פורסם 2009 במרץ 1616 שנים כשאני מסתכלת בפריטים שנשלחו התיקיה מופיעה כריקהלפני כמה ימים זה קרה גם כן ופתאום זה חזר לעצמויש למישהו מושג מדוע זה קורה?ובכלל היכן נמצאים הפריטים האלה על המחשב, כלומר באיזו תיקיה מאוחסנים כל פריטי ה-OUTLOOK
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים בגדול בOE קובץ DBX (שהוא למעשה כמו PST באוטלוק רגיל ) מתחרבש כשהוא עובר 2GB אז אחת מהתופעות האפשריות היא אי הצגת תוכן התיקייהמסקנה כנראה שקובץ הSENT ITEM.DBX שלך התקלקל/עבר 2GB... אני מקווה שיש לך גיבוי לקבצי DBX. - ואז פשוט תחליפי בין הקובץ הדפוק לקובץ ישן יותר אך תקין.או אם במידה והמיילים עצמם שהיו ב SENT ITEMS לא מעניינים אותך ורק מעניין אותך שזה יעבוד מהיום והלאה...אז תמחקי או תעבירי את הקובץ SENT ITAM.DBX הקיים (אך ורק אתו) מהתקיית איחסון והוא יווצר מחדש ובאופן תקין כשתפיעלי מחדש את האוטולוקואלה הוראות איך לדעת איפה מאוחסנים הקבציםopen outlook expressTools/options /Maintenance tab/ Store folderHighlight all text in there /copyClose outlook expressclick "Start / run - paste the location - press Enter/OKועוד דבר ששכחתי - במידה והמיילים בSENT ITEM כן חשובים לך ואין לך גיבוי , וכמובן במידה ובאמת הקובץ דפוק.. מיקרוסופט לא טרחה לכלול שם תוכנה לתיקון/חילוץ מיילים מקבצי DBX הרוסים , אבל יש ברשת כמה תוכנות כאלה אחת מהן היא DBXtract רק שהיא והם בתשלום.לא מצאתי בחיפוש מהיר תוכנה שעושה זאת בחינם ,אבל זה לא אומר שלא קיימת אחת.בנוסף אם משהו לא מובן יש לך את הלינק הזה לתמיכה של מיקרוסופט ,יש שם את כל מה שהסברתי פה ועוד פתרונות לתקלות דומות ואחרות באוטלוק אקספרסhttp://www.microsoft.com/windows/ie/community/columns/filecorruption.mspx
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.