עבור לתוכן

בעקבות המלצתכם, הזמנתי מFocalprice ומסתבר שיש להם ח&

Featured Replies

פורסם

כדי לחסוך במילים, אני אדביק פה את מכתב התלונה שלי אליהם.

I've placed my order a month ago, and today when i received notice that i have a package i went to the post office to collect it.

Upon opening the package i find four items, which didn't surprise me, since i've ordered four items.

What did surprise me is that the items i've ordered weren't in the package. What was in the package: two microSD readers, one battery checker and a silicone protector for a dell laptop's keyboard. Which is rather funny, since i don't use any microSD cards, nor i own a dell laptop.

What i ordered were a one cent ipod nano skin case, a Flash Cover Set, little LED piggy and a Multifunctional Remote Control for All Cameras.

I remember you claiming that some of the items i've ordered weren't in stock, which delayed the shipping. But changing my whole order? Isn't that abit too extreme?

Why haven't i received my order, and what does Focalprice plan to do about it?

מה אתם אומרים? לשלוח לpaypal איזה dispute? או לחכות לתגובה שלהם?

פורסם

חכה לתגובה.

איומים עובדים בארץ לצערנו.

בחו"ל לא מגיבים טוב לאיומים.

אבל אם אחרי יומיים שלושה לא הגיבו בחזרה.

תוסיף למייל שבמקרה שלא תחזור תגובה תוך ככה וככה זמן אתה רואה את עצמך רשאי לפנות ל-PAYPAL עלמנת לקבל את הכסף בחזרה.

מה שכן לא ראיתי בהודעה שלך מספר הזמנה או משהו שיתן להם עם מה לעבוד.

דבר שיכול לחסוך פינג פונג של מיילים.

אני מקווה ששלחת מספר הזמנה ואולי אפילו צילום של החבילה שקיבלת עם כל הפריטים.

פורסם

לא הבנתי בשביל מה כל הציניות הזאת בהודעה היתה טובה.

זה סתם יגרום לפקיד להתעצבן עליך.

פורסם
  • מחבר

מה שכן לא ראיתי בהודעה שלך מספר הזמנה או משהו שיתן להם עם מה לעבוד.

יש מקום בטופס למס' ההזמנה.

ולגבי הציניות, חודש אני מחכה להזמנה פיצית ובסוף שולחים לי זבל שבכלל לא הזמנתי, אסור לי לכעוס?

פורסם

לכעוס כן, אבל לדבר בציניות ("אבל זה מצחיק כי אין לי בכלל נייד של דל") עדיין לא יתרום לך שום דבר.

היה כלכך קשה לכתוב "היי, הזמנתי X אבל בטעות קיבלתי Y, מה קרה? מה עושים הלאה?"

פורסם
  • מחבר

תגובתם:

Dear customer,

Shipping to Israel will take some more days.

Would you please wait 3 more days ?

If you still do not receive it after 3 days,please contact us again.

Thanks for your patience and cooperation.

Any questions, please feel free to contact us again.

Sincerely

Michelle

:kopfpatsch:

פורסם

זו בדיוק הדרך שצריך לנסח תשובה: משפטים קצרים וממוקדים - לאנשי שירות (במיוחד במזרח) אין חוש הומור (הסירו להם אותו בניתוח כשהם היו קטנים) והם לא מבינים ציניות וסרקזם.

לדוגמה:

Dear Sir/Madam,

I have received package for order number ###.

The Items in the package does not meet the items I have ordered.

Items ordered:

1. ...

2. ...

3. ...

Items received:

1. ...

2. ...

3. ...

Please advise how to correct the error.

Best regards,

<your name here>

<your phone number/email here>

.

פורסם

indeed

אתה רגיל לבירוקרטיה בארץ ואיך להתמודד איתה

המצב בעולם אחר ודורש התייחסות שונה

פורסם

תכלס מגיע לך שקיבלת תשובה כזאת, אמרתי לך שאתה סתם ציני ומתחכם...

הוא פשוט התעלם לחלוטין מהבולשיט שכתבת והתייחס רק לשורה האחרונה:

"Why haven't i received my order, and what does Focalprice plan to do about it?"

זה מה שקורה לאנשים שמתחכמים סתם, אם אתה חושב שמשעמם להם במשרד והם רק מחכים לקרוא את הבדיחות שלך, אתה טועה.

פורסם

חבל באמת שסתם עיצבנת את הנציג.

מנסיון אישי - שירות הלקוחות בחו"ל הוא 12934 רמות מעל לשלנו, והם ירצו ויפצו אותך, בלי שום צורך באיומים וציניות.

למשל, אני שלחתי שאלה בנוגע למצלמת קנון שברשותי שהפסיקה לקרא פתאום כרטיסי זכרון לשירות בארץ, ועד היום אני מחכה לתשובה. שלחתי לשירות הראשי שלהם באירופה - וכבר מחר היא בדרך למעבדה, ובחינם.

פורסם
  • מחבר

התחלתי את כל השיחה מחדש עם נציג אחר בטון שהצעתם, והשיחה התקדמה דיי טוב עד שהוא הציע לי לשלוח את המוצרים בחזרה אליהם ולקבל את מה שהייתי אמור לקבל מן לתחילה, אבל..

We will send you the correct items as soon as we get the returned ones. And we are afraid that we won't pay the returned shipping cost since we will send replacement our for free shipping.

זה נראה הגיוני למישהו מכם שאני אצטרך לשלם משהו כמו 60+ ש"ח על חבילה של 40 ש"ח? ועוד בגלל טעות שלהם?

פורסם

נו, אז תענה להם שזאת טעות שלהם ולכן הם צריכים לשאת בדמי המשלוח המלאים.

זה לא שקיבלת משהו, התחרטת ואתה רוצה להחליף. זאת לחלוטין טעות שלהם - שיתמודדו.

פורסם
  • מחבר

We feel sorry for any inconvenience.

That might not to your profit to send them back, due to the expensive shipping fee.

could you please accept these items, and pay $5.5 for all correct ones?

if agreed, we will arrange the delivery asap.

please advise your opinion.

thanks and regards

Lily

הם נותנים לי הנחה של חצי דולר ממה שהם אמרו לפני יומיים.. רק חבל שמה שהם שלחו לי זה דברים שאני בכלל לא צריך.

כדאי פשוט לעשות דיספיוט בPaypal ולשלוח להם בגוביינא (איך מאייתים את המילה הזו?) את הדברים?

פורסם

למה לך לפנות לצעדים קיצוניים כאלה ? תשיב כי אתה לא מוכן לקבל את החפצים ששלחו לך וגם להוסיף כסף על המוצרים החדשים. חכה לתגובה שלהם לפני שאתה פונה לפייפאל.

פורסם
  • מחבר

Zoe 20/03/09 03:20 AM

We shipped out this order for free,so we're afraid you shall be born the returned postage by your side.

Hope you can understand our situation.

Sincerely,

Zoe

psychuil@gmail.com 20/03/09 03:07 AM

Dear Sir/Madam,

With all due respect, you are the ones who made a mistake, and i don't plan to spend a cent more then i originally intended. And specially for items i'm not interested in, and have no use for.

And since this is a mistake which is only on your side, i expect you to take full responsibility, and bare the cost of shipping, or come up with a solution which doesn't include my extortion.

Sincerely

התכתובת האחרונה. (לקרוא מלמטה למעלה)

איזה חוצפה..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים