בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא צו המורה לסגור את האתרים sratim ו-donkey - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא צו המורה לסגור את האתרים sratim ו-donkey


huber

Recommended Posts

לגבי DONKEY - הם כבר היו יותר משנתיים במהלך משפטי שהם בחרו לא להופיע בו (למרות שהם ניסו לגייס כסף מהגולשים למטרה זו). היה ברור שלפי פרשנות של law.co.il האתר מפר זכויות יוצרים.

לגבי sratim - מגיע להם ! הם שכחו שאפילו אם הם מתרגמים סרט זכויות היוצרים עדיין שייכים למי שיצר את הסרט, והם בשיא חוצפתם לא רק דרשו רישום לאתר שלהם (שדרכם לא פעם נשלח לי ספאם) לא גם רשמו קרדיטים למתרגמים עצמם בגוף הסרט. מילא אם הם היו עובדים אינקוגניטו, הם רצו לעשות כתבה בערוץ 10 רגע אחרי שהוזהרו לסגור את האתר !

אגב , מה קורה עם חברי pirate bay ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סרטים זה מדור של האתר דונקי (אותו דטאבייס).

נכון שהאתר נוח ויש בו היסטוריה של המון כתוביות משנים קודמות אבל כל פעם שאתר יסגר יקום אחד אחר במקומו, אי אפשר לסגור את כל הרשת, הצווי בית משפט האלה אידיוטים וחסרי תועלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל העתירות לבתי המשפט מטעם אליס ושות' הם במסגרת מאבק אחר לגמרי, המאבק של המחלקה המשפטית שלה על חייה.

אליס וכל שותפותיה הם אירגונים שמטרתם לייצר רווח, אם המחלקה המשפטית תגרום לארגון הפסד (תשלום משכורות לעובדים ללא יצירת רווח על-ידם זה הפסד למעשה) אז המחלקה תיסגר וכל אותם עו"ד יפוטרו, ראשי המחלקה הנ"ל נמצאים תחת לחץ מתמיד "לייצר רווחים" עבור האירגון (160 אלף שקל לדוגמה בהסדר האחרון), המאבק של עורכי-הדין הוא לא במשתפים אלא באליס עצמה, ו-2 האתרים שאמורים להסגר בפסיקה האחרונה הם לא יותר מתחמושת עבור המחלקה המשפטית באליס במאבק להצדקת קיומם.

כל מי שחושב שהמאבק הוא אידיאולוגי טועה ובגדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שזה לא מאבק אידיאולוגי, אני לא חושב שמישהו חשב מעולם שהוא כזה.

מין הסתם בעלי זכויות היוצרים על התוכן הזה נלחמים במי שמפיץ אותו בחינם מתוך מאבק אישי המונע נטו מהרצון להרוויח כסף. ברור שהם לא עושים את זה כי הם מאמינים בעולם טוב יותר, ונראה להם שזו הדרך להשיג אותו. זה מובן מאליו ואני לא חושב שיש מישהו שחשב אחרת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זאת הנקודה שלי בדיוק, כי כמו שועטוס ציין, תביעות בבתי-משפט לא יגרמו לתוצאה הזאת, על כל אתר שיסגר ופתחו 2 תחתיו, וההסטוריה מוכיחה את זה.

כל ילד רואה את חוסר התועלת במאבק משפטי במשתפים ובבעלי האתרים.

במאבק הזה כולם מפסידים (כולל אליס עצמה) חוץ מאותם עו"ד שכירים שעובדים באליס שהתחמקו זמנית מחרב הפיטורין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה? אליס זה לא ארגון ירוק למען עתיד ילדינו?!?!

הגבתי בנוגע לזה שאנשים מצטערים ש-SRATIM יורד,

לאף אחד לא אכפת אם זה אתר טוב, גם אם הוא יסגר יפתחו עוד אחד, המשתמשים אף פעם לא יפגעו מכל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי שהם עושים איזה קומבינה עם שרתים על איזה אי בודד שאין שם חוקים חח.

לא יודע אם זה נכון

^^

לא חובה על אי בודד...

יש מדינות(כמו למשל הולנד' date=' צרפת, מלזיה..) שבהם החוקים על ווארז שונים, ולקשר להורדות שנמצאות על שרת אחר זה חוקי, והדבר היחיד שלא חוקי זה לאחסן קבצי ווארז על השרת.

ובסין אפילו אין בכלל חוקים על זה...מותר גם ווארז על השרת חופשי(אתרים ישראלים בדרך כלל לא מתאחסנים בסין רק בגלל המהירות חיבור).

וככה עם דומיין עולמי אתרים מצליחים להתחמק מאליס...

אני מנהל של האתר HttpShare שנחסם לפני כשנה, ואני די מכיר את אליס...ותכלס זה בדיחה האירגון הזה.

חושבים שהם יכולים להלחם באתרים שלא מאוחסנים אפילו בישראל ורשמית לא קשורים לארץ רק כי האתר בעברית ופונה לישראלים...ואין אפילו אפשרות להוכיח את זה שיש בו בכלל ישראלים(ומן הסתם, אי אפשר גם להוכיח שישראלים משתמשים בו כדי להפר זכויות יוצרים)...כי אין להם גישה לשרת והחוק לא מאפשר לעקוב אחרי התעבורה של הגולשים דרך הספקיות.

אבל זאת הנקודה שלי בדיוק, כי כמו שועטוס ציין, תביעות בבתי-משפט לא יגרמו לתוצאה הזאת, על כל אתר שיסגר ופתחו 2 תחתיו, וההסטוריה מוכיחה את זה.

בחסימה שעשו לפני כשנה לאתר שאני מנהל(www.httpshare.net) הם רק הוכיחו עד כמה...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3514662,00.html

החסימה הייתה דרך הספקיות, בהתחלה חסמו IP ואחרי ששינינו IP הם חסמו את הדומיין מהDNS..

אבל לא רק שזה לא עזר להם, זה עזר לנו.

מיד אחרי החסימה שוחררה תוכנה שלנו שהגדירה שהגלישה לאתר תתבצע מפרוקסי פרטי שלנו, ואחרי זה כשהחסימה הייתה DNS אז תוכנה ששינתה את הקובץ hosts ושמה את הIP...

והפירסום שקיבלנו עקב החסימה היה עצום, ברמה ששרת עם 4 מעבדים כפולי ו4 ג'יגה ראם(שלפני זה האתר טס עליו, ובקושי היה שימוש ב15% CPU) היה מאוד איטי ואפילו הגיע למצב של קריסה תחת העומס.

ומאז...די הפכנו לסמל למאבק באליס, ועד היום מתקבלות פניות של בעלי אתרים שמבקשים עזרה עם להתחמק מאליס...ככה שבזכות החסימה הזאת גם קיבלנו המון פירסום והפכנו לסמל המאבק, וגם עוד עשרות אתרים(ואחד מהם הוא גם אתר די גדול ומוכר) התחמקו מהם ופועלים בלי בעיות.

לא שכחנו גם לשלוח להם מייל תודה :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע שכל אירגוני הזכויות האלו לא יצליחו...גם ה RIAA..עדיין אנשים מורידים בארה"ב...אמנם לא כמו פעם אבל עדיין..בני דודים שלי חיים על אימיול שם..כל היום שירים ושטויות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...