עבור לתוכן

עזרה במידע על כרטיסי קול (מספר שאלות ספציפיות בנוגע ל-D2, 1212M ו-@JULI)

Featured Replies

פורסם

ערב טוב,

אחרי חיפושים וקריאה, אני זקוק לקצת עזרה.

נכון לעכשיו יש לי את האודיופיל 2496, שהוא בהחלט לא רע, אם כי, לא מספיק לי.

הייתי שמח לשמוע במיוחד מאנשים ששמעו את הכרטיסים הנ"ל בעצמם והתנסו איתם.

את ה-1212 גם אני שמעתי, והוא בהחלט כרטיס מעולה, אם כי לצערי מעט קשה להשגה. קיימות שתי אופציות חלופיות. אופציה ראשונה היא ה-JULI@, שהוא נחשב גם לטוב מאוד, ועליו מאוד הייתי רוצה לשמוע ממישהו שהתנסה איתו ויכול לפרט אודותיו! אופציה שניה היא ה-D2 שעליו קראתי כמובן לא מעט וגם את הביקורת כאן באתר ומאוד הופתעתי לטובה!

כמובן שעם ה-D2 כבל AUX חדש ואיכותי יותר מזה שבבאנדל (שילך למגבר מנורות) זה דבר רצוי.

זהו בעיקרון, על ההבדלים בין ה-1212 ל-D2 אני יודע ממה שקראתי מהביקורת של אנטולי, וזה עושה רושם כאילו שה-1212 יהיה לי עדיף למוזיקה קלאסית למשל, עקב פירוט טוב יותר ב-MID ועוד. אבל הכרטיס שעדיין ידוע לי עליו הכי פחות נכון לעכשיו ואשמח לשמוע עליו מידע, הוא ה-JULI@...

תודה! :)

פורסם

הג'וליה לא הרבה פחות טוב מה-1212M. הם קרובים מאוד. מה שכן, הג'וליה נשמע מעט יותר "עגול" ביחס ל-EMU.

Anatoli.

פורסם

האם לא עדיף בסדרי גודל של מחיר כזה כבר DAC חיצוני אמיתי?

פורסם

השאלה היא מזה תקציב כזה?

סך הכל מדובר על פחות מ-1000שקל, לא משהו דרסטי.

יש דברים מעניינים בתקציב הזה כמובן. יש את הזהאולו לדוגמא. מכשיר לא יקר, אבל מאוד מוצלח. יש גם את ה-y1 שהוא DIY והוא מכשיר מצוין בעלות נמוכה יחסית. הבעיה היא עלויות שילוח מהחנויות של הרכיבים, וזה שצריך לבנות הכל לבד (למי שזה בעיה בשבילו).

מעבר לזה שלעיתים הרבה יותר נוח להשתמש בכרטיס קול בלי עוד דברים באמצע.

Anatoli.

פורסם
  • מחבר

אופציה של DAC היא בהחלט מעניינת, אם כי אני חושב שהיא יותר רלוונטית בתקציב יותר גבוה.

בקשר ל-@JULI, למה כוונתך מעט עגול יותר? איפה זה בא לידי ביטוי?

ובאשר לי למשל, עם מערכת כמו שלי או מערכת עתידית עם מגבר מנורות ואוזניות טובים יותר, מה יהיה ההבדל מבחינת סאונד בין ה-RCA לא מאוזנות לבין ה-1/4" כן מאוזנות?

פורסם

אני מציע לך שלא להשתמש ביציאות מאוזנות בציוד שלא מיועד לכניסה כזו. זה פשוט ייאבד את האדמה וייתן לך 6db תוספת. יש לזה אולי יתרנות (בעיקר פסיכולוגיים), אבל יש לזה חסרונות אחרים כמו אפשרות של מתח גבוה מדיי (מה שיכול לגרום לדרגות ההגברה במגבר לעבוד בצורה לא לינארית - בעיקר בקצוות של הסיגנל).

ה-JULIA "עגול" יותר במובן שהוא פחות חד בצליל שלו מאשר ה-EMU1212.

Anatoli.

פורסם
  • מחבר

גם מגבר כמו ה-DV אינו מיועד ליציאה מאוזנת נכון?

פורסם

אם המגבר מיועד לעבוד עם כניסה מאוזנת אתה תראה את זה בבירור בכניסות שלו.

ייתכן מצב שבו יהיה סאונד טוב יותר עם חיבור כזה גם המכשיר לא תוכנן לעבוד כך, אך אל תבנה על זה.

מעבר לזה שדווקא במגברי מנורות בדר"כ פחות סביר שתהייה בעיה עם זה.

Anatoli.

פורסם
  • מחבר

אוקיי הבנתי. תודה רבה! :)

וסתם בשביל הידע, מה אומרות אוזניך על ההבדל במוזיקה קלאסית בין ה-1212M ל-D2?

פורסם

לD2 איכות שמע מצויינת, אבל קצת קשה לו להשתלט על תדרי באס נמוכים במוזיקה קלאסית ובקטעי שיא.. אם זה כמובן מאוד חשוב לך.

השוואתי אותו לDAC שלי ששווה 600$ אז זה קצת לא פייר.

בכל מקרה כדי לקבל סאונד משמעותית יותר טוב מהD2 צריך להוסיף אלפייה וזה לא משתלם לך.

פורסם
  • מחבר

כן בהחלט, זה קפיצה משמעותית. כמו למשל מ-1212 ל-HAMMERFALL של RME....

אני מניח ש-DAC הוא עניין של זמן....

פורסם

אם כבר כרטיס קול, לא כדאי לחכות ליציאה לשוק (כבר הוצג ואף נבחן) של הכרטיס החדש של אסוס? אמור להיות מעולה.

פורסם

מסכים עם Uber Spammer

הכרטיס החדש של אסוס Xonar Essence הוא מעולה

בחול אני חושב שהוא יצא כבר בהחלט עדיף על d2

פורסם

השאלה היא מי אמר שהוא טוב יותר בסטריאו?

אם לומר את האמת, בסטריאו נטו עדיין הייתי לוקח 1212M על פני ה-D2. הסיבה שבחרתי ב-D2 היא שאני משתמ שאך ורק ביציאה הדיגיטלית לצפייה בסרטים ואפשרות הדחיסה ל-DTS בחומרה מאוד מועילה לי, אני יכול לעשות כל מה שאני רוצה במחשב (דיליי, פריסה מחדש לערוצים, וכו').

זה בלי לדבר על הדרייבר הזוועתי של קריאטיב (EMU) שאין מה להשוות לאסוס.

Anatoli.

פורסם
  • מחבר

יש דברים בגו....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים