עבור לתוכן

יש מצב להחזיר למירס את הפלאפונים?

Featured Replies

פורסם

שלום,

אבא שלי לפני כמה ימים קנה 2 פלאפונים, אחד לי ואחד לו.

זה התחיל בזה שהוא לא סבל את התשלום של אורנג', זה הגיע למחירים דיי גבוהים, אז הוא חיפש משהו אחר, ואז פגש סוכן מכירות של מירס וייעץ לו "בלה בלה בלה... אנחנו יותר זולים".

אבא שלי מרוב שהיה מיואש (באמת שלא יודע מה קרה לו באותו רגע) חתם על העיסקה והביא 2 פלאפונים, בלי לשאול אותי ובלי להתייעץ בין כל החברות וכו'...

יישר עשה עיסקה.

אני כמובן כעסתי, דבר ראשון: הוא לא עשה סקר שוק.

דבר שני: הוא קנה פלאפון גם בשבילי, פלאפון מעפאן שמתאים יותר לעבודה מאשר לשימוש רגיל.

ועוד אני צריך לרשום מחדש את כל הפלאפונים שיש לי (חתיכת סיוט).

קיצר, אבא שלי הבין שעשה טעות שיישר חתם.

השאלה היא, האם זה אפשרי להתחרט ולהחזיר להם את הפלאפונים? :P

פורסם

אם הטלפונים עדיין נעולים בקופסא, צרו קשר עם מירס ונסו להגיע איתם להסדר (בד"כ עד 24 שעות, בהנחה והם סגורים בקופסה, אין בעיה להחזיר בד"כ).

אם לא, אתם בבעיה (העסקה נעשתה מול נציג ישירות ולא מרחוק, והחבילה נפתחה. אם הם יסכימו לבטל בחינם זה רק מטוב ליבם).

פורסם

לך תדע מה היה רשום על מסמך שהוא חתם עליו,

לדעתי, הם לא יסכימו כי ככל הנראה היתה שם איזשהי התחייבות,

מה שכן, לא עולה כסף לנסות. טוב, בנתיים.

פורסם

אם אני לא טועה יש כזה חוק שאפשר לבטל עסקה עד 14 יום

פורסם

^^

בתנאי שהעסקה נעשתה מרחוק (טלפון, אינטרנט וכו'), והמוצר במצב שבו קיבלת אותו (בד"כ זה נעול, חתום וסגור).

פורסם
  • מחבר

אם הטלפונים עדיין נעולים בקופסא, צרו קשר עם מירס ונסו להגיע איתם להסדר (בד"כ עד 24 שעות, בהנחה והם סגורים בקופסה, אין בעיה להחזיר בד"כ).

אם לא, אתם בבעיה (העסקה נעשתה מול נציג ישירות ולא מרחוק, והחבילה נפתחה. אם הם יסכימו לבטל בחינם זה רק מטוב ליבם).

לצערי אבא שלי כבר פתח אותה. :'(

אז אתם אומרים שהסיכויי היחידי הוא לפנות לליבם? :(

פורסם

רק לי נראה מוזר שבן אדם בגיל 20 לערך מתבכיין שאבא שלו קנה לו פלאפון מעפן?

יש בעיה? תעבוד ותקנה מכשיר או שתקח חשבון חייל באחת מהמפעילות במקרה ואתה לא משתמט ושמה המכשירים סבירים לגמרי.

פורסם
  • מחבר

רק לי נראה מוזר שבן אדם בגיל 20 לערך מתבכיין שאבא שלו קנה לו פלאפון מעפן?

יש בעיה? תעבוד ותקנה מכשיר או שתקח חשבון חייל באחת מהמפעילות במקרה ואתה לא משתמט ושמה המכשירים סבירים לגמרי.

מה הקשר?

היה לי פלאפון כבר, לא הייתי צריך שום פלאפון, יש לי פלאפון בהרבה יותר טוב מזה.... המצב הקודם היה יותר טובה.

יש לי Nokia 6288, ועכשיו בלית ברירה עברתי למשהו יותר מעפאן רק בגלל שאבא שלי חתם על עיסקה על שמי בלי לשאול אותי.

יש לי איזה 50 מספרי טלפון בנוקיה, עכשיו אני אצטרך מחדש לכתוב אותם ואיכות הגימור של הפלאפון עלובה.

ויש לזה צליל חזק להחריד (כרטיס קול לא איכותי).

פורסם

תפסיק להיות בכיין כבר. לא טוב לך ? תעבוד ותקנה חדש. אותי בטח לא שאלו אם אני רוצה פלאפון...

לגבי המספרים, תגבה אותם מהנוקיה ותשחזר במטורולה.

פורסם
  • מחבר

תפסיק להיות בכיין כבר. לא טוב לך ? תעבוד ותקנה חדש. אותי בטח לא שאלו אם אני רוצה פלאפון...

לגבי המספרים, תגבה אותם מהנוקיה ותשחזר במטורולה.

"תעבוד ותקנה חדש".... אני סטודנט שבקושי מוצא עבודה טובה (המיתון מראה את אותותיו) אז לחסוך לחדש?

כאילו אין לי דברים אחרים על הראש.

אני מעדיף לשגע את סוכני המכירות מאשר לקנות חדש.

נ.ב. אבא שלי כבר לא זוכר על כמה זמן התחייבות הוא התחייב.

פורסם

תפתח את החוזה ותקרא. אתה יודע, בשביל זה הוא קיים.

פורסם

"תעבוד ותקנה חדש".... אני סטודנט שבקושי מוצא עבודה טובה (המיתון מראה את אותותיו) אז לחסוך לחדש?

כאילו אין לי דברים אחרים על הראש.

אני מעדיף לשגע את סוכני המכירות מאשר לקנות חדש.

נ.ב. אבא שלי כבר לא זוכר על כמה זמן התחייבות הוא התחייב.

אם באמת אין לך כסף אז תסתדר עם מה שיש, תגיד לאבא יפה יפה תודה רבה, ותשב בשקט כבר. אה כן, ולקרוא חוזים שעליהים אתה חותם יכולה להיות אופציה טובה.

פורסם
  • מחבר

אם באמת אין לך כסף אז תסתדר עם מה שיש, תגיד לאבא יפה יפה תודה רבה, ותשב בשקט כבר. אה כן, ולקרוא חוזים שעליהים אתה חותם יכולה להיות אופציה טובה.

תגיד, אתה מדלג על מה שקראת?

זה לא אני חתמתי. :s07:

סתם דוגמא: תחשוב שאבא שלך עובר לספקית אינטרנט אחרת, כאשר אתה נהנתה מהספקית הקודמת והספקית הנוכחית עושה לך כל מיני בעיות ואבא שלך אפילו לא שאל אותך ולא כלום... לא תתעצבן על כך?

אין לבכות על חלב שנשפך לכן ביקשתי בתראד הזה אם אפשר לעשות משהו בנידון ולהחזיר את המצב לקדמותו.

פורסם

בונא אנשים אין לכם שכל, בנאדם שואל אתכם מה האופציות שלו לביטול עסקה מבחינה חוקית ע"פ מקרה איקס ואתם מתחילים לחנך אותו...חחחחחחחחח...זה אשכרה עברה על החוק להעביר פה תרד בלי שיהייה מלא בעקיצות, ציניות, ירידות ועוד כהנה וכהנה משחקי כבוד למינהם הכוללים ציטוטים של משתמשים אחרים והתנגחות בכל שגיאה דיקדוקית וחסרון פסיק או נקודה שלהם.

נ.ב

מה ככה הכל טוב?

פורסם

פותח הדיון ביקש לקבל תגובה לשאלות שלו, הוא לא ביקש לשמוע חוות דעת אישית עליו או על אבא שלו.

FullGaz° - רצוי שתעיין בחוק הגנת הצרכן ובדוק האם אתה נופל תחת הקטגוריה שמאפשרת ביטול עסקה תוך 14 ימים (חלק מעסקאות Door 2 Door ניתנות לביטול במידה ואנשי המכירות הגיעו מיוזמתם אל הרוכש אך לא ציינת היכן בוצעה העסקה):

http://www.moital.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm

אם העסקה בוצעה במרכז מכירה או שירות, רצוי שתבדוק האם מוצג שלט שמפרט את מדיניות החזרת המוצרים של החברה/עסק. במידה ולא קיים שלט כזה בכלל, קיימת לך האופציה לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא אך תקופת הזמן במקרה כזה היא עד 7 ימים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים