עבור לתוכן

עזרה .. נראה לי נועה דפקו אותי

Featured Replies

פורסם

yz101

:goodposting:

הבעיה של הישראלים היא שהם חושבים שבגלל שהם נותנים כסף אז המוכר עובד אצלם.

אני מקווה שפעם הבאה שתקנה רכיב חומרה הוא לא יעבוד לך, אתה ישראלי למה בכלל שהחנות תמכור לך משהו שעובד?

חשיבה דבילית, זה שאנשים מוכרים בלי שום רקע לימודי במכירות אף פעם לא יידעו איך להסתדר עם לקוח עקשן/נודניק.

  • תגובות 58
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חשיבה דבילית, זה שאנשים מוכרים בלי שום רקע לימודי במכירות אף פעם לא יידעו איך להסתדר עם לקוח עקשן/נודניק.

מה הקשר בין הדברים?

פורסם

לקוחות כמוך או מוכרים כמוך - כלומר אנשים שאין להם מושג בשיט מה הם עושים :silly:

פורסם

yz101, שמעת פעם על הבטוי The client is always right?

ברור שלא, בגלל זה כל חנויות המחשבים נראות ונשמעות ככה. זלזול אחד גדול בלקוחות כי גם ככה ארצנו היא קטנה ואין הרבה ברירות לקנייה (רבאק משלוח מתל אביב לחיפה באותו מחיר מארה"ב לישראל ואף אחד לא פוצח פה).

לכן קונים איפה שהכי זול, ולא מקווים לקבל אחריות.

אני כבר הבנתי שישראל לא תשתנה ואי אפשר לשנות אותה. אז קונים כל חלק איפה שהכי זול, ובמקום שאפשר לבוא לשלם ולקחת במקום, לתת דגם מדויק ככל האפשר ולשים לב שמקבלים אותו. רצוי לשלם במזומן ולתת שם פיקטיבי לחשבונית, שאם תכתוב תלונה על החברה כי היא לא נותנת אחריות לא יתקעו לך איזה תביעת דיבה דשנה.

פורסם

עברתי כמעט כל חנות גיימרים בארץ.

ZIGZAG - קניתי רק דברים קטנים כגון גופי קירור, גריז טרמי ועוד קצת זבל קטן. לא היו בעיות. לא ניסיתי לממש אחריות.

פנדה - רכשתי מהם מחשב בשנת 2004. יצאו זבלים אפסים. סיפרתי פעם את הסיפור על הלוח אם ואיך סירבו להחליף אותו בגלל שריטה למרות שאותה שריטה לא גרמה נזק ללוח ולא בגלל זה הוא נשרף. לא אקנה שם יותר נייר למדפסת. שוחטים על תשלומים.

IQPC - יותר לא אוסיף. התייחסו אלי כמו לזבל אחרי שהוצאתי קרוב ל-10,000 שקלים בחנות גיימרים שלהם. אחרי כתיבת ביקורת שלילית קיבלתי איומים בטלפון סטייל עולם תחתון בלוד.

נועה - רכשתי רק זיכרון ועכבר במהלך השנים. הגיע מהר. לא ניסיתי לממש אחריות.

KSP - רכשתי כרטיס קול X-FI, כונן קשיח, צורב, מסך ועוד קצת שטויות במשך השנים. לא ניסיתי לממש אחריות. אין חוות דעת על שירות.

אייבורי - לא קניתי אף פעם.

אז אני מבקש שתחסוך ממני את הטענה שאני חי רק באייבורי ו-KSP. רכשתי בכל החנויות. גם אני הייתי בראש של עדיף לשלם יותר ולקנות בחנות איכותית שתיתן שירות ואחריות. הכל בולשיט. למדתי את זה על בשרי במשך השנים. IQPC בכלל החזירו אותי למציאות עם סטירת לחי מצלצלת. אני מצטער על היום שרכשתי מחשב בפנדה. יכול להיות שגם אייבורי או KSP היו שולחים אותי לעזאזל על אותה שריטה בלוח אם. ההבדל ששם הייתי משלם בין 10 - 15% פחות על אותו החלק. רק לחשוב שאשכרה נסעתי עד קיסריה כדי לקנות שם. על IQPC אני בכלל לא מדבר. אני בוכה על כל שקל שהשארתי בעסק שלהם. הייתי יכול לקנות את אותם חלקים באייבורי בהרבה, הרבה פחות.

ברגע שיודעים מה רוצים ודורשים אריזה סגורה אפשר בראש שקט לקנות גם באייבורי או KSP. מימוש אחריות זה כבר סיפור אחר. מצד שאני אף אחד לא מבטיח לי שאותה חנות גיימרים יקרה תיתן לי אחריות.

קנית ב2004 בפנדה, ואתה חושב שהם עדיין כאלה?

אני יוכל לומר לך אישית, שאחרי שקראתי את מה שעבר עליהם ב2004, ואחרי מה שעברתי עכשיו, לא האמנתי שמדובר באותה חנות...

אם היה אפילו חלק קטן עדיין שהיה זהה ל2004, תאמין לי, שאת כל הקניות הקבוצתיות שאירגנתי ועוד הרבה דברים אחרים שקניתי, לא הייתי קונה מהם.

פורסם

לקוחות כמוך או מוכרים כמוך - כלומר אנשים שאין להם מושג בשיט מה הם עושים :silly:

מזל שהרגלתי את עצמי לא להתעצבן על מפגרים

פורסם

קנית ב2004 בפנדה, ואתה חושב שהם עדיין כאלה?

אני יוכל לומר לך אישית, שאחרי שקראתי את מה שעבר עליהם ב2004, ואחרי מה שעברתי עכשיו, לא האמנתי שמדובר באותה חנות...

אם היה אפילו חלק קטן עדיין שהיה זהה ל2004, תאמין לי, שאת כל הקניות הקבוצתיות שאירגנתי ועוד הרבה דברים אחרים שקניתי, לא הייתי קונה מהם.

עדיין סניף של אייבורי נמצא חמש דקות הליכה ברגל מהבית, פנדה נמצאים באיזה חור בקיסריה. פנדה אונסים אותך ריבית על תשלומים, אייבורי עושים תשלומים בלי ריבית גם על צ'יקים.

פורסם

תהנה עם מימוש האחריות בIVORY, זה מה שאני יכול לומר לך.

5 דקות מהבית, 3 פעמים בשנה, הלוך חזור + להמתין בתור

בסופו של דבר עדיף לנסוע לקיסריה... (ולא משנה מאיפה אתה בארץ...)

ופנדה יש לך בזכרון, קיסריה, חיפה וב"ש...

בנוגע לIVORY, אני לא זוכר שהם עושים תשלומים ללא ריבית...

בטח הם עושים כמו רוב המקומות עד 3 תשלומים ללא ריבית ואז לוקחים ריבית...

פורסם

"הלקוח תמיד צודק" זו גישה, בדיוק כמו Innocent until proven guilty, זה לא נוהל, זו רק גישה.

אם לחנות לא הייתה בעיה לקבל זיכוי על כל רכיב שאין עליו נזק שניתן לראות, אף אחד לא היה ממצמץ והיו מחליפים הכל מידית במקום, או מקסימום בכמות הזמן שלוקח להביא חדש. אבל, אם ישר תחליף לכל אחד את כל מה שהוא רוצה בגלל כל סיבה שהוא מחליט שהיא רלבנטית, תמצא את עצמך עם הר של זבל, כשאף יבואן / ספק לא מוכן לזכות אותך / להחליף לך בחדש.

מדינת ישראל מלאה בנוכלים ובאנשים טיפשים ובדבילים - מלאה אומר שיש בה הרבה כאלו, לא שכולם כאלו לשם ההבהרה.

נוכלים - אלו שבאים לעבוד עליך.

טיפשים - אלו שמקשיבים רק לעצמם או שומעים רק מה שהם רוצים לשמוע.

דבילים - אחד משני הסוגים מעלה, המצב שבו קשה לך להחליט בין טיפש לנוכל.

דוגמאות:

נוכל - שורף כרטיס מסך פעמיים בנסיונות OC ואז מגיע לחנות בטענות "הכרטיסים האלו הם זבל" אני רוצה החזר.

טיפש - מגיע אליך עם נייד הDELL שלו שנתיים מהקניה אחרי שהסברת לו שישים פעם במהלך המכירה שיש לו 3 שנות אחריות, ע"י יבואנית DELL אתה נותן לו את הכתובת ואת הטלפון של השירות שלהם והוא עדיין ממשיך בשלו "אבל אני קניתי פה".

דבילים - בדרך כלל זה בסיטואציות כמו "המחשב הזה בא עם WINDOWS, ובגלל זה עכשיו שהחלפתם את הקשיח שהלך, אני דורשת שתתקינו לי מחדש את הWINDOWS", חיפוש זריז מראה שאין שום מדבקת רשיון של WINDOWS, וללקוחה גם אין דיסק, כלומר אם היה על המחשב הזה WINDOWS כשהוא נקנה, זו הייתה טעות, ושנתיים אחורה, סביר שהיא גם לא זוכרת נכון, ואת הWINDOWS התקין לה "הבן של השכנה שמבין במחשבים".

אני אומר בפירוש x-dude: הלקוח לא תמיד צודק! תעמוד 5 דקות מהצד השני של הגבול הזה ותבין ישר.

אגב, הרבה דברים שקניתי לא עבדו, אז מטפלים הזה, אין צורך לצעוק, אין צורך להתחרפן, ואין שום סיבה לבנות מינימום תיק במועצה להגנת הצרכן על כל פיפס קטן.

כשקניתי את המחשב שלי, בחלקים והרכבתי לבד (קניה בKSP) , הקשיח שלי פיתח סקטורים פגומים תוך יומיים. הלכתי והחליפו לי. כעבור עוד יום וחצי אותו דבר. MHDD שוב מראה סקטורים דפוקים. המחשבות שעברו בראש "כל מה שSEAGATE עושה דפוק?" "בחרתי חרא של דגם?" "KSP מביאים סוג ב'?" הגעתי, שוב בדקו ושוב החליפו לי במקום! יומיים אחר כך כשהדבר חזר, הגעתי שוב עם הדיסק, הטכנאי כבר הסתכל עלי ושאל מה אתה עושה עם הדיסקים האלו? סקרצ'ינג?! משיחה על שארית המפרט, הוא העיר שלדעתו הבעיה היא בכלל בספק הכוח, שנקנה ממקום אחר יחד עם מארז ג'נרי. קניתי ספק FSP 350W, והפלא ופלא, מאז הקשיחים של WD, SEAGATE, ואפילו HITACHI אחד עובדים יופי!

האם KSP הייתה אשמה בזה שהספק הדפוק שקניתי דפק את הקשיחים? לא, אבל מאחר והם יכלו לעזור לי, הם עזרו. פה לא היה שום אלמנט של נוכלות, יצאתי סתם טיפש כי בניתי מפרט שנשען על ספק זבל.

פורסם

תהנה עם מימוש האחריות בIVORY, זה מה שאני יכול לומר לך.

5 דקות מהבית, 3 פעמים בשנה, הלוך חזור + להמתין בתור

בסופו של דבר עדיף לנסוע לקיסריה... (ולא משנה מאיפה אתה בארץ...)

ופנדה יש לך בזכרון, קיסריה, חיפה וב"ש...

בנוגע לIVORY, אני לא זוכר שהם עושים תשלומים ללא ריבית...

בטח הם עושים כמו רוב המקומות עד 3 תשלומים ללא ריבית ואז לוקחים ריבית...

איזה שטויות אתה מדבר. למה בפנדה מימוש אחריות יותר טוב? בפנדה חלקים יותר איכותיים? חרטא. אותו מוצר בדיוק. פנדה עובדים על 20% רווח, אייבורי עובדים על 5%. זה כל ההבדל.

פורסם

אני גם נמנה מאלו שקנו במלא חנויות ליד הבית וברחבי הרשת...

ולדעתי עניין של מזל:

1. במוכר

2. במחיר

3. באחריות

4. טעות שקרתה ב-3 הסעיפים הנ"ל

הגעתי למסקנה שזה עניין של מזל ולהתחרע על חנות אחת ולקוות שהשירות ישאר טוב וגם המחירים - ואם הזמן אתה מכיר את האנשים ומקבל את השירות המקסימלי...

* היו לי המון סייגים מחנויות מסויימות ואף נכנסתי עם אחת מהן למשפט... אבל בסה"כ אני מסכים עם מה ש- lev27 אמר עד עכשיו.

ובקיצור - קניה נעימה.

פורסם

מזל שהרגלתי את עצמי לא להתעצבן על מפגרים

ולעשות את הצרכים מחוץ לבית התרגלת ? good boy :lol:

ולעיניין

חנויות המחשבים עובדות על אחוזיי רווח מאוד נמוכים ולכן החנויות שעובדות על מחזורים גדולים ( עיניין של אסטרטגיה ) מקצצות בשירות כלומר - המוכרים עובדים על אחוזים כחלק ניכבד מאוד של משכורתם ואי לכך התמריץ שלהם למכור ללקוח הולך יד ביד עם הצורך שלהם לאכול ( אולי קצת נסחפת , אבל ) לכן השירות שתקבל בחנויות הקטנות יהיה טוב יותר בכללי וכהכללה ( למרות שאישית אני קיבלתי יחס ניפלא מ K S P - לך תדע אולי זה היה סתם מזל ואולי הם אוהבים עכבישים ואולי זה היה החומר האנושי שם ) .

לכן אני ממליץ למי שיודע מה הוא רוצה ומקבל קופסה סגורה , הוא יכול לקנות אצל אחד הספקים הגדולים ומי שצריך את השירות שיפנה לחנויות שמוסיפות את עלות השירות למוצר הנמכר קרי חנויות קטנות יותר ובעלות מחירים מעט יותר גבוהים .

כמובן שהחכמים קונים מהחנויות הטובות בזמן מבצעים .

פורסם

עובדה שכמות האנשים שאני מכיר ובנוסף אנשים מהפורום ובנוסף בכל האינטרנט יש אנשים שקנו בIVORY וKSP והתלוננו על קבלת מוצר DOA מההתחלה, או מוצר שכנראה מחודש, או בניסיון מימוש האחריות, קבלת הרבה תלונות מצד החנות וכו'...

ובסופו של דבר, בחנות כמו IVORY וKSP אין לך עם מי לדבר כשאתה באמת צריך. מניסיון אישי שלי במיוחד.

ובפנדה כן יש עם מי לדבר.

ובעקבות התגובה מעלי, יצא לי לראות בעיניים, בKSP בעיקר שניסו לדחוף ללקוח המון דברים שאינו צריך בלי לבדוק מה המפרט שלו בכלל.

לעומת זה כשהייתי בפנדה, בפעם האחרונה כשלקחתי את המסך, הגיע לשם מישהו שרצה לקנות את ה9600 אם אני לא טועה, ואמרתי לו שעדיף את ה4830, והמוכר לא רצה למכור לו את הכרטיס, כי התברר שיש ללקוח ספק ג'נרי

אז הלקוח הזה אמר שהוא יבדוק את הנושא ויחזור.

אולי פנדה הפסידה מכירה, אבל לפחות לא הפסידה לקוח מאוכזב

פורסם

נו באמת, יש לך אינטרנט, תעשה את הבדיקות שלך לפני שאתה נותן כסף למישהו.

אני לא קונה שום דבר לפני שאני בטוח במאה אחוז שזאת הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות.

שמעת דברים טובים ודברים רעים על איבורי? אז כנראה שהם סבירים.

שמעת דברים טובים ודברים רעים על גו-מובייל? אז כנראה שהם סבירים.

שמעת דברים טובים ודברים רעים על אלקטרו קובי? אז כנראה שהם סבירים.

(דוגמאות בלבד, לא משהו ספציפי).

בהקשר של מחשבים,

אני שמעתי רק דברים טובים על זיגזג, עוד לא יצא לי לשמוע מילה רעה (וחיפשתי...) הסקתי מזה שהם יותר מסבירים,

מאז קניתי אצלהם הרבה חלקים, כמו בכל דבר תמיד יש אחוז שאתה חייב עליו שירות, בכל פעם שמחתי מחדש שהתמדתי לקנות שם.

זה לא מסע בחירות והאמת שגם לא שום דבר ספציפי על זיגזג, אני יכול לתת לך המלצה על כל חנות בכל תחום שקניתי בו, אם זה סלולרי אם זה מיקרוגל, טלויזיה וכו', פשוט צריך לעשות את הבדק בית הנכון לפני הקניה.

סה"כ את ה-3.20ש"ח הבדל במחיר או 24 שעות לחכות למשלוח במקום ללכת ברגל לסניף, אתה לא תזכור כשתצטרך שירות.

פורסם

עובדה שכמות האנשים שאני מכיר ובנוסף אנשים מהפורום ובנוסף בכל האינטרנט יש אנשים שקנו בIVORY וKSP והתלוננו על קבלת מוצר DOA מההתחלה, או מוצר שכנראה מחודש, או בניסיון מימוש האחריות, קבלת הרבה תלונות מצד החנות וכו'...

ובסופו של דבר, בחנות כמו IVORY וKSP אין לך עם מי לדבר כשאתה באמת צריך. מניסיון אישי שלי במיוחד.

ובפנדה כן יש עם מי לדבר.

ובעקבות התגובה מעלי, יצא לי לראות בעיניים, בKSP בעיקר שניסו לדחוף ללקוח המון דברים שאינו צריך בלי לבדוק מה המפרט שלו בכלל.

לעומת זה כשהייתי בפנדה, בפעם האחרונה כשלקחתי את המסך, הגיע לשם מישהו שרצה לקנות את ה9600 אם אני לא טועה, ואמרתי לו שעדיף את ה4830, והמוכר לא רצה למכור לו את הכרטיס, כי התברר שיש ללקוח ספק ג'נרי

אז הלקוח הזה אמר שהוא יבדוק את הנושא ויחזור.

אולי פנדה הפסידה מכירה, אבל לפחות לא הפסידה לקוח מאוכזב

אף אחד לא מבטיח שמימוש אחריות בחנות "גיימרים" יהיה טוב יותר בהשוואה לאייבורי או KSP. מה שכן בחנות גיימרים אני משלם 20% יותר. משתלם? לדעתי לא.

בנוגע לפסקה השנייה - מגיע לאותו לקוח. אדם צריך להגיע למעמד הרכישה רק אחרי ביצוע מחקר מעמיק. אדם שלא עושה זאת וסומך על מוכר מגיע לו שידפקו אותו. גם אני עובד במכירות. כל יום שואלים אותי "אתה היית קונה את זה?" מה נראה לך תהיה התשובה שלי, יא חתיכת אידיוט?! לא! זה זבל! תקנה במקום אחר! אני מוכר. התפקיד שלי למכור. כנ"ל המוכר ב-KSP. הוא עובד על עמלות. העמלות משלמות את החשבונות. אם הוא רואה הזדמנות להגדיל מכירה על חשבון איזה דביל שיהיה לו לבריאות. אין מקום למצפון במקצוע הזה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים