Last.fm כבר לא בחינם לישראלים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Last.fm כבר לא בחינם לישראלים


Konst1988

Recommended Posts

באיזה מובן הוא לא חינמי? השימוש היחידי שהוא היווה עבורי זה פרופילים של אמנים, שימוש בזה של "אמנים דומים" וכו'..ץ ואני עדיין יכול לעשות את זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Tipp-Ex

מה קשורה התעלמות? האתר מפסיד כסף, או שהוא יגבה כסף על השירות או שהוא יסגר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אולי המפרסמים (שממנים את השירות) פונים רק לשוק מסויים ולא מוכנים שהפרסומות (שהם משלמים עליהן) יגיעו לידי אנשים שגם ככה לא יוכלו לקנות את המוצר כיוון שזה אינו נמכר במדינתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במובן שאתה לא יכול לשמוע , זה היה הרדיו העיקרי במחשב כף היד שלי. נשבר כבר מההתעלמות הזו מהקהל העולמי.

מה לעשות אם האתר מפסיד כסף? מי אתה רוצה שיממן אותו? אתה יודע כמה עולים ההסכמים עם חברות התקיליטים? הפרסומות רווחיות בעיקר בארה"ב וגם באנגליה וגרמניה ולכן שם האתר נשאר חינם.

אתם רוצים שהכל יהיה בחינם, אבל מה לעשות זה לא עובד ככה, מבקשים ממכם כמה גרושים כדי שהאתר יוכל להמשיך לעבוד וישר אתם עוזבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא הראשון שעושה את זה, ומשום מה סוגרים את שאר העולם ואת ארה"ב וכמה חברות שלה לא.

האתרים האלה עובדים לפי תוכנית עסקית מאוד פשוטה, יש להם מפרסמים ויש להם חוזה עם חברות התקליטים, חברות התקליטים רוצות כסף לפי כמות המאזינים והמפרסמים קונים פרסומות לפי נתח השוק של קהל המאזינים שלהם, לחברה אמריקאית אין סיבה לממן ישראלים, אם לחברה אין נציגות פה היא לא תראה מזה שאתה נחשף לפרוסמת שקל, מבחינתה עלות הפרסום שלך לא כוללת אותך בתור לקוח פוטנציאלי אבל חברת התקליטים דורשת תשלום עליך בתור מאזין.

האמת שזאת עוד תקלה נדירה יחסית, רוב האתרים כמו פנדורה בזמנו נפלו על זה שבגלל שחברות התקליטים לא החזיקו נציגויות ברוב המדינות המדוברות הם לא רצו מבחינה משפטית להתעסק עם זה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...