פורסם 2009 במרץ 1716 שנים כדי לחסוך במילים, אני אדביק פה את מכתב התלונה שלי אליהם.I've placed my order a month ago, and today when i received notice that i have a package i went to the post office to collect it.Upon opening the package i find four items, which didn't surprise me, since i've ordered four items.What did surprise me is that the items i've ordered weren't in the package. What was in the package: two microSD readers, one battery checker and a silicone protector for a dell laptop's keyboard. Which is rather funny, since i don't use any microSD cards, nor i own a dell laptop.What i ordered were a one cent ipod nano skin case, a Flash Cover Set, little LED piggy and a Multifunctional Remote Control for All Cameras.I remember you claiming that some of the items i've ordered weren't in stock, which delayed the shipping. But changing my whole order? Isn't that abit too extreme?Why haven't i received my order, and what does Focalprice plan to do about it?מה אתם אומרים? לשלוח לpaypal איזה dispute? או לחכות לתגובה שלהם?
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים חכה לתגובה.איומים עובדים בארץ לצערנו.בחו"ל לא מגיבים טוב לאיומים.אבל אם אחרי יומיים שלושה לא הגיבו בחזרה.תוסיף למייל שבמקרה שלא תחזור תגובה תוך ככה וככה זמן אתה רואה את עצמך רשאי לפנות ל-PAYPAL עלמנת לקבל את הכסף בחזרה.מה שכן לא ראיתי בהודעה שלך מספר הזמנה או משהו שיתן להם עם מה לעבוד.דבר שיכול לחסוך פינג פונג של מיילים.אני מקווה ששלחת מספר הזמנה ואולי אפילו צילום של החבילה שקיבלת עם כל הפריטים.
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים לא הבנתי בשביל מה כל הציניות הזאת בהודעה היתה טובה.זה סתם יגרום לפקיד להתעצבן עליך.
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים מחבר מה שכן לא ראיתי בהודעה שלך מספר הזמנה או משהו שיתן להם עם מה לעבוד.יש מקום בטופס למס' ההזמנה.ולגבי הציניות, חודש אני מחכה להזמנה פיצית ובסוף שולחים לי זבל שבכלל לא הזמנתי, אסור לי לכעוס?
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים לכעוס כן, אבל לדבר בציניות ("אבל זה מצחיק כי אין לי בכלל נייד של דל") עדיין לא יתרום לך שום דבר.היה כלכך קשה לכתוב "היי, הזמנתי X אבל בטעות קיבלתי Y, מה קרה? מה עושים הלאה?"
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים מחבר תגובתם: Dear customer, Shipping to Israel will take some more days. Would you please wait 3 more days ? If you still do not receive it after 3 days,please contact us again. Thanks for your patience and cooperation. Any questions, please feel free to contact us again. Sincerely Michelle
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים זו בדיוק הדרך שצריך לנסח תשובה: משפטים קצרים וממוקדים - לאנשי שירות (במיוחד במזרח) אין חוש הומור (הסירו להם אותו בניתוח כשהם היו קטנים) והם לא מבינים ציניות וסרקזם.לדוגמה:Dear Sir/Madam,I have received package for order number ###.The Items in the package does not meet the items I have ordered.Items ordered:1. ...2. ...3. ...Items received:1. ...2. ...3. ...Please advise how to correct the error.Best regards,<your name here><your phone number/email here>.
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים indeedאתה רגיל לבירוקרטיה בארץ ואיך להתמודד איתההמצב בעולם אחר ודורש התייחסות שונה
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים תכלס מגיע לך שקיבלת תשובה כזאת, אמרתי לך שאתה סתם ציני ומתחכם...הוא פשוט התעלם לחלוטין מהבולשיט שכתבת והתייחס רק לשורה האחרונה:"Why haven't i received my order, and what does Focalprice plan to do about it?"זה מה שקורה לאנשים שמתחכמים סתם, אם אתה חושב שמשעמם להם במשרד והם רק מחכים לקרוא את הבדיחות שלך, אתה טועה.
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים חבל באמת שסתם עיצבנת את הנציג.מנסיון אישי - שירות הלקוחות בחו"ל הוא 12934 רמות מעל לשלנו, והם ירצו ויפצו אותך, בלי שום צורך באיומים וציניות.למשל, אני שלחתי שאלה בנוגע למצלמת קנון שברשותי שהפסיקה לקרא פתאום כרטיסי זכרון לשירות בארץ, ועד היום אני מחכה לתשובה. שלחתי לשירות הראשי שלהם באירופה - וכבר מחר היא בדרך למעבדה, ובחינם.
פורסם 2009 במרץ 1916 שנים מחבר התחלתי את כל השיחה מחדש עם נציג אחר בטון שהצעתם, והשיחה התקדמה דיי טוב עד שהוא הציע לי לשלוח את המוצרים בחזרה אליהם ולקבל את מה שהייתי אמור לקבל מן לתחילה, אבל..We will send you the correct items as soon as we get the returned ones. And we are afraid that we won't pay the returned shipping cost since we will send replacement our for free shipping.זה נראה הגיוני למישהו מכם שאני אצטרך לשלם משהו כמו 60+ ש"ח על חבילה של 40 ש"ח? ועוד בגלל טעות שלהם?
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים נו, אז תענה להם שזאת טעות שלהם ולכן הם צריכים לשאת בדמי המשלוח המלאים.זה לא שקיבלת משהו, התחרטת ואתה רוצה להחליף. זאת לחלוטין טעות שלהם - שיתמודדו.
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים מחבר We feel sorry for any inconvenience.That might not to your profit to send them back, due to the expensive shipping fee.could you please accept these items, and pay $5.5 for all correct ones?if agreed, we will arrange the delivery asap.please advise your opinion.thanks and regardsLilyהם נותנים לי הנחה של חצי דולר ממה שהם אמרו לפני יומיים.. רק חבל שמה שהם שלחו לי זה דברים שאני בכלל לא צריך.כדאי פשוט לעשות דיספיוט בPaypal ולשלוח להם בגוביינא (איך מאייתים את המילה הזו?) את הדברים?
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים למה לך לפנות לצעדים קיצוניים כאלה ? תשיב כי אתה לא מוכן לקבל את החפצים ששלחו לך וגם להוסיף כסף על המוצרים החדשים. חכה לתגובה שלהם לפני שאתה פונה לפייפאל.
פורסם 2009 במרץ 2016 שנים מחבר Zoe 20/03/09 03:20 AMWe shipped out this order for free,so we're afraid you shall be born the returned postage by your side.Hope you can understand our situation.Sincerely,Zoepsychuil@gmail.com 20/03/09 03:07 AMDear Sir/Madam,With all due respect, you are the ones who made a mistake, and i don't plan to spend a cent more then i originally intended. And specially for items i'm not interested in, and have no use for.And since this is a mistake which is only on your side, i expect you to take full responsibility, and bare the cost of shipping, or come up with a solution which doesn't include my extortion.Sincerelyהתכתובת האחרונה. (לקרוא מלמטה למעלה)איזה חוצפה..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.