פורסם 2009 במרץ 2716 שנים יש לי כרטיס 4850X2 2GB. כשאני משחק Far Cry 2 אחרי כמה דקות של משחק הAA מתבטל לגמרי (אובייקטים ניראים מפוקסלים) וכל מיני אובייקטים ניראים מוזר. צירפתי תמונה להמחשה.אני משתמש בפילטר Edge-detect ובAAX4 במשחקיש למישהו רעיון מה גורם לזה?[attachment deleted by admin]
פורסם 2009 במרץ 2716 שנים קודם כל עדכן דריבר.נסה לכבות את ה-Edge-detect הזה.אם לא משפיע, נסה לכבות Multi-GPU בדריבר, ובדוק שוב ... :-\
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים תזער את המשחק ותעלה אותו שוב. אני כמעט בטוח שזה יפתור את הבעיה (היא דיי נפוצה). רק יש בעיה אחרת שנוצרה מהפתרון הזה... אחרי המיזעור אתה לא תוכל לעבוד במסך מלא.גם לי הייתה את הבעיה הזו ואני לא יודע איך פתרתי אותה... (אם בכלל... אני חושב שהיא נעלמה בפתאומיות)
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים תזער את המשחק ותעלה אותו שוב. אני כמעט בטוח שזה יפתור את הבעיה (היא דיי נפוצה). רק יש בעיה אחרת שנוצרה מהפתרון הזה... אחרי המיזעור אתה לא תוכל לעבוד במסך מלא.גם לי הייתה את הבעיה הזו ואני לא יודע איך פתרתי אותה... (אם בכלל... אני חושב שהיא נעלמה בפתאומיות)לרוב מדובר בבעית חום או בשלות תוכנה.מיזעור ואיחזור למצב FULLSCREEN יכול להפטר על ידי לחיצה על ALT + ENTER
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים מחבר ניסיתי למזער - לא עזר. מה זאת אומרת "בשלות תוכנה"?הדבר היחיד שעוזר זה לצאת מהמשחק ולהכנס שוב - רק שאחרי כמה דקות משחק הבעיה שוב חוזרת.עריכה:טוב מסתבר שהפתרון הוא יותר פשוט ממה שחשבתי. בCCC, תחת 3D צריך להעביר את הסליידר בCatalyst AI לStandard. וזהו - נגמרו כל הבעיות.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים כמה דברים שיש לי לומר על Catalyst AI לאחר קריאה במס' מקורות.* כשפעיל, עובד אלגוריתם תוכנתי שמשתמש ב-CPU לחישוב\אנליזה של טקסטורות, למציאת הדרך הטובה ביותר להצגה עם כרטיסי ATI. עם זאת שהמטרה העיקרית היא לשפר ביצועים, יתכן עומס מעיק באפליקציות הכבדות למעבד. (זה מסביר לי שמועות ישנות לגבי ה-CPU)* כיבוי Catalyst AI יציג איכות תמונה גבוהה ביותר, אולם לרוב לא צריך להיות הבדל מורגש באיכות.* ATI ממליצים להשאיר פעיל מאחר ומשחקים מסויימים מתבססים על זה מבחינת הדריבר, ולכבות רק למטרת troubleshooting (ז"א אם יש בעיות גראפיקה במשחק)* CF (כולל כרטיסים כפולי ליבה) לא יעבוד אם מכבים את ה-AI (ז"א זהו תנאי לניצול 2 הליבות)* Advanced עם CF מכריח את שיטת הרינדור AFR בכל אפליקציות Direct3D.במקרה הזה "ניצלת" כי הבעייה היתה או עם AFR (כאשר שינוי ל-standard משתמש בשיטות אחרותשלרוב איטיות יותר מ-AFR, בתלות במשחק), או שהאופטימיזציות האגרסיביות יותר של advanced גרמו לבעייה.אבל אם Catalyst AI כשלעצמו למשל דופק לך איזה משחק ואתה רוצה לכבות אותו - אם יש לך CF אתה נשאר עם ליבה אחת.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים מחבר תשובה מעולה. תודה רבה.יש לי עוד בעיה מוזרה עם הכרטיס, כאשר HDR או BLOOM מופעלים מופיעים מעין ארטיפקטים ירוקים מסביב לאובייקטים. הקצוות של אובייקטים מהבהבות בצבע ירוק ואדום לכמה שניות כשאני מזיז את העכבר. כשאני לא מזיז את העכבר או זז עם הדמות אין בעיה בתצוגה. מישהו יודע על מה אני מדבר?
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים עם אפקט BLOOM יכולים להיות (בכוונה) מצבים של "זליגת" אור על קצבות אובייקט \ זוהר, אם למשל יש מאחוריו מקור אור, בהתאם לזווית צפייה.אבל לא הייתי מתאר את זה כ"קצוות של אובייקטים מהבהבות בצבע ירוק". תמונה יכולה לעזור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.