פורסם 2009 במרץ 1516 שנים חברה, אני מציע לא לנעול עדיין את הת'רד, כי , לדעתי, הענין חשוב, וכדאי לתת במה לנושא, שמעסיק את כולנו, אלה שכול הזמן רוכשים/משדרגים וכו... מה עוד, אולי בחנויות האלה, כמו בנועה, ייקחו את הענין בידיים, וימצאו דרך להשתפר. ויש לי הערה חשובה, לתשומת לב החנות של נועה: לפני כמה חודשים, ערכתם תחרות OC, שפורסמה כאן באתר. התחרות, עשתה לכם פירסומת טובה, בהחלט, ולכן כדאי שתשמרו על האיכות והרמה שניסיתם לשדר , ותשפרו את השירות בחנות - תיראו, להיכנס אליכם לחנות לא ממש נעים, המוכרנים אף פעם לא נותנים תחושה טובה ותשומת לב אלינו הלקוחות, אלא תחושה של: "יאלללה, קדימה, מה אתה רוצה....שפוך, ונסיים איתך....." , וזה ממש לא נעים. מקוו, שמישהו שאחראי שם בנועה, ואולי גם בחנויות אחרות, ישתתף כאן בדיון, וישכנע אותנו שהמצב יהיה בסדר, ושיעשו הכול על מנת לשפר את השירות/האמינות ולא רק את המכירות. שתהיה לי בריא - אתה ותחביר לא הולך ביחד. כמה פסיקים?! מה אתה כותב רשימת מצרכים? WTF וגם לי היה קטע מסריח עם נועה העלובים האלה. הם פירסמו מעבד אקסטים ב1700 ש"ח ורציתי להזמין ונאמר לי שזה אכן המחיר שנקוב באתר ושהם צריכים לקבל משלוח של המעבדים ולאחר כמה שעות פתאום נאמר לי שאין שום משלוח, לא היה ולא נברא מעולם. אני ממליץ בחום על TMS. תלוי במה כי לא הכל זול אצלם אבל הם אחלה של חבר'ה ואחלה שירות.
פורסם 2009 במרץ 1516 שנים Vatos-Locosמסכים איתךאבל חלק חשוב יותר בבדק בית, זה לבדוק מי נותן את האחריות על המוצר.כי בכל התחומים לא חסרים יבואנים לא חוקיים שמביאים את המוצר, ואז האחריות בעייתית יותר.levדווקא ניסיונות העבר של כולם הוכיחו שבחנויות שמכבדות את עצמן יותר, מימוש האחריות כן יתקיים בכל צורה שהיא.אז אל תמציא שטויות עכשיו.ואתה כרגע הוכחת מה זה חנות לטובת הצרכן ומה זה לא.חנות שבה המוכר חושב רק על הרווח בכיס שלו, תדפוק את הלקוח בכל צורה אפשרית, כי ברגע שמוכרים מוצר זול, והמוצר יתקלקל בין אם באחריות ובין אם לא, הלקוח הוא זה שידפק מזה.חנות שבה המוכר חושב לטובת הלקוח, החנות בסופו של דבר תמכור במחיר קצת יותר גבוה, כי היקף המכירות שלה קטן יותר, אבל אפשר לדעת שאם תהיה תקלה כלשהי יהיה מול מי לדבר.
פורסם 2009 במרץ 1516 שנים זה תלוי בסוג המוכר, יש כאלה שיבנו לך מפרט נחמד שבאמת יראה להם טוב אבל הם ינתבו את החלקים לכיוון מה שמשתלם להם אישית.לעומת זאת יש מוכרים שלא רוצים כאב ראש בתמורה לכמה שקלים ולא רוצים שהלקוח יחזור למחרת עם טענות אז הם בוחרים חלקים שהם באמת מאמינים באמינות שלו גם אם על המכירה הזאת הם ירוויחו כמה שקלים פחות.אבל אתה לא יכול לדעת, מוכרים כאלה וכאלה יכולים להיות בכל חנות.התפקיד שלך זה למצוא את החנות שדואגת לא לקבל סתם כל מוכר אלא רק מוכרים עם צורת החשיבה שמתאימה לך.lev,אני לא ממש מבין מה הקיטלוגים האלה של "חנות לגיימרים" מול חנות רגילה, מה אכפת לך איך הם נקראים ומי קהל היעד שלהם.מה שאמור לעניין אותך זה שהמחיר יהיה בטווח סביר ועם שירות מקסימלי.לדרוש מחיר מינימלי ועדיין שירות מקסימלי זה נאיביותגישה של "אין מקום למצפון במקצוע הזה" היא לא גישה בריאה לטווח הארוך,בצורה כזאת אתה בקלות תצבור כמות לקוחות לא מרוצים שיתווספו עם הזמן, ובשביל מה? 200-300 שקל יותר בחודש על זה שדחפת מוצרים יותר ריווחים לך.
פורסם 2009 במרץ 1516 שנים בנוגע לפסקה השנייה - מגיע לאותו לקוח. אדם צריך להגיע למעמד הרכישה רק אחרי ביצוע מחקר מעמיק. אדם שלא עושה זאת וסומך על מוכר מגיע לו שידפקו אותו. גם אני עובד במכירות. כל יום שואלים אותי "אתה היית קונה את זה?" מה נראה לך תהיה התשובה שלי, יא חתיכת אידיוט?! לא! זה זבל! תקנה במקום אחר! אני מוכר. התפקיד שלי למכור. כנ"ל המוכר ב-KSP. הוא עובד על עמלות. העמלות משלמות את החשבונות. אם הוא רואה הזדמנות להגדיל מכירה על חשבון איזה דביל שיהיה לו לבריאות. אין מקום למצפון במקצוע הזה. צודק 100% אדם צריך להגיע לחנות מוכן, יש מידע מלא וחובתו של הקונה להיזהר. מי שסומך על המלצה של מוכר דומה ללקוח שסומך על המלצה של מלצר שכידוע תמיד ימליץ על המנה של אתמול. המוכר תפקידו למכור והוא תמיד יעדיף את האינטרסים שלו ושל החנות.אם מישהו מוכן ללכת על הנסיון שלי אז לדעתי מוכרים תמיד יגידו אמת על השאלה הראשונה וישקרו בשניה. אני משתמש בשיטה הזו, לפעמים זה עובד.
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים לאן נעלם Pika? הוא היה עובד שם אם זכרוני איננו מטעני הוא לא נעלם. למעשה הוא הגיב לך כאן בנושא. את צורת הדיבור שלו קשה לפספס ;D
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים בצורה כזאת אתה בקלות תצבור כמות לקוחות לא מרוצים שיתווספו עם הזמן, ובשביל מה? 200-300 שקל יותר בחודש על זה שדחפת מוצרים יותר ריווחים לך. בגלל זה עדיף לקנות בחנויות שהן עסק עצמאי(ועמיד)בגלל שככה מקבלים את היחס האישי של בעל העסק שאכפת לו מכל לקוח. חנויות כמו IQPC וזיגזג. צודק 100% אדם צריך להגיע לחנות מוכן, יש מידע מלא וחובתו של הקונה להיזהר. מי שסומך על המלצה של מוכר דומה ללקוח שסומך על המלצה של מלצר שכידוע תמיד ימליץ על המנה של אתמול. המוכר תפקידו למכור והוא תמיד יעדיף את האינטרסים שלו ושל החנות. אם מישהו מוכן ללכת על הנסיון שלי אז לדעתי מוכרים תמיד יגידו אמת על השאלה הראשונה וישקרו בשניה. אני משתמש בשיטה הזו, לפעמים זה עובד. משפט שמוכר אמר לי מי שמקשיב למוכר, לא מכבד את עצמו
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים בגלל זה עדיף לקנות בחנויות שהן עסק עצמאי(ועמיד)בגלל שככה מקבלים את היחס האישי של בעל העסק שאכפת לו מכל לקוח. חנויות כמו IQPC וזיגזג.לגבי IQPC היו דווקא מס' ת'ראדים לא אוהדים לאחרונה. באחד מהם, עובד של החנות התבטא כנגד הלקוח שהתלונן, בצורה בה אוהד ממוצע של בית"ר ירושלים מדבר ליריב אם הקבוצה שלו הפסידה. ת'ראד זה הוסר לאחר איומים בתביעה כנגד הלקוח שהעז להתלונן.על זיגזג אכן לא שמעתי תלונה מעולם. (גם על TMS לא זכור לי ששמעתי דברים רעים).עם נועה קרה לי שהייתי צריך לממש אחריות על כרטיס מסך (4850) והתהליך לקח קרוב לחודש עקב מחסור בטכנאי (היה טכנאי שהפסיק את עבודתי והם חיפשו חדש). מבחינת הקנייה עצמה, לא ניתקלתי אישית בבעיות איתם.
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים tms הם הכי אמינים לפי דעתי...אני הזמנתי מחשב מאיקיו פיסי ואחריי זה ביטלתי וגנבו ממני 200 שקל.
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים אני התאכזבתי מ-TMS אחרי שחיכיתי יותר משבועיים לאחר אישור אשראי לכרטיס מסך כשכל יום הייתי צריך להתקשר ולנג'ס. בסוף אפילו משלוח חינם הם לא נתנו. נועה בכלל התדרדרו..
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים תאמין לי אם היה לי אקדח הייתי בא לחנות בלילה ופשוט מחורר, גונב קירורים, כרטיסים והכל לחארות האלו! סליחה על הקללות פשוט אותי היו מנצלים בכסף...הם רואים שאפשר לעבוד על הבנאדם אז הם אומרים למה לא.
פורסם 2009 במרץ 1616 שנים ואמרו לי שהם מצטערים והם יחליפו את התמונה באתר ו-accelro xtreme זה בעצם twin turbo ..לא חשוב .. יום שלישי אני אלך אליהם ויחליף לGTX260 ..זה לא מה שהאתר של innovision אומר:http://www.inno3d.com/products/graphic_card/ichill/ichill_arcticcooling/i9800gtx_ac_accelero_xtreme.htmוזה מהלינק באתר של נועה ומחיפוש באתר של innovision
פורסם 2009 במרץ 1716 שנים מחבר חברה, כל הכבוד על השירשור קראתי במשך שעה את כל הטארד .. והיו פה כמה שצודקים וכמה שלא אני מעדיף לשלם קצת יותר כדיי לקבל אחריות.. וכפי שנכתב כאן, בנועה גם משלמים יותר וגם לא מקבלים אחריות .. לא קניתי באייבורי כי קפצתי על המבצע שיש בנועה .. כשהגעתי לשם כמובן שהיתברר שאין מבצע והמישלוח בדרך.. אז למה לעזזל אתם מפרסמים משהו שהוא לא אצלכם בחנות ?! זה הכל כדי שאנשים כמוני יגיעו לשם ובשביל לא להיתאכזב יקנו משהו חילופי .. כנראה שהיום או מחר אקפוץ אליהם לביקור כדיי להחזיר את ה9800 ולקחת 260 שבמיבצע .. נאמר כאן שאני לא צריך להוסיף שקל .. אבל אני צריך .. החזרת מוצר כרוכה בעלות של 5 אחוז .. כלומר אני מחזיר משהו ששילמתי עליו 870, אני מקבל 826.5 .. התוספת היא כמה שקלים ל260, ואת הספק אני ירכוש כבר בחנות אחרת. כמו כן, בTMS יקרנים אבל ממה ששמעתי המחיר שווה את זה .. החנות איכותית והחלקים איכותיים.. ד"א, את הקישור באתר של INNO כבר ראיתי .. כשאני יהיה בחנות אני יבקש שיכנס לאתר ויסביר לי את פשר הדבר .. תודה לכולם!
פורסם 2009 במרץ 1816 שנים ^^^יותם, אתה יכול לבטל עסקה בעקבות כך שלא קיבלת את המוצר שקנית, בעקבות כך לא תצטרך לשלם דמי ביטול.ואם כבר שילמת, אז תדרוש את הכסף חזרה או פיצוי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.