עבור לתוכן

מימוש אחריות על דיסק קשיח שנקנה מלמיר

Featured Replies

פורסם

לפני כשנתיים קניתי דיסק קשיח מסוג Western Digital WD4000KD מלמיר מחשבים, עם אחריות של 3 שנים (בידי החשבונית).

לאחרונה הדיסק הקשיח כשל.

היות ולמיר נסגרו, האם מישהו יודע כיצד אני אמור לממש את האחריות על הדיסק הקשיח?

פורסם

יש את המפיצים\יבואנים של WD בישראל תתקשר אליהם הם צריכים לתת לך פיתרון מאחר שהחנות שמכרה לך נסגרה.

LIFE Computers Ltd

http://www.lifecomputers.co.il

Tech Data Israel

http://www.techdata.co.il

פורסם

גם למיר פשטו רגל?

איזה עגום.

פורסם

יש את המפיצים\יבואנים של WD בישראל תתקשר אליהם הם צריכים לתת לך פיתרון מאחר שהחנות שמכרה לך נסגרה.

LIFE Computers Ltd

http://www.lifecomputers.co.il

מצבך קצת יותר בעייתי היות שלייף פשטו רגל לפני מספר שבועות כך שעליך לקוות שלמיר קנתה את הדיסקים שלה מTECHDATA ושהם

יתנו לך אחריות על הדיסק.

פורסם

במקרה הגרוע ביותר תאלץ לבצע החלפה ישירות דרך היצרן- עלות המשלוח ליצרן תיהיה על חשבונך.

כדאי לבדוק האם תאריך סיום האחריות המופיע באתר WD זהה לזה שמופיע בחשבונית.

http://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp?custtype=end&requesttype=warranty〈=en

איך תאריך סיום האחריות באתר WD יכול להיות זהה לתאריך על החשבונית שהוא קיבל כשרכש את הדיסק בלמיר ? הרי עברו מספר שבועות עד מספר חודשים מרגע ייצור הדיסק, דרך המשלוח לארץ, קליטה ואיחסון אצל היבואן ואולי גם אחסון לפרק זמן כלשהו בלמיר עד המכירה בפועל. האחריות של הדיסק עבור הקונה אמנם מתחילה בחשבונית שמקבל מהחנות וכל השאר קשור כבר להתחשבנות בין היבואן ליצרן...

פורסם

לאחר רישום הכונן באתר WD, האחריות מתעדכנת (צריך לשלוח חשבונית קנייה).

[attachment deleted by admin]

פורסם
  • מחבר

תודה חבר'ה! :xyxthumbs:

פניתי ל-Datatech, ומסתבר שהדיסק לא נקנה מהם.

עם זאת, הם כרגע עובדים על תהליך שבו יוכלו לתת שירות לכל מוצרי WD.

הם ביקשו שאפנה אליהם שוב עוד שבוע שבועיים ואז אולי הם יוכלו לתת שירות למוצר.

בנתיים עשיתי Registration לדיסק הקשיח באתר של WD.

אני תוהה מתי אני צריך לשלוח להם את חשבונית הקניה (So, מאיפה הבאת את ה-Screenshot הזה?)

פורסם

http://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp

לאחר הקשת המספר הסידורי מופיעה טבלה ובה סעיף "Exp Date", כאשר מעבירים את הסמן על התאריך מופיע המידע.

אני חושב שאתה יכול לשלוח לאחר ההרשמה- זה לא יכול להזיק.

פורסם

ליאור, אני מציע לך בכל זאת לפנות ללייף מחשבים.

לפי מה שהבנתי הם ממשיכים לספק תמיכה למוצרים שהם הביאו לארץ, בכללם הכונן הקשיח שלך.

אם תתקל בבעיות, תגיב כאן בבקשה.

פורסם

אני נתקלתי בבעיה דומה עם טוק דאטה , רכשתי שני כוננים קשיחים בארה"ב כל אחד 500 גיגה עבדו סבבה איזה שנה ואז שניהם נדפקו, נכנסתי לאתר של WD נרשמתי עם המספר הסידורי ונמסר לי שלא ניתן לקבל שרות היות ואני נמצא בארץ ושעלי לפנות ליבואן הרישמי, התקשרתי לטוק דאטה והבחורה שאיתה דיברתי בדקה ואמרה שהיא לא יכולה להחליף לי את הכוננים.......באסה

פורסם
  • מחבר

אני מנסה כבר יומיים להשיג את Life Computers וזה בלתי אפשרי :s07:

האתר שלהם למטה, הצלחתי להוציא דרך גוגל-קאש את הטלפונים הבאים:

09-7774500

09-7774510

09-7774511

09-7774515

נדמה שכולם תפוסים באופן תמידי, כביכול מנותקים.

גם ניסיתי לשלוח להם אימייל ל-support@lifecomputers.co.il ואין מענה.

יש למישהו מושג אם הם עוד פעילים?

רעיונות?

פורסם

מצבך קצת יותר בעייתי היות שלייף פשטו רגל לפני מספר שבועות כך שעליך לקוות שלמיר קנתה את הדיסקים שלה מTECHDATA ושהם

יתנו לך אחריות על הדיסק.

פורסם

ליאור, אני מציע לך בכל זאת לפנות ללייף מחשבים.

לפי מה שהבנתי הם ממשיכים לספק תמיכה למוצרים שהם הביאו לארץ, בכללם הכונן הקשיח שלך.

אם תתקל בבעיות, תגיב כאן בבקשה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון: ניסיתי להשיג את Life Computers והם מתעלמים מפניותי באופן שיטתי, עצוב מאוד.

לגבי Datatech (תיקון: Tech Data) - הם אמורים להחזיר לי תשובה אחרי החג האם הם יוכלו להחליף לי את הדיסק הקשיח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים