פורסם 2009 במרץ 2016 שנים לא הגיוני שגם אחרי פירמוט הוא מופיע, אלא אם יש לך DOK או משהו מחובר שהוירוס נדבק גם אליו (מחיפוש ממש קצר ולא מעמיק בגוגל - הבנתי שהוירוס הזה נדבק לכל מני מקומות וצריכים לעשות פירמוט יסודי)בכל אופן, תריץ חיפוש קצת יותר מעמיק בגוגל, זה וירוס מאוד שכיח ואני בטוח שיש לו פיתרון.
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים מחבר עשיתי פירמוט יסודי NTFS.הכלי להסרה זדונית של microsoft מצא שכל תקיית System Volume Information נגועה
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים אולי יש לך עוד פרטישן נוסף עם חומר עליו??יש מצב כזה?אם כן תבדוק אותו טוב טוב.דבר נוסף, כדאי שתבדוק את הדיסק של הווינדוס שאת מתקין איתו האם זה ווינדוס OEM או UNETNDEDואולי בכלל הדיסק נצרב ממחשב שיש בו וירוס בקיצור אין דבר כזה זה לא הגיוני שמפרמטים אפילו אם זה פירמוט רגיליש משהו שאתה מפספס איתנו...
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים מחבר יש לי עוד 3 הארדיסקים עם חומר.יש מצב שהNOD4 לא מספיק חזק ?אני ינסה עם Avira.......
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים יש לי עוד 3 הארדיסקים עם חומר.יש מצב שהNOD4 לא מספיק חזק ?אני ינסה עם Avira.......לוירוסים מתוחכמים יש הרשאות ברזל, תנסה לאתר אותו ולמחוק ידנית במצב בטוח.
פורסם 2009 במרץ 2116 שנים מחבר הוירוס נמצא ב System Volume Information אבל אני לא מצליח להיכנס, עולה לי Access denied http://img257.imageshack.us/img257/9789/accessdenied.pngהבנתי שצריך לשנות משהו במאפייניםhttp://support.microsoft.com/kb/309531/heלמה לשונית אבטחה לא מופיעה לי ?http://img257.imageshack.us/img257/1500/owner.pngאיך אני מקבל גישה לשם ?
פורסם 2009 במרץ 2116 שנים אממ קודם כל אל דאגה, בוא ננסה את הדבר הבא, תוריד בבקשה את Malwarebytes' Anti-Malware החינאמית http://www.malwarebytes.org/mbam-download.php תתקין אותה, תעדכן את המאגר, תריץ כשווינדואס פועל במצב רגיל, לאחר מכן עשה ריסט למחשב ותכנס למצב בטוח - תריץ אותה שוב במצב בטוח. 98% שהמצב יטופל, במידה ולא עזר אנחנו ננסה עוד כמה דברים.
פורסם 2009 במרץ 2116 שנים מחבר תוכנה מעולה, כבר הרבה זמן אני משתמש בה, הרצתי והיא מצאה כמה דברים ברג'יסטרי.עכשיו אני יבדוק עם Spy Sweeper ו Trojan Remover.בנתיים הצלחתי למחוק ידני עם NOD בסייפ מוד אבל הסריקת און ליין מצאה כמה ב System Volume Information\_restoreאיך אני מקבל גישה לתקייה הזאת ?
פורסם 2009 במרץ 2116 שנים אומרים שכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, ואני אומר שגוגל הוא. ;D בכל אופן התיקייה שהזכרת היא התיקייה שמכילה את כל החומר שנשמר בשיחזור המערכת של הווינדואס, אז אנחנו פשוט נמחק את הנתונים הדבוקים שנמצאים שם: קליק ימני על המחשב שלי --> מאפיינים --> תעבור לטאב שחזור המערכת --> ותסמן את התיבה "בטל את שחזור המערכת בכל הכוננים" לחץ אישור, תאשר כל מה שהוא יבקש (זה יכול לקחת כמה דקות). אחרי הריסט המאולץ תריץ בדיקה מלאה\שלמה\מקיפה באנטי וירוס שלך, וב Malwarebytes' Anti-Malware רק לוודא שהכל נקי ונמחק, ועכשיו להחזיר בחזרה את שירות שיחזור המערכת באותה צורה שביטלנו אותו. וזהו [= בהצלחה, אם יש בעיות בהמשך אני כאן.
פורסם 2009 במרץ 2116 שנים מחבר האמת שחיפשתי http://support.microsoft.com/kb/309531/heאבל בסוף עשיתי את מה שאמרתה והבעיה נפתרה, המחשב נקיתודה על כל העזרה.
פורסם 2009 במרץ 2116 שנים אני שמח ידידי ולהבא, לעולם... אבל לעולם - אל תחפש עזרה טיפים או עצות בערוץ התמיכה של מייקרוסופט (זבל בתחפושת רשמית), אין שם שום דבר שבאמת יכול לעזור בשעת משבר
פורסם 2009 במרץ 2216 שנים אני שמח ידידי ולהבא, לעולם... אבל לעולם - אל תחפש עזרה טיפים או עצות בערוץ התמיכה של מייקרוסופט (זבל בתחפושת רשמית), אין שם שום דבר שבאמת יכול לעזור בשעת משבר חבל שאתה כותב סתם שטויות! היתה לי בעיה רצינית בעדכון המערכת, ותתפלא הם האחרונים שפתרו את הבעיה, אז למה להכפיש סתם...?
פורסם 2009 במרץ 2216 שנים כותב סתם שטויות?!איזו מין אמרה זאת?!ועם המקום היחיד שעזר לבעיה שלך הוא מרכז התמיכה שלהם אז אתה כנראה משתמש מתחיל+ ,מרכז התמיכה של מייקרוסופט, מבולגן ומבלבל, לא נותן פתרונות מקיפים לבעיות, ומסבך דברים יתר על המידה!ומכיוון שאתה אוהב דברי שטות, אז שמע נא את זה:כל דבר שאפשר שאפשר למצוא במרכז התמיכה שלהם, אפשר למצוא במקומות אחרים, ולרוב הדברים ייכתבו בצורה שבאמת תעזור למשתמש.נקודה.
פורסם 2009 במרץ 2216 שנים כותב סתם שטויות?!איזו מין אמרה זאת?!ועם המקום היחיד שעזר לבעיה שלך הוא מרכז התמיכה שלהם אז אתה כנראה משתמש מתחיל+ ,מרכז התמיכה של מייקרוסופט, מבולגן ומבלבל, לא נותן פתרונות מקיפים לבעיות, ומסבך דברים יתר על המידה!ומכיוון שאתה אוהב דברי שטות, אז שמע נא את זה:כל דבר שאפשר שאפשר למצוא במרכז התמיכה שלהם, אפשר למצוא במקומות אחרים, ולרוב הדברים ייכתבו בצורה שבאמת תעזור למשתמש.נקודה.כן... רק אתמול אתחלתי לפרק DLL'S במערכת.חוצמזה, אתה מזלזל אבל... יש שם גם חברה מבריקים.כנראה שיש לך בטן מלאה על התמיכה שם, זה כבר נושא בפני עצמו.בכל מקרה, לי הם עזרו בבעיה מאוד מרגיזה בויסטה בעדכון מערכת, במיוחד שלא מצאתי פיתרון בהרבה פורומים טובים בעולם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.