עבור לתוכן

עזרה .. נראה לי נועה דפקו אותי

Featured Replies

פורסם

^ השאלה שבאתי לשאול.

הוא בטח גדל כל החיים שלו על KSP ואייבורי.

  • תגובות 58
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לאן נעלם Pika? הוא היה עובד שם אם זכרוני איננו מטעני :smile1:

הצוות של נעה התחלף בערך מליון פעם בשנה האחרונה, אני בספק שמישהו שהיה שם לפני פרק זמן מסוים עוד נמצא שם...

פורסם

אתם לא מבינים שאין כזה דבר חנות "איכותית". כולם רק רוצים למכור. תקנו במקום הכי זול שיש כי גם ככה לא תקבלו שירות ואחריות, אבל לפחות תחסכו כסף.

שטויות. ברור שכולם רוצים למכור, אבל יש חנויות שעושות את זה בשיטה של שירות גרוע ודחיפת סחורה עם רווח גבוה/מאיכות ירודה ויש חנויות שעושות את זה ע"י מתן שירות טוב ולגרום ללקוחות לרצות לחזור.

פורסם
  • מחבר

דיברתי איתם היום ..

פתאום ההנחה למזומן ירדה בפיתאומיות ל3 אחוז ..

ואמרו לי שהם מצטערים והם יחליפו את התמונה באתר ו-accelro xtreme זה בעצם twin turbo ..

לא חשוב .. יום שלישי אני אלך אליהם ויחליף לGTX260 ..

ותשמעו חברה .. כל אחד אוהב חנות אחרת ..

אני ממש אוהב לקנות באייבורי .. אנשים ידידותיים.. זה קרוב לי לבית.. אני אוהב את השירות ..

לא היתה פעם אחת שבאתי עם משהו תקול והם החליפו לי את המוצר באותו היום (או ביום שלמחרת)

גם אם זה כרטיס מסך ששרפתי 3 פעמים או לוח בן שבוע ששרפתי ..

אפילו אמרו שגם אם המעבד נשרף בOC הם יחליפו .. אז אני אוהב את השירות שלהם ..

לעומת זאת בKSP, באתי עם DOK שרוף ועשו לי בעיות מפה עד להודעה חדשה ולקח איזה 3 חודשים עד שהחליפו .. אז לשם אני באמת לא מתקרב אלה אם כן המחיר מצוין וזה לא משהו מכני שיכול להיתקלקל.. (גוף קירור למשל)

בקיצור.. טעות שלי ושלהם ביחד .. אני לא שמתי לב כמה אני משלם ומה אני לוקח

והם סתם מבטיחים דברים ..

תודה לכולם!

אפשר לנעול

פורסם

twin turbo מגיע עם שני מאווררים, האקסטרים מגיע עם 3.

פורסם

לי היה מיקרה של מימוש אחריות ממש לא נעים

הלכתי לשם ביגלל שהכרטיס מסך שלי מת אמרו לי שבועיים ויש לך אחד חדש

אמרתי להם שזה המחשב היחיד שלי ואם יש אפשרות למשהו חלופי עד אז אמרו שלא.

אחרי שבועיים אני מיתקשר אמרו שלא הגיע וצריך להגיע עוד שבוע

בסוף אמרו שהיגע והכרטיס היה שבור לשתיים ( :screwy: ) איך לעזאזל ?

בסוף רק אחרי חודש וחצי בלי מחשב קיבלתי את הכרטיס וכל הזמן הזה לא רצו לתת לי חלופי

פורסם

WHAT'S YOUR POINT?

פורסם

דיברתי איתם היום ..

פתאום ההנחה למזומן ירדה בפיתאומיות ל3 אחוז ..

ואמרו לי שהם מצטערים והם יחליפו את התמונה באתר ו-accelro xtreme זה בעצם twin turbo ..

לא חשוב .. יום שלישי אני אלך אליהם ויחליף לGTX260 ..

ותשמעו חברה .. כל אחד אוהב חנות אחרת ..

אני ממש אוהב לקנות באייבורי .. אנשים ידידותיים.. זה קרוב לי לבית.. אני אוהב את השירות ..

לא היתה פעם אחת שבאתי עם משהו תקול והם החליפו לי את המוצר באותו היום (או ביום שלמחרת)

גם אם זה כרטיס מסך ששרפתי 3 פעמים או לוח בן שבוע ששרפתי ..

אפילו אמרו שגם אם המעבד נשרף בOC הם יחליפו .. אז אני אוהב את השירות שלהם ..

לעומת זאת בKSP, באתי עם DOK שרוף ועשו לי בעיות מפה עד להודעה חדשה ולקח איזה 3 חודשים עד שהחליפו .. אז לשם אני באמת לא מתקרב אלה אם כן המחיר מצוין וזה לא משהו מכני שיכול להיתקלקל.. (גוף קירור למשל)

בקיצור.. טעות שלי ושלהם ביחד .. אני לא שמתי לב כמה אני משלם ומה אני לוקח

והם סתם מבטיחים דברים ..

תודה לכולם!

אפשר לנעול

כמה אתה מוסיף לקבל את הGTX260? אתה לא אמור להוסיף שקל לפי המחיר שלו באתר שלהם (900 ש"ח).

ולמה באמת לא קנית מלכתחילה באייבורי? אם אתה אוהב כל כך את החנות הזו היית קונה בה.

WHAT'S YOUR POINT?

מה קשה להבין? עברית?

פורסם

חברה, אני מציע לא לנעול עדיין את הת'רד, כי , לדעתי, הענין חשוב, וכדאי לתת במה לנושא, שמעסיק את כולנו, אלה שכול הזמן רוכשים/משדרגים וכו...

מה עוד, אולי בחנויות האלה, כמו בנועה, ייקחו את הענין בידיים, וימצאו דרך להשתפר.

ויש לי הערה חשובה, לתשומת לב החנות של נועה:

לפני כמה חודשים, ערכתם תחרות OC, שפורסמה כאן באתר. התחרות, עשתה לכם פירסומת טובה, בהחלט, ולכן כדאי שתשמרו על האיכות והרמה שניסיתם לשדר , ותשפרו את השירות בחנות - תיראו, להיכנס אליכם לחנות לא ממש נעים, המוכרנים אף פעם לא נותנים תחושה טובה ותשומת לב אלינו הלקוחות, אלא תחושה של: "יאלללה, קדימה, מה אתה רוצה....שפוך, ונסיים איתך....." , וזה ממש לא נעים.

מקוו, שמישהו שאחראי שם בנועה, ואולי גם בחנויות אחרות, ישתתף כאן בדיון, וישכנע אותנו שהמצב יהיה בסדר, ושיעשו הכול על מנת לשפר את השירות/האמינות ולא רק את המכירות.

פורסם

^ השאלה שבאתי לשאול.

הוא בטח גדל כל החיים שלו על KSP ואייבורי.

עברתי כמעט כל חנות גיימרים בארץ.

ZIGZAG - קניתי רק דברים קטנים כגון גופי קירור, גריז טרמי ועוד קצת זבל קטן. לא היו בעיות. לא ניסיתי לממש אחריות.

פנדה - רכשתי מהם מחשב בשנת 2004. יצאו זבלים אפסים. סיפרתי פעם את הסיפור על הלוח אם ואיך סירבו להחליף אותו בגלל שריטה למרות שאותה שריטה לא גרמה נזק ללוח ולא בגלל זה הוא נשרף. לא אקנה שם יותר נייר למדפסת. שוחטים על תשלומים.

IQPC - יותר לא אוסיף. התייחסו אלי כמו לזבל אחרי שהוצאתי קרוב ל-10,000 שקלים בחנות גיימרים שלהם. אחרי כתיבת ביקורת שלילית קיבלתי איומים בטלפון סטייל עולם תחתון בלוד.

נועה - רכשתי רק זיכרון ועכבר במהלך השנים. הגיע מהר. לא ניסיתי לממש אחריות.

KSP - רכשתי כרטיס קול X-FI, כונן קשיח, צורב, מסך ועוד קצת שטויות במשך השנים. לא ניסיתי לממש אחריות. אין חוות דעת על שירות.

אייבורי - לא קניתי אף פעם.

אז אני מבקש שתחסוך ממני את הטענה שאני חי רק באייבורי ו-KSP. רכשתי בכל החנויות. גם אני הייתי בראש של עדיף לשלם יותר ולקנות בחנות איכותית שתיתן שירות ואחריות. הכל בולשיט. למדתי את זה על בשרי במשך השנים. IQPC בכלל החזירו אותי למציאות עם סטירת לחי מצלצלת. אני מצטער על היום שרכשתי מחשב בפנדה. יכול להיות שגם אייבורי או KSP היו שולחים אותי לעזאזל על אותה שריטה בלוח אם. ההבדל ששם הייתי משלם בין 10 - 15% פחות על אותו החלק. רק לחשוב שאשכרה נסעתי עד קיסריה כדי לקנות שם. על IQPC אני בכלל לא מדבר. אני בוכה על כל שקל שהשארתי בעסק שלהם. הייתי יכול לקנות את אותם חלקים באייבורי בהרבה, הרבה פחות.

ברגע שיודעים מה רוצים ודורשים אריזה סגורה אפשר בראש שקט לקנות גם באייבורי או KSP. מימוש אחריות זה כבר סיפור אחר. מצד שאני אף אחד לא מבטיח לי שאותה חנות גיימרים יקרה תיתן לי אחריות.

פורסם

^^^ מעולם לא הייתי בנועה מחשבים,

אבל בתור מי שמכר מחשבים, אני יכול לומר לך שבעניין של גישה באמת שקשה לי לבוא בטענות לכל מוכר מחשבים באשר יהיה.

במקצוע הזה אתה נאלץ על בסיס יומי להתעסק עם מליון נודניקים שונים! ואלו רק מספר טיפוסים מתוכם:

1. הערס הקטן שבא להראות לך שבאייבורי מוכרים את את אותו דבר "להבנתו" בזול יותר ושואל למה אתה יקרן.

2. האישה חסרת כל מושג בתחום, שרוצה שתסביר לה בדיוק מה היא קונה ולמה היא צריכה את זה, וכשאתה מסיים איתה מבקשת הצעת מחיר כי היא רוצה לחשוב על זה.

3. החמולות שמגיעות עם אחד (בדרך כלל בן) בתפקיד "המבין" אחד בתפקיד "שר האוצר" (בדרך כלל האבא) ו"ראש הממשלה" בדרך כלל האמא, ועוד שאר נתינים, ואתה מוצא את עצמך מנסה לרצות את כולם כדי שתהיה פה בטעות איזושהי עסקה.

4. החייל השוק שחוזר פעם שלישית עם ה4850 שהוא שרף בנסיונות OC כושלים, ובקול רעם על מול לקוחות חייב לציין "שהשירות והסחורה דפוקים!" אחרי שהחלפת לו במקום כבר פעמיים כרטיס, שמעולם לא עשה צרה אצל אף אחד.

5. העולה החדשה שאחרי חודש נזכרה להבין שWINDOWS לא כולל את OFFICE, ועכשיו היא נזכרה שהיא רוצה לקנות OFFICE OEM, למרות שמן הסתם כבר אי אפשר.

6. הילד והאמא שקנו מחשב בלי מעבד (כי הביאו להם מחו"ל QX9650 שהרכבנו להם) שוב חוזרים כי "המחשב הדפוק הזה, שוב פעם לא נדלק!" ושוב צריך לאפס את הBIOS, (כי הילד שוב ניסה לבצע OC) והם לא מבינים "איך זה שעם מחשב חדש יש כל כך הרבה פעמים את אותה הבעיה", ושמסבירים להם למה, אז "הילד שלי לא עשה למחשב כלום, אני ראיתי, הוא פשוט לא נדלק כשלוחצים על הכפתור". נחשו מתי היא הסתכלה.

7. עוד ערס שמגיע ותובע שתשיג לו כבל IDE ארוך במיוחד, כי הוא רוצה לחבר קשיח CDROM ענתיקה שיש לו, כזה שהוא לא הזכיר שבכלל עתיד להיכנס למחשב שעשית לו שדרוג לפני שבוע.

8. הטיפוס המעורער בנפשו שמסרב להבין שכפי שנאמר לו במעמד הקנייה, את השירות של מוצרי EDIMAX מקבלים בPIKOK ולא בחנות.

9. חולה הנפש, שמתלבט שעה וחצי אם להוציא 5 שקלים נוספים ולקחת צורב של LG, או לחסוך אותם ולקחת NEC, מחליט בסוף על הLG, ושעתיים מאוחר יותר מגיע כשהוא נראה כמו אחרי התמוטטות עצבים ומבקש להחליף לLG.

10. הבחור שמשוכנע שיש לו SATA במחשב, לוקח קשיח, פותח את הניילון!, מגיע הבייתה ואז שם לב שיש לו פנטיום 3, ומתפלא שאתה לא רוצה לקבל את המוצר חזרה.

11. כנ"ל בן ה13 שמתנת הבר מצוה שלו תהיה 1GB של DDR400 וHD3850 בAGP, שאתה ממליץ לו נגד השדרוג הזה בטענה שבכל זאת הביצועים של המחשב הזה יהיו על הפנים, וחודשים אחר כך הוא מגיע כל שבוע כדי לספר לך כמה שצדקת, והמחשב שלו עדיין לא מאפשר לשחק בכלום.

12. הבחור שדורש שאני אקבל בחזרה לוח אם עם פינים עקומים בתושבת 775 שלו, לאחר שהוא התרברב בחנות חצי שעה על זה שאת 8 המחשבים האחרונים שלו הוא הרכיב בעצמו, ושהוא לא צריך טכנאי, ומאיים בתביעה כשהוא נתקל בסירוב.

13. האידיוט שהחליט שלו, זה לא משנה אם הSLOT מיועד לDD2 או DDR1, הוא ידאג שזה יכנס! ודורש זיכוי על הזיכרון שלא מתאים לו (ונחשו באיזה מצב הוא) וגם פיצוי על הנזק שנגם ללוח שלו.

14. החמור שקנה 8600GT לפני שנה וחצי, ועכשיו שם לב שהכרטיס לא תומך בהעברת SOUND דרך מתאם DVI2HDMI, ולדעתו מתוקף אחריות, עכשיו אתה צריך להחליף לו כרטיס לאחד שכן תומך, כאשר לפי שנה וחצי הוא בקושי נתן איזכור לעובדה שיום אחד הוא עלול לקנות LCD 42".

15. העארס בן ה50 שמסריח מעישון שמשך 25 דקות אתה מנסה לרצות ולבנות לו מפרט שישתלם עבור הMIMI ME שלו ככה שגם המחיר לא יהיה בשמים, וגם הילד יוכל להגיד שיש לו מחשב שיכול להריץ את CRYSIS, וכשאתם כבר נעלים על המחשב, והוא יודע את המחיר הוא שולף את אחד המשפטים הבאים:

I. "מה אתה עושה לי עם המחיר?"

II. "נו תעשה אותי מרוצה."

III. "מה אתה נותן לי עם זה מתנה?"

IV. "אני יודע שאתה יכול לעשות לי את זה במחיר יותר טוב."

V. "בוא MINI ME, הוא לא רוצה למכור לנו, הוא לא רציני, לא רוצה לתת הנחה"

ושאר משפטי ערס שמוק.

16. הנער שכבר משך 3 חודשים מגיע פעמיים בשבוע כדי לבנות מפרט ועוד מספר דומה בטלפון, ואף פעם לא קונה, שבא שוב לשבת ולבלבל במוח, או שהוא סוף סוף בא להודות לי על כל היעוץ ולספר שהוא הזמין את המחשב בחנות אחרת, כי שם זול יותר ב35 שקל! (והמפרט מלא בחרא ג'נרי!)

17. הבנאדם המסכן שהתעקש לקנות את מה שהיה רשום במודעה בעיתון, כי אחרת "זה פרסום מטעה" וקיבל את הזבל שהיא מפורסם שם, וסובל כל הזמן מתקלות נון סטופ, וכבר מבין שמי שמתעקש לקנות בזול מקבל מחיר ולא מחשב.

18. הבנאדם שהשקיע וקנה טוב, ובכל זאת משום מה, למרות שהמחשב כבר נבדק כמה פעמים טובות וכל פעם הוחלף חלק מסויים שעשה בעיה, עדיין ממשיך לעשות בעיות מפה ועד להודעה חדשה.

19. הנודניק שהאחריות על המחשב שלו פגה לפני 6 חודשים, מגיע לילל שזה לא בסדר ומבקש תיקון ללא תשלום, וכל כך נעלב שהוא מקבל תשובה שלילית, ויש מתחיל לתת ציטוטים שקריים "במכירה הייתם מאד נחמדים, אבל איפה שירות איפה?"

אני לא אגיד שלא קורות טעויות, קורה שאנשים עושים טעויות, שמתלמדים שמים את הRMA במחשבים להרכבה במקום להוציא אותם לזיכוי, וקורה גם שהכרטיסים כן מורכבים ובבדיקות כלליות שעושים למחשב, לא מתגלה הטעות. קורה שהתמונה לא מתאימה לדגם באתר. קורה שהיבואן מפשל והסחורה מגיעה לא נכון.

העסקים האלו עובדים במתח רווחים נמוך, כלומר על מנת להגדיל הכנסות מגדילים נפח פעילות, וחס וחלילה שהדבר יתבטא בתוספת עובדים. לכן אותו אדם נאלץ להיות אחראי על כל כך הרבה מקרים ובו זמנית, וכל אחד מהם גם משאיר לך משקע בראש. אלו היו 19 דוגמאות מתוך מאות!

ככה שלגבי גישה, אל תתפלא שמוכרי מחשבים הם לא תמיד האנשים הנחמדים ביותר בעולם, זו עבודה שוחקת מאד.

ובנוסף יש גם כאלו שהם אנשי מכירות, אבל לא אנשי מחשוב, והם בדרך כלל באמת "מתוקים במעמד המכירה" אבל אחרי זה "רק למכור אין שירות!". אני מכיר כאלו, עבדתי תקופות מסוימות עם כאלו ואני מודע לבעיתיות שהם יוצרים לחנויות, אבל אלו בדרך כלל יושבים בסניפים הגדולים של הרשתות הגדולות, שם נמדדת הכמות ולא האיכות.

פורסם

yz101, שמעת פעם על הבטוי The client is always right?

ברור שלא, בגלל זה כל חנויות המחשבים נראות ונשמעות ככה. זלזול אחד גדול בלקוחות כי גם ככה ארצנו היא קטנה ואין הרבה ברירות לקנייה (רבאק משלוח מתל אביב לחיפה באותו מחיר מארה"ב לישראל ואף אחד לא פוצח פה).

פורסם

yz101

:goodposting:

הבעיה של הישראלים היא שהם חושבים שבגלל שהם נותנים כסף אז המוכר עובד אצלם.

פורסם

הכי טוב זה בלי לקוחות בכלל

פורסם

^^^ מעולם לא הייתי בנועה מחשבים,

אבל בתור מי שמכר מחשבים, אני יכול לומר לך שבעניין של גישה באמת שקשה לי לבוא בטענות לכל מוכר מחשבים באשר יהיה.

במקצוע הזה אתה נאלץ על בסיס יומי להתעסק עם מליון נודניקים שונים! ואלו רק מספר טיפוסים מתוכם:

8. הטיפוס המעורער בנפשו שמסרב להבין שכפי שנאמר לו במעמד הקנייה, את השירות של מוצרי EDIMAX מקבלים בPIKOK ולא בחנות.

9. חולה הנפש, שמתלבט שעה וחצי אם להוציא 5 שקלים נוספים ולקחת צורב של LG, או לחסוך אותם ולקחת NEC, מחליט בסוף על הLG, ושעתיים מאוחר יותר מגיע כשהוא נראה כמו אחרי התמוטטות עצבים ומבקש להחליף לLG.

11. כנ"ל בן ה13 שמתנת הבר מצוה שלו תהיה 1GB של DDR400 וHD3850 בAGP, שאתה ממליץ לו נגד השדרוג הזה בטענה שבכל זאת הביצועים של המחשב הזה יהיו על הפנים, וחודשים אחר כך הוא מגיע כל שבוע כדי לספר לך כמה שצדקת, והמחשב שלו עדיין לא מאפשר לשחק בכלום.

12. הבחור שדורש שאני אקבל בחזרה לוח אם עם פינים עקומים בתושבת 775 שלו, לאחר שהוא התרברב בחנות חצי שעה על זה שאת 8 המחשבים האחרונים שלו הוא הרכיב בעצמו, ושהוא לא צריך טכנאי, ומאיים בתביעה כשהוא נתקל בסירוב.

15. העארס בן ה50 שמסריח מעישון שמשך 25 דקות אתה מנסה לרצות ולבנות לו מפרט שישתלם עבור הMIMI ME שלו ככה שגם המחיר לא יהיה בשמים, וגם הילד יוכל להגיד שיש לו מחשב שיכול להריץ את CRYSIS, וכשאתם כבר נעלים על המחשב, והוא יודע את המחיר הוא שולף את אחד המשפטים הבאים:

I. "מה אתה עושה לי עם המחיר?"

II. "נו תעשה אותי מרוצה."

III. "מה אתה נותן לי עם זה מתנה?"

IV. "אני יודע שאתה יכול לעשות לי את זה במחיר יותר טוב."

V. "בוא MINI ME, הוא לא רוצה למכור לנו, הוא לא רציני, לא רוצה לתת הנחה"

ושאר משפטי ערס שמוק.

איזה מצחיק , אני מזדהה חלקית עם כל אחד מהטיפוסים האלו :smile1:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים