משפיע כי המנוע נמצא בטורים יותר גבוהים במשך יותר זמן, וזולל יותר דלק.(אני אומר הכל על סמך ג'יפ של טויוטה שיש לנו שיש לו את זה)
פורסם 2009 באפריל 316 שנים מחבר 1. תארתי לעצמי... 2. הא?! יש 2 וL, אבל כדי לעלות לשלישי\ רביעי אני נוסע על D- גם כשה O\D מופעל וגם כשלא 3. נכון... שמתי לב לזה... מאיץ יותר טוב נותן הרגשה של ידני... תודה.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים וכדי ליהיות רק בשלישי מה אתה עושה? אתה פשוט מבטל את הO\D ואז הגיר לא יעלה להילוך רביעי
פורסם 2009 באפריל 316 שנים מחבר במהירות מספיק גבוהה הוא עולה נראה לי... הרגשתי אותו עולה רק פעם אחת, אבל זה הייה בדיוק כשהורדתי את הרגל מהגז, אז יש מצב שפשוט הרגשתי את תחילת ההאטה ולא המעבר...
פורסם 2009 באפריל 316 שנים תבדוק את זה.צא לכביש מהיר, תבטל את הO\D ותראה עד כמה הטורים מגיעים.בדר"כ יש הגנה לדברים האלה.לדוג' בטיפרוניק למיניהם, יש כאלה שאתה מגיע לגבול מעבירים הילוך, וכאלה שפשוט לא נותנים למנוע לעבור יותר מזה.בכך מקרה זה גיר אוטומטי ולא ידני.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.