פורסם 2009 במרץ 1316 שנים יש קצת בעיה עם תוצרת יפן.יפן זה אי, ואי די מבודד משאר העולם.יש לרוב החברות קצת מפעלים לתוצרת מקומית, ולחברות שמקורן ביפן הרבה מפעלים בסין/תאילנד שמייצרים את הסחורה שמיוצאת לרוב העולם. מדי פעם יש גם מפעלים בארה"ב/אירופה, אבל זה כבר תלוי בחברה.יש גם הרבה תוצרת מקומית שלא יוצאת בכלל לשוק העולמי, בין אם כי היא לא נועדה לצאת, או כי העניין נתקע בשלב כזה או אחר של הבירוקרטיה.לגבי הארץ- פנסוניק שיש בארץ, ברובן, הן ממש לא תוצרת יפן, אלא תאילנד עם פאנלים תוצרת יפן.סוני- סין/ארה"ב עם פאנלים תוצרת יפן.טושיבה- משתנה מדגם לדגם, הרבה מתאילנד.כמו שאמרו, הכל תלוי בבקרת האיכות. יכול להיות לך מוצר סופר מחורבן מיפן ומוצר סופר איכותי מסין.לא, לא יכול להיות, ואני רציני לגמרי.לא קיים דבר כזה "מוצר סופר מחורבן מיפן", גם אם תחפש בכוח ותנסה ספציפית למצוא- פשוט אין. הם מחמירים בקטע הזה יותר מהגרמנים.מצד שני, כן, יש הרבה מאוד סחורה איכותית מסין, אפילו מחברות שמקורן בסין (דוגמה טובה- נגני המדיה של Meizu)לגבי שאר ארצות המזרח, זה תלוי מה ואיפה.בעיקרון, קוריאה פיתחה לעצמה תחביב לחקות את יפן, והם עושים את זה די טוב- התוצרת משם מאוד איכותית.תוצרת מטאיוואן גם בד"כ תהיה איכותיתתאילנד/פילפינים- רצוי לבדוק לגבי כל מקרה לגופו.
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים אני די בטוח שכן, וגם אם לא זה היה רק בשביל להעביר פואנטה מסוימת. במקום יפן תכניס שם של מדינה מערבית אחרת כלשהי (ומזרחית).
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים מפעלי היצור הגדולים של החברות הידועות הם בדרך כלל במקומות בהם שכר העבודה זול ויש עניין ממשלתי לפתח.מדינות לא מפותחות עם יציבות שלטונית
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים כשמדברים על קוריאה צריך לשים לב לאיזה קוריאה מדברים:קוריאה הדרומית: מדינה מפותחת יחסית הקשורה למערב - נורמאלי ודי שפויה.קוריאה הצפונית: קומנוסיטים מסריחים יותר גרועים מהסינים עם הדיקטטורה שיש להם.
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים מוצר לא פחות איכותי בגלל שהוא מיוצר בסיו במקום גרמניה, אלה זה תלוי בבקרת איכות.בחברות הגדולות, אין הבדל אם הוא מיוצר בסין או בגרמניה בגלל שלרוב יש אותה בקרת איכות.
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים ככה רוצים שתחשוב אבל לעובדים יש פתרונות מקומייםראה המקרה האחרון עם טיב טעםלרשת היתה בקרת איכות אבל לעובדים היו פתרונות יצירתיים.
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים כי יפן בעלת איכות יצור גבוהה ואי לכך המחיר של המוצר גבוהה ( מישהו אמר רכבים יפניים ' date=' מקיטה - כלי עבודה וכו' ) [/quote']רוב הרכבים היפנים שמגיעים לארץ לא מיוצרים בכלל ביפן, כיום יצרנים מייצרים לפי עלויות הובלה/עלויות ייצור/קהל יעד.
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים כשמדברים על קוריאה צריך לשים לב לאיזה קוריאה מדברים: קוריאה הדרומית: מדינה מפותחת יחסית הקשורה למערב - נורמאלי ודי שפויה. קוריאה הצפונית: קומנוסיטים מסריחים יותר גרועים מהסינים עם הדיקטטורה שיש להם. אני חושב שאף אחד לא באמת מדבר פה על קוריאה הצפונית, מה גם שיצוא ממנה, לפחות למערב, הוא בדיוק אפס. קוריאה הדרומית, עד לפני 20-30 שנה הייתה מדינה מפגרת, אבל בזכות השקעה ופיתוח של הממשלה היום מדובר במדינה מפותחת ו"מערבית" לגמרי (בעצם לא, כי אף אחד לא יודע שם אנגלית , זה אחד הדבר ההזויים).
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים יש קצת בעיה עם תוצרת יפן.יפן זה אי, ואי די מבודד משאר העולם.זאת ממש לא בעיה כאשר כמעט כל הסחורה הלא מתכלה בעולם משונעת ע"ג ספינות. ולכן גם לא מפתיע שיפן היא מספר אחת בעולם מבחינת תעבורה ימית.הבעיה שלהם היא שאין להם משאבים טבעיים, לכן כמעט כל מוצרי הגלם צריכים להיות מיובאים.לא קיים דבר כזה "מוצר סופר מחורבן מיפן", גם אם תחפש בכוח ותנסה ספציפית למצוא- פשוט אין. הם מחמירים בקטע הזה יותר מהגרמנים.זה ידוע שהם הכי "חזקים" בקטע הזה. מסופר על מנהל שחברת מכוניות אמריקאית שנסע לביקור בסוכנות שלהם ביפן. ליד הסוכנות הוא ראה מפעל קטן שהמכוניות האמריקניות נכנסות ויוצאות ממנו. כשהוא ביקש לראות מה זה המארחים שלו לא רצו לתת לו להכנס, אחרי שכנועים רבים הוא נכנס והסתבר לו שהיפנים לקחו את המכוניות האמריקיות שהגיעו, פירקו אותם לגורמים והרכיבו אותן מחדש.ד"א, בבקרת איכות ליד היפנים, הגרמנים נראים כמו איטלקים... והמבין יבין.
פורסם 2009 במרץ 1316 שנים זאת ממש לא בעיה כאשר כמעט כל הסחורה הלא מתכלה בעולם משונעת ע"ג ספינות. ולכן גם לא מפתיע שיפן היא מספר אחת בעולם מבחינת תעבורה ימית.הבעיה שלהם היא שאין להם משאבים טבעיים, לכן כמעט כל מוצרי הגלם צריכים להיות מיובאים.לזה בדיוק אני מתכוון בקטע של "אי", שינוע סחורה לא מתכלה זו בכלל לא בעיה מכל חור בעולם לכל חור בעולם.חוץ מזה, כמו שכתבתי, ליפן יש הרבה סחורה שנועדה לשוק הפנים, ולא לצאת החוצה בכלל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.