עבור לתוכן

עזרה .. נראה לי נועה דפקו אותי

Featured Replies

פורסם

שלום, יום חמישי לפני יומיים

הגעתי לנועה מחשבים במטרה לקנות GTX260 שבימצבע

היתברר שאזל המלאי ולכן היתפשרתי ולקחתי 9800GTX+ עם קירור של AC, גרסאת OC, ושקר כלשהו נוסף

בעיקרון, זה זה:

http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=4605

הוא הראה לי במחשב שזה הדגם

שאלתי על הנחת מזומן והוא ענה לי "5 אחוז למזומן"

המחיר היה 900 ש"ח, פחות 5 אחוז, 855 ש"ח.

הוא עשה במחשבון ומילמל 855.. ואז אמר 870 ..

הייתי דיי לא בפוקוס באותו זמן אז הוצאתי מהארנק 870 שילמתי ולקחתי את החבילה (דפק לי 15 שקל!)

פתחתי את הקופסא וגליתי להפתעתי מס' דברים

אלון המידע היא קרוע קצת והופתעתי לגלות שבאופן מוזר, חסר מאוורר ..

כלומר, זה לא Accelero Xtreme כמו שמתואר באתר הרישמי של Inno3D ובנועה, זה קירור Twin Turbo .

מה שעוד יותר מוזר זה שהפרטים התכניים מתאימים ל9800GTX+ בגרסאת הOC

אותו תדר מעבד, אותו תדר זכרונות (מומהרים כמובן)

ומעבד 55 ננומטר כמו ב9800GTX+ (בלי הפלוס זה 65ננו)

גם הקופסא הצביעה על כך שיש ברשותי את הגירסא המוצהרת באתר עם הקירור המשולש ..

אז גם שילמתי יותר וגם דפקו אותי עם הקירור ? מה קורה כאן !?

  • תגובות 58
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

למה שלא תלך אליהם ותשאל ?

פורסם

דירבאלק אל תוותר להם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לי קרה גם משהו דומה:,

ביקשתי לרכוש מאוורר 12 מסויים /שעליו ביקשו 60 ש"ח (אפילו הלך המוכרן למחסן להעביר את קורא הברקוד),

ובפועל נתברר שהוא עולה 40 ש"ח, וזה לפי הפירסום שלהם באתר...........???????

ובסופו של דבר, ברוב חוצפתם הציעו לי זיכוי - אפילו לא שאלו לדעתי, אם אני מסכים.........ותארו לכם שהיו מחייבים אותי, בטעות כביכול, ב- 10,000 ש"ח (אני מגזים לצורך ההמחשה), אז היו נותנים לי זיכוי, ו"קושרים" אותי בחבל לעסק שלהם.......

לבסוף, רציתי משהו אחר, באותו רגע, אז הכול הסתדר...

אתה, אם תרצה החזר מזומן, תעמוד על כך.........!!!!!!!!!!

וכמובן, בעניין הכרטיס עצמו וחוסר ההתאמה, תידרוש החלפה מידית, ואל תסכים לחכות עד שיגיע מה שאתה רוצה-תעמוד על דרישתך המקורית, ואם לא תקבל מידית תדרוש פיצוי!!! מרגיז שהם מזלזלים כול כך.

ולמה הם טועים כול כך בקלות........???????? זאת חנות שמעריכה את עצמה, לא?!

פורסם
  • מחבר

דירבאלק אל תוותר להם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לי קרה גם משהו דומה:,

ביקשתי לרכוש מאוורר 12 מסויים /שעליו ביקשו 60 ש"ח (אפילו הלך המוכרן למחסן להעביר את קורא הברקוד),

ובפועל נתברר שהוא עולה 40 ש"ח, וזה לפי הפירסום שלהם באתר...........???????

ובסופו של דבר, ברוב חוצפתם הציעו לי זיכוי - אפילו לא שאלו לדעתי, אם אני מסכים.........ותארו לכם שהיו מחייבים אותי, בטעות כביכול, ב- 10,000 ש"ח (אני מגזים לצורך ההמחשה), אז היו נותנים לי זיכוי, ו"קושרים" אותי בחבל לעסק שלהם.......

לבסוף, רציתי משהו אחר, באותו רגע, אז הכול הסתדר...

אתה, אם תרצה החזר מזומן, תעמוד על כך.........!!!!!!!!!!

וכמובן, בעניין הכרטיס עצמו וחוסר ההתאמה, תידרוש החלפה מידית, ואל תסכים לחכות עד שיגיע מה שאתה רוצה-תעמוד על דרישתך המקורית, ואם לא תקבל מידית תדרוש פיצוי!!! מרגיז שהם מזלזלים כול כך.

ולמה הם טועים כול כך בקלות........???????? זאת חנות שמעריכה את עצמה, לא?!

גם אני הייתי בטוח שזאת חנות שמעריכה את עצמה .. אבל כנראה שטעיתי ..

מחר אני כנראה ירים אלהם טלפון ונראה מה נעשה ..

תודה רבה לך!

פורסם

בהצלחה.

תעדכן אותנו .

פורסם

מה דעתך קודם ללכת לשאול ולבדוק מולם לפני שאתה מעלה האשמות על רמאות?

פורסם

הם לא רמאים פר סאיי אבל , הם מעונינים מאוד , מאוד , מאוד למכור , (אני לא ממש נהנתי שם - לא קניתי מהם כי ראתי שהם מעונינים למכור יותר משאר הדברים , כמו שירות לקוחות ולהוציא אותי מרוצה , הלכתי לפנדה , גם רוצים למכור וגם רוצים שאהיה מרוצה .)

פורסם
  • מחבר

לא ..

קיבלתי של Inno3D .. המפרט כמו באתר

הקופסא של ICHILL ..

כזה:

001118479.jpg

20090213041926896.jpg

חבר'ה אני לא מאשים אף אחד עד שאני יהיה בטוח ..

בשביל זה פתחתי את התארד.. בשביל להתייעץ..

ד"א, הקופסא הייתה פתוחה.. כלומר בלי סלוטייפ או משהו .. וגם נעלמה משם המדבקה .. (בכרטיס במחיר כזה חייבת להיות מדבקה)

מפרט:

2pe.png

פורסם

תלך לשם ותדבר איתם בזמן האחרון הם הידרדרו, את המערכת שקניתי שם הם לא סיפקו בזמן, האיש שהיה איתי בחנות שהזמנתי את המערכת עזב את החנות אחרי ההזמנה שלי אז כל פעם הייתי צריך להסביר או לשאול אנשים אחרים, הבטיחו לי חלקים והם לא היו אז הציעו לי חלקים חלופיים (רבאק, אם אמרת שעוד שבוע כרטיס המסך יגיע אז למה אחרי שבוע אתה אומר שהכרטיס הזה לא יגיע בכלל? למרות שהוא רשום אצלכם באתר?), המליצו על מארז חרטה והעבודה שהם עשו עם המארז ממש חובבנית, המארז רועש בצורה ממש לא סבירה, כל הכבלים מסודרים כאילו איזה ילד בן 9 סידר אותם.

שבאתי לשם להתעמת איתם בעיקרון השמן שיושב שם האשים אותי... "אני לא אומר חס וחלילה שאתה אשם אבל..."

הייתה חנות טובה, ז"ל. שם אני לא קונה יותר אלא אם כן המחיר מצדיק את הקנייה.... מה שבטוח מערכת שלמה אני לא אקנה שם.

פורסם

אתם לא מבינים שאין כזה דבר חנות "איכותית". כולם רק רוצים למכור. תקנו במקום הכי זול שיש כי גם ככה לא תקבלו שירות ואחריות, אבל לפחות תחסכו כסף.

פורסם

לאן נעלם Pika? הוא היה עובד שם אם זכרוני איננו מטעני :smile1:

פורסם

גם לי היה סיפור מגעיל עם "נועה" עם גוף קירור שהגיע אליי שבור וגם דגם פחות 90 מ"מ במקום 120 מ"מ שהזמנתי

ובסוף הבעל הבית שאני מתקשר אליהם צועק עליי ובסוף מפצה אותי רק על החלק של ה-90 מ"מ, פשוט חוצפה

מאז לא משנה שיהיה להם מבצע הכי טוב בעולם .. אני לא מתקרב לשם

ואני נשבע שכל הזמן שיש לי הזדמנות אני ארד עליהם

פשוט בושה וחרפה של חנות ומנהל

פורסם

לאן נעלם Pika? הוא היה עובד שם אם זכרוני איננו מטעני :smile1:

הוא עבד שם, עד כמה שאני זוכר הוא התגייס..

פורסם

אתם לא מבינים שאין כזה דבר חנות "איכותית". כולם רק רוצים למכור. תקנו במקום הכי זול שיש כי גם ככה לא תקבלו שירות ואחריות, אבל לפחות תחסכו כסף.

קנית פעם בזיגזג?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים