פורסם 2009 באפריל 116 שנים מחבר סליחה על ההקפצה.עדכון לגבי מצב העניינים.היום הייתי שוב בפנדה.הגעתי אמנם בגישה לוחמנית אחרי אתמול.אחרי שיחה קצרה הסתבר ששני הצדדים לא כלכך הבינו אחד את השני.מסתבר שלא פנדה אחראים לעניין הלא נספיק לטפל לפני סוף האחריות. אלה היבואן של CORSAIR בארץ אחראי ל"חוק" המטופש הזה (שסביר להניח שלא ממש יעמוד בשום בדיקה משפטית).מסתבר שהיבואן החליט שאם מביאים את המוצר הלא תקין כמה ימים לפני סוף האחריות בגלל ימי העבודה הנוספים שנדרשים לטפל בהזמנה ובהחלפה של המוצר הפגום, הוא (היבואן) לא מוכן לקבל מוצרים מעט לפני תום האחריות עליהם.העניין סודר והזכרונות יטופלו. (לאחר שהובהר שתאריך ההזמנה ותאריך קבלת המוצרים היה בהפרש זמן של שבועיים לפחות.)תודה רבה לאורלי ולצוות פנדה על הטיפול.מבחינתי הנושא סגור לשביעות רצוני.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים ברור שהעניין טופל כעת לשביעות רצונך, וזאת לאחר שפתחת תרד שפוגע (ובצדק במוניטין שלהם) תרד כזה רק עוזר לי לגבש דעה חוזרת ונשנית על יחס מביש מחברת פנדה.לשמחתי עוד לפני שנכנסתי לעסקים איתם.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים האחריות תלויה ביבואן, לא בחנות. יבואן מחורבן = שירות של חנות מחורבן. לכן קונים בחנות עם המחיר הכי זול שיש. כל הבולשיט השיווקי שלהם "לנו יש אחריות, יושר ומקצועיות" הם יכולים לדחוף למקום בו השמש לא זורחת. נגיד הוא היה מגיע שבוע מאחור יותר הוא לא היה מקבל אחריות בכלל. לא כי פנדה רעים, חס וחלילה, אלא כי היבואן חרא. אז מה זה משנה בכלל אם לקנות בפנדה ב-350 שקלים או באייבורי ב-270? התשובה הייתה אותה תשובה. ההבדל שהוא היה חוסך כסף. [br]פורסם בתאריך: 1.04.2009 בשעה 14:04:05אם אתה טוען שבעבר קיבלת שם יחס טוב, ואתה מצד שני טוען שבלי התלהמות וצעקות אי אפשר לקבל שירות הוגן, אז אתה בעצם אומר שגם בעבר היית צריך להתלהם ולצעוק שם בשביל לקבל שירות? פעם ראשונה בחיים אני רואה פאן בוי של חנות. באלוהים. צא מהסרט שלך. זה שאתה קיבלת שירות טוב על איזה מסך מחורבן זה לא אומר שכל השאר מקבלים שירות טוב. לכל לקוח יש זכות להתלונן על שירות לקוי.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים מחבר אני לא בא לנסות לשכנע לכאן או לכאן.כלקוח של פנדה בשש השנים האחרונות אני יכול להעיד כי תמיד קיבלתי יחס טוב והוגן.זאת הייתה פעם ראשונה שבה נתקלתי (אמנם מחוסר הבנה דו צדדי) בבעיה שאחרי דין ודברים הסתדרה.אין חנות שבה הכל מושלם.אני אמשיך לקחת את ה"סיכון" שלי עם חנות שאני מכיר.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים מחבר אבל אם היבואן הוא אותו יבואן למה לשלם יותר לפנדה?מה בדיוק רצית להגיד?היבואן לרוב לא ימכור לך ישירותובטוח לא במחיר שהחנות מקבלת.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים מה בדיוק רצית להגיד?אין לך מה להתייחס אליו, הוא עובד של חברה מתחרה ומגיב הרבה שטויות בכל מקום.הוא אפילו לא קרא את הדיון שלך לפי התגובה שלו.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים אתה פאן בוי של פנדה, שמקבל מהם אחוזים על כל לקוח שעובר אצלך שטיפת מוח. לא צריך להקשיב לך.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים אני לא מקבל מהם כלום...העניין שלא קראת את כל הדיון, שבו הוא קנה מחשב שלם מהם.ולקנות מחשב שלם מחנות נורמלית עדיף בהרבה יותר מאשר בחנות כמו IVORY או KSP.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים מחבר אתה פאן בוי של פנדה, שמקבל מהם אחוזים על כל לקוח שעובר אצלך שטיפת מוח. לא צריך להקשיב לך. כן כןאתה צודק :s05:
פורסם 2009 באפריל 116 שנים מה בדיוק רצית להגיד?היבואן לרוב לא ימכור לך ישירותובטוח לא במחיר שהחנות מקבלת. אסביר. היבואן הרשמי רוכש חלקים מיצרן. היבואן מפיץ את החלקים ברחבי הארץ. ברגע שחלק מתקלקל הוא חוזר למעבדה של היבואן. החנות עצמה לא עושה כלום. היא לא מתקנת, היא לא מחליפה. החנות בסך הכל מפרקת, אורזת ושולחת ליבואן. היבואן מחליט אם להחליף או לא. תראה את זה ככה. אתה קונה רכב בסוכנות, אבל את הטיפול אתה מקבל במוסך מורשה. אתה לא חוזר לסוכנות במקרה של תקלה. אותו דבר גם כאן. חנות מחשבים זו הסוכנות, היבואן זה המוסך. כל עוד החלק מקבל את אותה אחריות של היבואן אין שום הבדל בשירות בין החנויות. המשתנה היחיד הוא המחיר. אין שום סיבה לקנות חלק X בחנות א' במחיר 330 שקלים אם ניתן להשיג את אותו חלק X בדיוק בחנות ב' ב-270 שקלים. ישנם משתנים אחרים כמו היחס, אדיבות, מקצועיות בהרכבת מפרטים, חווית הקניה. אם הייתי צריך להפנות אדם בלי ידע במחשבים לחנות מסויימת אייבורי או KSP לא היו נמצאים אצלי ברשימה. אבל בשבילנו, אנשים שמבינים במפרטים ויודעים בדיוק מה הם מחפשים, למה לשלם יותר ב"חנות גיימרים"?
פורסם 2009 באפריל 116 שנים אתה מודע לזה שיש כמה יבואן אפורים לכמעט כל דבר בארץ , כך שהקביעה של ל"חנויות" גיימרים לא בהכרח נכונה , ולא בהכרח תופסת .תקנה הכי בזול שתמצא , אולי תדפק , ואולי לא , החנות לא מחוייבת לספר לך ממי היא קונה את הציוד שלה .
פורסם 2009 באפריל 116 שנים אתה מודע לזה שיש כמה יבואן אפורים לכמעט כל דבר בארץ , כך שהקביעה של ל"חנויות" גיימרים לא בהכרח נכונה , ולא בהכרח תופסת . תקנה הכי בזול שתמצא , אולי תדפק , ואולי לא , החנות לא מחוייבת לספר לך ממי היא קונה את הציוד שלה . זה כמו מסעדות ביוון, אתה מזמין משהו מהתפריט ואז הם הולכים להביא לך את זה מהמסעדה בהמשך הרחוב.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים ואני שואל- מה זה עניינך אם אתה מקבל את המוצר שאתה רוצה במחיר שנראה לך הוגן?ואגב, לגבי ההסבר ה "מהולל" של lev27- לא, חנות לא "מקבלת, אורזת ושולחת ליבואן"זה תלוי בעיקר במוצר ועד כמה קל להתעסק עם היבואן, אבל ברוב המקרים, החנות לוקחת, בודקת את המוצר, אם הוא באמת לא תקין- לרוב הלקוח יקבל החלפה מהמלאי אם קיים מלאי, והחנות תחכה להחלפת המוצר ממי שצריך להתעסק איתו.לחלק מהיבואנים אין מעבדות בכלל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.