פורסם 2009 במרץ 1916 שנים רציתי לשאול עם מישהו יודע אם עם פשטו רגל או משהו כזה כי האתר שלהם לא פעיל וגם בטלפונים שלהם לא זמינים ולא פעילים אז מוזר אני מקוה שהאחריות שלי תיהיה שווה משהו מישהו יודע אם יש לי אחריות בינלאומית אז זה תופס גם בחברת ישפאר ?
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים איזה מחשב קנית?איך שילמת?אם שילמת מתשלומים, ועדיין לא קיבלת את המוצרים, תוכל לבטל את כל התשלומים שלא חוייבו עדיין.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים מחבר שילמתי בויזה בתשלומים אבל המחשב כבר אצלי בבית זה האפשרי לבטל למרות שקיבלתי תמחשב
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים ככל שידוע לי, גם אם חנות זו או אחרת פושטת רגל היבואן הרשמי עדיין מחוייב לספק שירותי אחריות בהתאם להתחייבות הייצרן. אגב, זהו גם המקרה כאשר חנות כלשהי נותנת למוצר מסויים אחריות קצרה יותר מאשר אותה התחייבות.כמובן, באופן הזה אתה לא מקבל אחריות על המחשב כיחידה אחת (אלא אם מדובר במחשב נייד שייובא בשלמותו), אלא לכל רכיב בנפרד.אם קנית אבל לא קיבלת את ההמחשב - המקסימום שאתה יכול לעשות זה לאתר את הבעלים של החנות ולהגיש נגדו תביעה.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים מחבר קיבלתי תמחשב בשלימותו קניתי מחשב נייד וכול המחשב פה אבל אין לי אחריות ולא כלום למרות שהובטח לי שיהיה לי שנתיים אחריות ושילמתי בויזה בתשלומים השאלה מה אני כבר יכול לעשות עכשיו ?
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים אם קיבלת את המוצר אתה לא יכול (חוקית) לבטל את התשלומים.כמו שכבר אמרתי - תפנה ליבואן של המותג שקנית. הוא לא מתכוון כנראה לפשוט את הרגל בזמן הקרוב, ומחוייב לתת לך שירותי אחריות.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים מחבר אי אפשר ליצור קשר עם היבואן כי היבואן זה לייף מחשבים הם יבאו לארץ את סוני ואיו התקשרתי גם לישפאר אמרו לי שלא יתנו לי אחריות שם כי זה לא נקנה מאצלהם אז איזה סרט זה מזל שיש לי מחשב של סוני שאין לו תקלות
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים אוקי, אז שלח מייל לסוני העולמית ותשאל אותם איפה יש לך אחריות. אם הם יפנו אותך לישפאר, אז ישפאר יצתרכו לתת לך אחריות. בנוסף, תבדוק מה כוללת האחריות. במידה וישפאר כן יתנו לך אחריות, תבדוק אם זה כולל עבודה או רק כולל חלקי חילוף. בהצלחה.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים תראה, לפי האתר של סוני לחטיבת המחשבים שלהם אין בכלל נציגות בישראל. עם זאת, ישפאר מתהדרים בכך שהם "הנציגה הרשמית והבלעדית של סוני בישראל" - כך לפי האתר שלהם. יותר מזה - מה זאת אומרת "לא נקנה אצלם"? הם לא משווקים שום דבר לצרכנים, הם רק מייבאים ומוכרים לחנויות. ברור שהמחשב "לא נקנה אצלם". תתקשר אליהם שוב ותשאל האם לטענתם המחשב גם לא יובא דרכם. אם כן, אזי הם חייבים לתת לך שירות. אם לא, תפנה למדור הצרכנות של YNET ותטען לפרסום שקרי מצד ישפאר, שבעודם מתהדרים להיות היבואן הרשמי והיחיד הם אינם כאלה, ומסרבים לתת לך אחריות.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים מחבר שלחתי למדור צרכנות של YNET את הבעיה שיש לפנייאני נסיתי שוב להתקשר לישפאר הם טוענים שהם לא אחרים על זה שקניתי משם והם לא קשורים למרות שיש לי מחשב של סוני העולמית עם אחריות של שנה בינלאומית אני בטוח שיש כמוני עוד מלא אנשים שקנו מחשב מהם ופשוט החברה לא עמדה בחוזה שיש לתת אחריות על המחשבים הם פשוט ביום בהיר אחד נעלמו ואני אובד עצות עכשיו אולי אני פחות מודאג כי אין לי תקלה או משהו אבל מה אני עישה שיהיה לי יום אחד תקלה חס וחלילה ?בקיצור נראהל י שנפלתי באיזה עוקץ מחשבים שעשו מכרו מכרו וברחו בלי לתת אחריות ומענה של אמא ואבא למכשיר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.