עבור לתוכן

בעיה ב-OUTLOOK EXPRESS

Featured Replies

פורסם

כשאני מסתכלת בפריטים שנשלחו התיקיה מופיעה כריקה

לפני כמה ימים זה קרה גם כן ופתאום זה חזר לעצמו

יש למישהו מושג מדוע זה קורה?

ובכלל היכן נמצאים הפריטים האלה על המחשב, כלומר באיזו תיקיה מאוחסנים כל פריטי ה-OUTLOOK

פורסם

בגדול בOE קובץ DBX (שהוא למעשה כמו PST באוטלוק רגיל ) מתחרבש כשהוא עובר 2GB אז אחת מהתופעות האפשריות היא אי הצגת תוכן התיקייה

מסקנה כנראה שקובץ הSENT ITEM.DBX שלך התקלקל/עבר 2GB... אני מקווה שיש לך גיבוי לקבצי DBX. - ואז פשוט תחליפי בין הקובץ הדפוק לקובץ ישן יותר אך תקין.

או אם במידה והמיילים עצמם שהיו ב SENT ITEMS לא מעניינים אותך ורק מעניין אותך שזה יעבוד מהיום והלאה...אז תמחקי או תעבירי את הקובץ SENT ITAM.DBX הקיים (אך ורק אתו) מהתקיית איחסון והוא יווצר מחדש ובאופן תקין כשתפיעלי מחדש את האוטולוק

ואלה הוראות איך לדעת איפה מאוחסנים הקבצים

open outlook express

Tools/options /Maintenance tab/ Store folder

Highlight all text in there /copy

Close outlook express

click "Start / run - paste the location - press Enter/OK

ועוד דבר ששכחתי - במידה והמיילים בSENT ITEM כן חשובים לך ואין לך גיבוי , וכמובן במידה ובאמת הקובץ דפוק..

מיקרוסופט לא טרחה לכלול שם תוכנה לתיקון/חילוץ מיילים מקבצי DBX הרוסים , אבל יש ברשת כמה תוכנות כאלה

אחת מהן היא DBXtract רק שהיא והם בתשלום.

לא מצאתי בחיפוש מהיר תוכנה שעושה זאת בחינם ,אבל זה לא אומר שלא קיימת אחת.

בנוסף אם משהו לא מובן יש לך את הלינק הזה לתמיכה של מיקרוסופט ,יש שם את כל מה שהסברתי פה ועוד פתרונות לתקלות דומות ואחרות באוטלוק אקספרס

http://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/filecorruption.mspx

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובה המושקעת והמפורטת

:xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים