80 מגה "חסרים" בהארדיסק חדש שהותקן - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

80 מגה "חסרים" בהארדיסק חדש שהותקן


nesber

Recommended Posts

התקנתי הארדיסק WD5000AAKS. פירמטתי אותו בעזרת ישום ה"computer management" של . אציין שהתהליך לקח מעל שעה לפי דעתי- לא בדקתי את הזמנים במדויק, וזה נראה לי ארוך מהרגיל(אמנם עשיתי הרבה דברים תוך כדי הפירמוט :kopfpatsch:)

אחרי שהדיסק פורמט אני רואה ש79 מגה תפוסים כביכול. אני זוכר שבכל הארדיסק יש unallocated space או משהו בסגנון, אבל האם 79 מגה זה נפח נורמלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Your hard drive is advertised as having a 60GB capacity, but your computer shows only 55.8GB. What gives? The discrepancy is the result of having two methods of measuring memory. Computers are binary, or "base two," mathematical systems, and in a binary world a kilobyte is 1024 bytes (2 to the 10th power). When computers were new, the geekerati referred to this as a "kilo." Noncomputer folks, however, understood kilo to mean thousand, and thought that 1000 bytes should equal a kilobyte. So, two different measurements of hard drive space were born. In 1998, the International Electrotechnical Commission (IEC) weighed in, defining 1 "gigabyte" as 1 billion bytes. Hard disk manufacturers agree, marketing their products using the rounder decimal value instead of the binary system. So, your drive is labeled as decimal ("giga") and your PC reads binary (IEC's term, "gibi"). Either way, you're getting the same bunch of bytes.

http://www.popularmechanics.com/how_to_central/technology/4206535.html

בעיקרון הארד דיסק משווה 1 מגה ל 1000KB, והווינדוס משווה 1 מגה ל 1024KB, וככה לדוגמא של 500 גיגה לפי 1000KB למגה, יהיה שווה ל 465 גיגה לפי 1024KB למגה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי תודה, אבל תגידו, זה בסדר שבזמן תהליך הפירמוט אני השתמשתי במחשב כרגיל? בתוכנה לא ניתנה כל אזהרה בנושא, ולא ראיתי שהמערכת כבדה יותר מהרגיל, אז הסקתי שזה בסדר להמשיך להשתמש במחשב. יכולה להיות בעיה עם מה שעשיתי?

למשתמש p11ma: את מה שכתבת לגבי החוסר אחידות בקנה המידה של הנפח אני כבר יודע, זה לא חדש. בהודעה שלי מדובר במשהו אחר לגמרי: 79 מגה מופיעים כ"used space" , כאשר בעצם אין כלום על הדיסק. כאמור נאמר לי שזה נורמלי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי פירמוט אמור להיות לך הרדיסק בגודל 465GB.

ודרך אגב לא הייתה צריך לעשות פירמוט מלא, מספיק היה פירמוט מהיר שהיה לוקח כמה שניות.

מתי כן צריך לעשות פירמוט מלא לכונן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצורך הבהרה - המקום התפוס הוא המקום שלוקחת מערכת הקבצים של הדיסק (NTFS מן הסתם, FAT64 היה לוקח משהו כמו 4 מגה גג).

יופי ולא תומך בACLים או בUTCTS..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...