עבור לתוכן

יחס מביש בפנדה מחשבים.

Featured Replies

פורסם

כל עוד החלק מקבל את אותה אחריות של היבואן אין שום הבדל בשירות בין החנויות. המשתנה היחיד הוא המחיר. אין שום סיבה לקנות חלק X בחנות א' במחיר 330 שקלים אם ניתן להשיג את אותו חלק X בדיוק בחנות ב' ב-270 שקלים.

ברגע שזה לא מוצר סגור אפשר לעשות הרבה קומבינות

זה לא שחור ולבן כמו שאתה מתאר

ובנוסף לזה כמו שאמרו בשוק קיים גם יבוא אפור ואז החנות אולטרה משמעותית

זה לא סתם שמחפשים שרות ואמינות על חשבון מחיר

הרבה פעמים זה שווה את זה ובסוף זה גם חוסך לך כסף וזמן

  • תגובות 44
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ואני שואל- מה זה עניינך אם אתה מקבל את המוצר שאתה רוצה במחיר שנראה לך הוגן?

ואגב, לגבי ההסבר ה "מהולל" של lev27- לא, חנות לא "מקבלת, אורזת ושולחת ליבואן"

זה תלוי בעיקר במוצר ועד כמה קל להתעסק עם היבואן, אבל ברוב המקרים, החנות לוקחת, בודקת את המוצר, אם הוא באמת לא תקין- לרוב הלקוח יקבל החלפה מהמלאי אם קיים מלאי, והחנות תחכה להחלפת המוצר ממי שצריך להתעסק איתו.

לחלק מהיבואנים אין מעבדות בכלל.

חנות שעובדת עם יבואן רשמי לא עושה שום דבר על דעת עצמה. אם חנות בודקת ומחליפה במקום זה בגלל שיש להם אישור מהיבואן להחליף אחד באחד ולשלוח את החלק התקול בחזרה ליבואן. לכן כל חנות תעשה את זה כי מה אכפת להם זה לא יוצא מהכיס. העיקר להוציא את הלקוח מהחנות כמה שיותר מהר. דוגמא טובה נוספת זה מעתק. כל מי שעובד עם מעתק, היבואן הרשמי של LOGITECH בארץ, יכול להחליף מוצר אחד באחד במקרה של תקלה אפילו אם מדובר במקלדת שעולה 500 שקלים. לא משנה אם העכבר נקנה באופיס דיפו או באג או אלוהים יודע איפה. [br]פורסם בתאריך: 1.04.2009 בשעה 22:48:53


אתה מודע לזה שיש כמה יבואן אפורים לכמעט כל דבר בארץ , כך שהקביעה של ל"חנויות" גיימרים לא בהכרח נכונה , ולא בהכרח תופסת .

תקנה הכי בזול שתמצא , אולי תדפק , ואולי לא , החנות לא מחוייבת לספר לך ממי היא קונה את הציוד שלה .

מקובל. אבל על אותו עיקרון אני יכול להגיד מי נותן לי אחריות שאותה חנות גיימרים, יקרה ב-20% ממתחרים אחרים, נותנת אחריות של יבואן רשמי. עם כל הכבוד ובלי שום כוונה להעליב המילה שלך "אל תדאג, הכל בסדר, אנחנו עובדים רק עם יבואנים רשמיים" חסרת ערך כמו קליפת שום. [br]פורסם בתאריך: 1.04.2009 בשעה 22:51:48


ברגע שזה לא מוצר סגור אפשר לעשות הרבה קומבינות

זה לא שחור ולבן כמו שאתה מתאר

ובנוסף לזה כמו שאמרו בשוק קיים גם יבוא אפור ואז החנות אולטרה משמעותית

זה לא סתם שמחפשים שרות ואמינות על חשבון מחיר

הרבה פעמים זה שווה את זה ובסוף זה גם חוסך לך כסף וזמן

אני לא אספר איפה עבדתי, אבל הדברים שאני ראיתי... לקוח רכש מחשב נייד ב-7,000 שקל. אחריות של יבואן רשמי שלא ננקוט בשמו. המחשב מורכב מפלסטיק מבריק. מאד אופנתי בימינו. הלקוח פתח את המחשב וגילה שריטה קטנה. מדובר בבלאי יצור, כי מדובר בפאקינג פלסטיק מבריק. כל פלסטיק מבריק מגיע עם שריטות. הלקוח היה קטנוני במיוחד ודרש מחשב חדש. פתחו מחשב נוסף מאותו הדגם וגם עליו הייתה שריטה קטנה. הלקוח דרש אריזה חתומה. אין בעיה. שלחו את המחשב עם השריטה בחזרה ליבואן, ארזו אותו מחדש ודחפו אותו ללקוח. וזה עוד כלום.

פורסם

ואם כבר ממשיכים בלוג'יטק , לא חסרות חנויות שמביאים בעצמן ציוד של לוג'יטק , לך תקנה שם מקלדת ב500 שקל , ואחרי שהיא תתקלקל לך תתחיל לשמוע סיפורים שאי אפשר להחליף ואין במלאי , וחסר ואלוהים יודע איזה סיפורים .

תאמין לי שאם מקום מסויים ירצה לדפוק אותך , היא תעשה את זה גם אם היא תהיה הכי זולה בעולם , וגם אם היא תהיה הכי יקרה בעולם , ואתה לא תדע מזה .

הנקודה היא שאתה בתור לקוח צנצנת לא יכול לדעת ממי האחריות , ולרדוף אחרי השקל רק כדי לחסוך 5 שקל כי מצאת בזאפ ביותר זול ... תשרוף על זה יותר דלק .

יש בארץ יבוא אפור לכל דבר שאתה רק יכול לחשוב עליו , והאחריות תהיה בהתאם , ולא משנה איפה תקנה , כך שכן מומלץ ללכת למקומות שידועים ככאלה שעובדים עם יבואנים רשמיים בכלל המוצרים שלהם .

פורסם

יאבל, אין לך מה להתווכח איתו.

לא משנה מי אומר לו מה, הוא לא מקשיב.

ולמי שמעוניין, הוא עבד בבאג, ואולי עדיין עובד שם.

פורסם

אני פשוט לא מאמין ... אני לקוח שלהם כבר שלוש ומשהו שנים ותמיד קיבלתי מהם את היחס הכי טוב שקיבלתי אי פעם מכל חנות שהיא ... פעם אחת קרה לי שהזמנתי אצלם חלקים והכל הגיע והתחרטתי והם החזירו את כל המוצרים ולא אמרו לי על זה אף מילה וחוץ מזה כשהזמנתי את החלקים החדשים שהייתי צריך הם עשו לי הנחה ... ועוד משהו ... הזכרונות שהם הביאו לי היו תקולים ובאתי אליהם והחליפו לי בלי להוציא מילה מהפה ...

פורסם

אני לא יודע מה איתכם

אבל אישית?

עד לפני יומיים רציתי לקנות זיכרון יש באתר של פנדה המון זיכרונות של PATRIOT ועוד של מלא חברות.

בקיצור אני נכנס אליהם לחנות בביג שבב'ש ואין להם ממש כלום אבל כלום במלאי.

קניתי בסוף זיכרון של טרנספלאש הזה ודווקא אמרו לי שהם בכלל לא מכרים PATRIOT אז למה לעזעזל הם שמים אץ זה באתר? :kopfpatsch:

פורסם

שלום לכולם,

ראשית אני אשמח שהעניין של פותח הדיון נפתר על הצד הטוב ביותר והוא מרוצה.

לעצם העניין הכללי של שירות.

כולנו יודעים שאין חנות שיש לה רק לקוחות מרוצים.

ענף המחשבים הוא קודם כל שירות - והשירות בד"כ ניתן ע"י יבואנים, הם מכתיבים את מקום השירות , זמן האחריות וכ"ו

אייבורי , KSP , נועה , SKY , פנדה - אם נעשה חיפוש ברשת תראו שלכולם יש תלונות - כמובן ביחס לכמות הקונים, לוותק.

לכן מי שכותב אני לא אקנה בפנדה כי הרגע הוא שמע איזה שהוא לקוח לא מרוצה - מנסה להתמם או להתעלם מהמציאות

איפה הוא יקנה ? שיגיד לי באיזה חנות ואני אמצא לו חוות דעת שלילית :-)

לפנדה יש מעל 50,000 לקוחות ב 11 שנים שאנו קיימים - ואפשר להסתכל בזאפ ולראות את כמות חוות הדעת החיוביות שלנו.

אנחנו עושים הכל על מנת לתת את השירות הטוב ביותר שניתן - אך לפעמים יש מקרים שבהם הלקוח עדיין לא מרוצה.

הלוואי ונזכה ליום שכולם יהיו מרוצים גם מהמחיר , גם מהשירות וגם מזמן האספקה וגם מהמבחר

שואפים לזה כל הזמן

תודה על ההקשבה (קריאה)

יאיר סאטובי

מנכ"ל פנדה מחשבים

פורסם

...שיגיד לי באיזה חנות ואני אמצא לו חוות דעת שלילית :-)...

זיגזג.

פורסם

זיגזג.

+1

פורסם

זיגזג.

לשירות יש מחיר. ואם כל החנויות ימכרו במחירים של זיגזג אתה תתלונן שכולם יקרנים. מה הקטע ?

פורסם

הקטע שזיגזג כבר לא "יקרנים"... המחירים שלהם נורמאליים. חלק מהמוצרים אפשר למצוא בזול יותר, אבל מההשואה האחרונה שיצא לי לעשות, בממוצע הם לא יקרים יותר מהשאר

פורסם

קנית מפנדה וקניתי אחריי יומיים מנעה מחשבים

יצאתי יותר מרוצה מנעה

פורסם

אנחנו עושים הכל על מנת לתת את השירות הטוב ביותר שניתן - אך לפעמים יש מקרים שבהם הלקוח עדיין לא מרוצה.

הלוואי ונזכה ליום שכולם יהיו מרוצים גם מהמחיר , גם מהשירות וגם מזמן האספקה וגם מהמבחר

שואפים לזה כל הזמן

תודה על ההקשבה (קריאה)

יאיר סאטובי

מנכ"ל פנדה מחשבים

אז אתה יכול להסביר אולי מדוע אתם מפרסמים באתר שלהם מוצרים לדוגמא זיכרון של PATRIOT והמוכר בחנות בב'ש אמר לי שאתם בכלל לא מוכרים את זה ממזמן וזה כבר המון זמן לא במלאי ולא יהיה במלאי אז מה הפואנטה שאתם מפרסמים את זה באתר? :kopfpatsch:

פורסם

זה עבודה קשה מאוד לעקוב ולעדכן כמות ענקים של מוצרים באתר.

רוב החנויות שקיימות באינטרנט מתקשות לעמוד בקצב, ותמיד יש כמה מוצרים שלא רלוונטים או שהמחיר שלהם ממזמן לא עודכן.

כמובן שזה לא ממש תרוץ, ואפשר ורצוי לעשות יותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים