פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים שמחתי לקבל ולהתקין, ביום חמישי האחרון, את ה 2209WA. אין פיקסלים שרופים (בדקתי עם מכשיר) והכל נהדר. שמתי לב, אתמול, שבאמצע העבודה המסך כבה בפתאומיות (כאשר אני מזיז את העכבר המסך נדלק מחדש). הסקרין סייבר עובד כמו קודם (לפחות 15 דקות של חוסר פעילות). האם ידוע לכם על התופעה? תודה.
פורסם 2009 בפברואר 2316 שנים תתחדש!אני לא חושב שמדובר בתופעה אלא בהגדרות כיבוי צג באפשרויות צריכת חשמל.תראה אם הוא מוגדר על כיבוי הצג לאחר X דקות ללא שימוש.לוח בקרה>אפשרויות צריכת חשמל.
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים מחבר בדקתי בהגדרות תצוגה והכל תקין (העלאת שומר מסך מעל 10 דקות של חוסר שימוש). בדקתי בנושא של צריכת חשמל ויש שם כיבוי מסך רק מעבר ל 15 דקות של חוסר שימוש. מעבר לכך, זה לא קרה כאשר השתמשתי במסך CRT או LCD אחר. האם למישהו יש רעיונות נוספים? תודה.
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים זה אירוע חד פעמי, או אירוע שחוזר על עצמו?אם זה חד פעמי וזה לא קורה לך יותר אז תבליג....אם זה חוזר על עצמו, אני ממליץ לך ללכת לחנות ולבקש להחליף
פורסם 2009 בפברואר 2416 שנים מחבר כמובן שהאירוע חוזר על עצמו... (אחרת הייתי מייחס לכוח עליון בלבד). אבדוק היום אחרי ריסטארט.אם לא, נבקר שוב בפנדה.
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים מחבר מאחר והתקלה המשיכה, ניסיתי לקבל שירות מדל ישראל. לאחר יותר מ 10 ימים של טלפונים למעבדות השונות (ע"פ מפיצי המשנה) שעובדות עם דל ישראל, שירות לקוחות של דל ומעבדות דל עצמן הצלחתי להגיע למעבדה המתאימה - יעל פתרונות משולבים, משכית 6 הרצליה בניין B קומה 0. (אם אתה קונה מסך בלבד אתה לא מקבל תג שירות service tag וכל מערך השירות של דל מכוון לעבוד עם תג השירות...). מתוך שלושה שבועות שהמסך אצלי, כשבועיים הוא סגור בקרטון ממנו הגיע.יחד עם זאת הפעלתי את סמי (שירות לקוחות בפנדה, החנות שממנה קניתי) והוא גם התאמץ בעשרות שיחות ובלסוף אתמול (10 למרץ 2009) הוא השיג אישור מדל להחליף לי מסך במסך חדש מהקופסא. נסעתי לפנדה, טכנאי בדק את המסך שלי ווידא שאכן ישנה תקלה ואז קיבלתי מסך חדש. יחד עם זאת, גם במסך החדש חוזרת אותה תקלה...אם למישהו יש רעיון לפיתרון, אשמח לספק פרטים טכניים נוספים.
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים הוכחת כעת שהבעיה במחשב שלך, ולא במסך.לאיזה כרטיס מסך המסך מחובר?עם איזה חיבור?ולמה לא התקשרת פשוט לפנדה, ובדקת מי המעבדה המטפלת?בחיים לא מדברים עם מפיצי המשנה סתם ככה...
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים מחבר הוכחת כעת שהבעיה במחשב שלך, ולא במסך.לאיזה כרטיס מסך המסך מחובר?עם איזה חיבור?ולמה לא התקשרת פשוט לפנדה, ובדקת מי המעבדה המטפלת?בחיים לא מדברים עם מפיצי המשנה סתם ככה...1. חיברתי בבית מסך דק אחר לאותו חיבור (DVI), לא ביו ניתוקים. 2. כרטיס המסך Gigabyte (ATI Radeon 9200, AGPx83. ההפניות למפיצי המשנה היו בהנחיית פנדה (לא יזמתי התקשרויות בעצמי), והם הונחו לכך ע"י דל ישראל.
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים מוזר לי שהם לא הפנו אותך ישירות למעבדה.כנראה שזה היה ככה, כי לא ידעו איזו מעבדה מטפלת במסך החדש הזה.איזה מסך דק אחר חיברת למחשב?ניסית לחבר גם בכבל VGA?כשאני אגיע לדירה אני אבדוק עם המסך ואני אומר לך לבדוק כמה הגדרות במסך עצמו
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים לאחר יותר מ 10 ימים של טלפונים למעבדות השונות (ע"פ מפיצי המשנה) שעובדות עם דל ישראל, שירות לקוחות של דל ומעבדות דל עצמן הצלחתי להגיע למעבדה המתאימה - יעל פתרונות משולבים, משכית 6 הרצליה בניין B קומה 0.ההפניות למפיצי המשנה היו בהנחיית פנדה (לא יזמתי התקשרויות בעצמי), והם הונחו לכך ע"י דל ישראל. 10 ימים לא יודעים לאיזה מעבדה להפנות מישהו שקנה מסך של דל?ניראה לי הזוי מאוד. :-X
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים יותר הזוי היה שהיה לו שבוע ראשון להחליף את המסך למסך חדש בכל מקרה, והוא לא מימש את זה בעצמו.בכל מקרה נשמע לי נורא מוזר הקטע שלקח להם 10 ימים...לפותח הדיוןתנסה לבדוק בOTHER SETTINGS שזה מוגדר אצלך בצורה הזאתDDC/CI ENABLELCD CONDITIONING DISABLEתשנה את INPUT SOURCE בהתאם לחיבורוהכי כדאי לפני כל זה שתעשה בOTHER SETTINGS FACTORY RESET - RESET ALL SETTINGS.למרות שנשמע לי מאוד מוזר, ששני מסכים שונים לא עובדים אצלך בצורה תקינה.תנסה להפעיל את המסך על מחשב אחר.תבדוק גם שהשקע חשמל מחובר טוב למסך ולמחשב עצמו.ואם אתה עובד דרך UPS, תבדוק שאתה לא מעמיס עליו יותר מידי
פורסם 2009 במרץ 1216 שנים מחבר לגבי שאלת השיהוי:למה לקח 10 ימים... - התקלה לא קרתה ביום הראשון לשהות המסך אצלי אלא החל מהיום החמישי. פעם ראשונה או שניה שאתה רואה תופעה כזו אתה חושב שזה מקרה, מחזק ברגים של מחברים ובודק שקע חשמלי(אין חיבור UPS). בעיות שלא ניתן לשחזר בקלות, קשה גם לאפיין לטכנאי. כמו כן, חיפשתי בפורומים שונים האם בעיה זו מוכרת. להביא מסך ולהחליף בקיסריה אורך כשלוש שעות (נסיעה+טכנאי+חזרה) והכל בשעות העבודה, בזמנים כמו שלנו משתדלים שלא לצאת לפרקי זמן כאילו. לגבי שאלת השירות:כשפניתי לפנדה בפעם הראשונה נשלחתי למעבדת המפיץ. מאחר והמפיץ המורשה הוא CMS אזי מעבדתו היא CPM-ISRAEL. במענה ללקוחות במעבדה נתקלתי בשתי תשובות, האחת שהם יקבלו אותי אבל הם צריכים לוודא כל מיני נושאים והשניה שהם לא יתנו לי שירות אלא דל. שירות של דל ישראל 1-809...היו נחמדים אך אין הם מטפלים בחומרה שאינה נושאת תג שירות (וכאמור אין כזה אם אתה קונה מסך בלבד). לכן דל ישראל הפנו אותי לשירות לקוחות של דל. שירות הלקוחות שלח אותי בחזרה ל CPM כי הרי קניתי באמצעות CMS.... ניתן לוודא את שאלת השירות שקיבלתי יחד עם שירות לקוחות הפנדה שגם הם התאמצו וקיבלו תשובות סותרות.לגבי שאלת המסך השני אותו בדקתי - זהו מסך Xerox 22 ברזולוציה של 1650X1050@60hz, בדיוק כמו הדל, מחובר ב DVI. לא בדקתי חיבור VGA כי קניתי את הדל לשימוש באיכות המתקבלת בחיבור DVI.
פורסם 2009 במרץ 1216 שנים אנחנו מנסים כרגע לפסול כל מיני אופציות.תבדוק עם כבל VGA ותבדוק אם המסך ממשיך להכבות...מוזר לי שאתה היחיד מתוך 70 איש הזמינו את המסך הזה שיש לו את התקלה הזאת, ועוד בשני מסכים שוניםמבחינה סטטיסטית, הבעיה בטוח לא במסך.גם אין שום דבר באינטרנט על התקלה הזאת...תעשה את כל מה שאמרתי לך בהודעה הקודמת...
פורסם 2009 במרץ 1216 שנים שלום וברכה,למרות שעבר מעל שבוע אשמח לסייע לך.אתה מוזמן להגיע אלינו למעבדה בקיסריה עם המסך התקול, ואנו נתן לך מסך חדש לאחר שנבדוק ביחד שהוא תקין.במידה והתקלה תחזור נבין שכנראה משהו אצלך לא תקין חלילהבברכהעו"ד יאיר סאטובימנכ"ל פנדה מחשבים
פורסם 2009 במרץ 1516 שנים מחבר תודה ליאיר (ולסמי משירות לקוחות), סה"כ אני מרוצה מהשירות בפנדה. אם אמצא זמן, אתאם עימכם ביקור עם המחשב והמסך וננסה יחד לבודד את הבעיה. תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.