פורסם 2009 במרץ 416 שנים מה הוא כבר שאל? זו שאלה טובה.אם אתה שולח מייל ללידטק מן הסתם תספר להם את כל הסיפור. תרשום להם שהכרטיס נמסר לחנות ממנה רכשת אותו ושהם העבירו אותו ליבואן.אבל לפני שאתה שולח את המייל הזה, אני חושב שאתה צריך לברר בדיוק איפה נמצא הכרטיס.אם הוא עדיין בארץ, אין שום סיבה שלייף מחשבים לא יחזירו לך אותו. אם הדבר אפשרי מבחינה חוקית.אם הכרטיס כבר לא בארץ, זה אומר שהם אצל לידטק או בדרך אליהם. אם יש לך את המספר הסידורי שלו זה כל מה שאתה צריך.בכל מקרה בו היבואן הרשמי פושט רגל ואין יבואן אחר שהיצרן יכול להפנות אותך אליו לקבלת שירות הרי שהיצרן מחויב לטפל בך.אני מקווה שנציג מטעם IQPC ו/או לייף מחשבים ידאג להגיב בדיון הזה כי אין ספק שאתה לא אשם במה שקרה ואין לך מה לעשות בנידון.
פורסם 2009 במרץ 416 שנים מחבר artyomכי את ה8800 320 כבר אין לי ואני לא יודע אם ה 640 מהיבואן כי הוא היה משומש.americiumמה הייתי אמור לעשות עם הכרטיס התקול?בדקתי אותו ב3 מחשבים והוא לא עבד.אני עדין עם ה9500 עוד מתחילת הסיפור.
פורסם 2009 במרץ 416 שנים שלום !לגבי השירות של LEADTEK - ממה שכרגע אני יודע יבואן חדש קיבל את הנציגות של מוצרי החברה. בימים הקרובים תתקבל תשובה בנוגע לנוהל ה - RMA. בכל מקרה יינתן פתרון ע"י צד זה או האחר. מחר יש לנו נציג שיוצא ליבואן כדי לסגור את נושא זה. לגבי המקרה שלך ואדים - זהו הכרטיס השני, לאחר שהראשון גם כן נשרף . גם הכרטיס השני נשרף. בגלל שהתעקשת לא להביא את המחשב למעבדה (ואף לא שיאספו מביתך את המחשב ויחזירו אותו אליך, כדי שנוכל לבצע בדיקה מקיפה למערכת) - נשלח לך כרטיס חליפי. ברור שזהו זמן ארוך, אך זמן זה לצערנו לא תמיד תלוי בנו.השירות חשוב לנו עד מאד, ואנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק פתרונות נאותים והוגנים.תודה והמשך ערב נעים !יאיר , IQPC
פורסם 2009 במרץ 416 שנים לייף נסגרו? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי התייחסות (חוץ מזה שאתר הבית שלהם "בתחזוקה")
פורסם 2009 במרץ 416 שנים מחבר שלום !לגבי השירות של LEADTEK - ממה שכרגע אני יודע יבואן חדש קיבל את הנציגות של מוצרי החברה. בימים הקרובים תתקבל תשובה בנוגע לנוהל ה - RMA. בכל מקרה יינתן פתרון ע"י צד זה או האחר. מחר יש לנו נציג שיוצא ליבואן כדי לסגור את נושא זה. לגבי המקרה שלך ואדים - זהו הכרטיס השני, לאחר שהראשון גם כן נשרף . גם הכרטיס השני נשרף. בגלל שהתעקשת לא להביא את המחשב למעבדה (ואף לא שיאספו מביתך את המחשב ויחזירו אותו אליך, כדי שנוכל לבצע בדיקה מקיפה למערכת) - נשלח לך כרטיס חליפי. ברור שזהו זמן ארוך, אך זמן זה לצערנו לא תמיד תלוי בנו.השירות חשוב לנו עד מאד, ואנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק פתרונות נאותים והוגנים.תודה והמשך ערב נעים !יאיר , IQPC כי בדקתי אותו בעוד שני מחשבים וגם שם הייתה אותה בעיה שהמחשב נדלק אבל היו בעיות במשחקים.ואחרי זה הוא בכלל לא נדלק.אני רוצה לציין שה9500 עובד מצויין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.