עבור לתוכן

קצת חומר למחשבה לאנשים ששוקלים להתחבר למבצעי הטלפון/האינטרנט המדהימים של הוט

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

תקרא את חוק איסור לשון הרע ותראה שזה לא כל כך פשוט. אם אכן אמרו לבעל הבית שלך שאתה התחברת פיראטית, זה כבר משהו אחר ויתכן שבמקרה זה אכן מדובר בלשון הרע.

בעצם זה שהם באים לסטודנטים, או לכל אדם אחר, ובאופן אישי מאיימים עליו בתביעה בגין מעשה כלשהו, אין כאן לשון הרע היות ואין מדובר בפרסום בפני אנשים אחרים. לא ידוע לי על חוק האוסר על חברה גדולה לאיים בתביעה על אנשים שהיא טוענת שגונבים ממנה.

אני לא נכנס איתך לויכוח, ואני מצטער שאני מקפיץ את הת'רד הזה, פשוט הייתי צריך לחלץ אותו מבוקמארקס לפני פירמוט; מסבתר שזה הכל, כנראה, תלוי באיך הם הודיעו לך, כמה אנשים רעו זאת, כמה זה פגע בשמך הטוב, וכמה מזל היה לך ליפול על שופט נורמאלי(שאני מאמין שזה לא המקרה שלך).

http://www.nevo.co.il/Psika_word/shalom/s04001069-299.doc

ואם אתה לא רוצה לפתוח את הDOC, אתה יכול לחפש בגוגל: "לשון הרע חיבור פירטי" - זה בין הראשונים.

אין ספק שהמטרה של הוט היא לחבר אליה לקוחות באמצעות השיטה הנ"ל היות ולא באמת קיימת אפשרות ברוב המקרים להרשיעם בבית משפט בגין חיבור פיראטי. מספיק שהנאשם יטען בבית המשפט כי צפה בערוצים 1 ו-2 בלבד, והוט לא תוכל להוכיח בשום דרך שהנאשם הוא זה שהסיר פילטר או עשה כל מעשה אחר על מנת להתחבר פיראטית (הנ"ל תקף לגבי אלו שאכן לא התחברו פיראטית באופן עצמאי).

לראייה, אחרי הפעם הראשונה בה הושאר לנו מכתב כנ"ל וטרם היכרותינו עם שיטה זו של הוט, התקשרנו לאותו נציג ושאלנו לפשר העניין, הוא לא ממש רצה להתעסק בזה והציע שנתחבר לטלוויזיה ל-3 חודשים במחיר של כ-150 ש"ח לחודש וכל העניין ישכח. אמרנו לו שיילך לחפש ואז הציע להתחבר לחודשיים בכ-100 ש"ח לחודש ואמר שזו הצעתו האחרונה, כמובן ששלחנו אותו שוב. לאחר מספר ימים, התקשרתי אליו תוך כדי שאני מקליט את השיחה, על מנת להבין ממנו על סמך מה הוא החליט שדירתינו מחוברת באופן פיראטי ושאנחנו אלו האחראים לכך. באופן מפתיע הוא אמר לי שהוא הפסיק את עבודתו בחברת הוט ושאת המקרה שלנו הוא אינו מעביר הלאה וכי אנו יכולים לראות את העניין כסגור.

בינתיים הקשר היחיד שיש לי עם חברת הכבלים זה שהם מתקשרים לבעל/בעלת הבית להודיע להם שהעניין בנוגע לתקיפה של הדייר שלהם נמצא בטיפול...

וכך גם לגבי אמון הציבור.

המשטרה, אגב, הודיע לי שהיא לא מצליחה לאתר את החשוד בעבירה(מעניין, האם חברת הוט שותפה לדבר עבירה פלילית בכך שהיא מונעת מהמשטרה פרטים על הנציג התוקף?)

באופן עוד יותר מפתיע, לאחר המכתב השני (שהתקשרנו כבר ישירות לשירות הלקוחות שינתקו אותנו בלי ז***** שכל מצד משאיר המכתב), באחת הפעמים שחזר אלינו נציג וביקש שנשאר, הוא אמר לנו שגם אותו אחד שהשאיר את המכתב אינו עובד יותר בחברה. כך גם אמר נציג הוט שבא למשפט.

מישהו יודע אולי מה פשר התחלופה המהירה של נציגים אלו?

סביר להניח שהוא לא עובד ישירות עם הוט, משום שהם בטח שוכרים למכירות קבלני משנה(OUT SOURCING) שלא קשורים ישירות לחברה. אבל אותי זה לא מעניין, יש לי שיחה עם נציגה חיננית של חברת הוט, שעוד באותו הערב הודתה בפני כי נציג בשם שתקף אותי עובד בחברה, ורק סירבה למסור לי את מספר תעודת הזהות שלו. היא אמרה לי "יש לך את השם הפרטי והמשפחה שלו" - זה מספיק ויותר, כי נציגים לא אמורים לתת את שם המשפחה(חייכו, אכלתם אותה!). אני חושב שהם שכחו משפט מהביג ליבובסקי: do you want to see what happens when you fuck the wrong stranger in the ass?

עריכה: ערוצי זהב זה החברה באיזור ירושלים, לפני האיחוד לענק הוט.

  • תגובות 41
  • צפיות 12.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא משתלם בעליל ! אני ממליץ על פתרונות אחרים. תעשו את החשבון עם ההצעה כדי לקבל סדר גודל עלויות. מעבר לכך זה voip באיכות גרועה. מרגיש כאילו מדיניות החברה היא להוריד את האיכות מיום ליום.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון 04.03.09: היום התקשר אלי נציג של חברת הוט, הציג עצמו בתור "קצין בטחון", אמר שהוא התמנה לברר את העניין והוא רוצה לשמוע את הצד שלי לסיפור.

בניגוד לכל שאר הנציגים של הוט, הבן אדם היה דווקא מאוד רגוע, ונראה שהוא מעוניין לשמוע את הצד שלי.

סיפרתי לו על התקיפה, הוא ניסה להבין האם באמת הגשתי תלונה במשטרה, ואמרה שהוא רוצה שאני אבוא ואדבר איתו ועם הנציג שתקף אותי בכדי לעשות "סולחה" ולברר את העניין לעומק, ובמידה ואני צודק הוט תפצה אותי.

התגובה שלי הייתה לכך: אני לא מעוניין במפגש שכזה(המחשבה שלי הייתה שזה ממש בית ספר, אני לא צריך לבוא למפגש עם הערס/בריון של הכיתה ולעשות איתו שולם - אני לא חייב להם). אני מוכן להבהיר את המצב בטלפון, ואכן זה מה שהיה.

אני לא מעוניין בשום פיצוי מחברת הוט - אני לא רוצה לא את הטלביזיה שלהם(שאני גם כך לא רואה שום טלביזיה באופן כללי), ולא את הכבלים או האינטרנט שלהם ושום דבר שעשוי לתת להם פתחון פה. חזרתי על הדרישה שיביאו טכנאי אלי הביתה שיקח את השקעים הלא מתפקדים של הוט/תבל מהדירה, כדי שהם לא יוכלו לבוא בטענות בעתיד, כפי שדרשתי בכל שיחה. ודרשתי כי הוט תשלח לי מכתב התנצלות רשמי והודעה שאין לה כל כוונה לתבוע אותי על חיבור פירטי של חמש שנים - הוא אמר שאת זה הוא לא יכול לעשות. הבהרתי לי שיש לי שיחות מוקלוטות עם מספר נציגים, ושהשיטה שלהם נמצאת בכל מקום באינטרנט והייתה באמנון לוי, ומה הייתה התגובה שלו? "גולשים באינטרנט וכתבים מפרסמים דברים מגמתיים כדי לשרת את צורך של האינטרסים של אותו הרגע ואפשר למצא כל דבר, אי אפשר להאמין לכל דבר שקוראים באינטרנט(מעניין שאתה מתעלם מאמנון לוי)". הבהרתי לי שאני לא מתכוון לעבור על כך בשתיקה, והוא אמר שהוא ידבר עם הנציג, והתחיל לחקור אותי על מה אני עושה בחיי, במה אני עובד, כמה אני מרוויח, מה ההורים עושים, כמה זמן אני גר בדירה - ככל הנראה שאלות שאמורות לבדוק כמה אני אהיה עד מהימן מול הביריון שהם שלחו לי(מהמעט שאני יודע בתור מישהו שעבד פעם במשרד חקירות פרטי).

לאחר מכן הבהרתי לו שאני חי בפחד מתמיד שאותו נציג יתקוף אותי משום שהגשתי נגדו תלונה במשטרה על תקיפה ושהוט תתבע אותי על משהו של אעשיתי - אז הוא אמר לי שהוט היא חברה רצינית שלא עושה דברים כאלה(YEA RIGHT, רק האינטרנט מלא בתלונות עליכם ועל איך שאתם מאיימים על אנשים להתחבר ותובעים אותם על עשרות אלפי שקלים בשביל להכריח אותם להתחבר לטלפון, כמו במקרה הזה: http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3572882,00.html ).

השיחה הסתיימה בזה שהרבה הוא לא יכול לעשות, הוא אפילו לא התנצל על המקרה והבהיר שהוט שומרת לעצמו את כל האופציות פתוחות.

אני חושב שאם אני לא אשמע ממנו בזמן הקרוב, אני אעשה את מה שהבטחתי לו היום בשיחה וזה להביא טכנאי שיוציא את כל השקעים עם הלוגו של תבל בדירה(שלא עובדים) ואשלח להם את זה עם חשבונית בדואר רשום עם דרישה להחזר.

כמו כן, אני שוקל לפרסם את הטלפון הישיר של אותו קצין בטחון של הוט(שהגיע משיחה מזוהה והשיחה הגיעה ישירות אליו), כי נראה שבניגוד לכל שאר הנציגים המאיימים של הוט, הוא לפחות עושה הצגה(או באמת) של אדם מקשיב שמנסה לפתור את העניין.

אני מבטיח להמשיך ולעדכן מה יקרה, משום שראיתי שת'רדים שונים שנפתחים באינטרנט לא תמיד מתעדכנים אחרי שהם מדווחים על מה שקרה.

פורסם

שמת לב שאתה ממש בכיין ושלאף אחד לא ממש אכפת?

דיי, בכית כבר 4 עמודים רצופים.. ואתה חופר בלי סוף את אותו נוסח

לך לישון ותעזוב כבר את הפורום. הבנו שאתה לא מרוצה מ-HOT, נגמר..

אני לקוח מרוצה שלהם (בלי קשר לכלום, פשוט לקוח רגיל כמו כל אדם ובלי קשר להוט עצמם)

אני לא אגיד שלא היה לי איתם ויכוחים מדי פעם, אבל זה דבר רגיל עם כל נותן שירות

אני חושב שמיצית את הנקודה שלך ואין סיבה להקפיץ את הנושא (מנהלים, זה רמז לנעול?)

לא טוב לך, תנתק מהם מגע כמו בנאדם מבוגר ותעבור הלאה :-X

פורסם

אל תשכח לעדכן אותנו, מסקרנת אותי ההתפתחות של המקרה.

פורסם

כנ"ל ה"מ

פורסם
  • מחבר

לא טוב לך, תנתק מהם מגע כמו בנאדם מבוגר ותעבור הלאה :-X

כדי שזה לא יגרור למריבה, אני רק אמר דבר כזה: אני לא חושב שקראת את הת'רד, אם הייתה קורא את הת'רד הייתה רואה שאני מעולם לא הייתי מחובר לאיזה שהוא שירות שלהם ושהם לא מנתקים מגע ממני - אבל מילא. בנוסף, הייתה גם שם לב שלא אני זה ש"חופר את אותו נוסח", אלא יש מספר משתמשים שהוט "חפרו" להם באותה צורה שהם חופרים לי, ואני לא מתבכיין, אלא מביא לידיעת הציבור מידע חשוב שיכול להיות רלוונטי כאשר שוקלים להתחבר להוט.

יכול להיות שאתה מקבל שירות "טוב" מהוט, אבל זה לא העניין. מעניין מה יקרה כשתרצה להתנתק מהם(?), והויכוחים שאתה אמר שיש לך איתם - זה לא נקרא שירות טוב. מה שאתה אמר זה בערך כמו לומר: "קיבלתי אחלה שירות בחנות מחשבים X, קניתי חלקים והם עובדים בלי בעיה"(כן, אבל מה יקרה כשתרצה לממש את האחריות).

מנהלים, אני מבקש לא לנעול את הת'רד, יש לו חשיבות צרכנית ממדרגה ראשונה, וכמו שניתן לראות ישנם משתמשים שכן מעוניינים בהתפתחויות של המקרה.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עידכון מה28.4.2009.

מסתבר שהפניה היעילה ביותר הייתה למשרד התקשורת - מועצת הכבלים והלווין, לפחות מבחינת הרתעה של חברת הוט, אם כי זה לא פותר את הבעיה באופן תמידי למשתמשים אחרים. קיבלתי היום מכתב שבו מועצת הכבלים והלווין מודיעה לי כי:

"... נציגת החברה חולקת על העובדות המתוארות במכתבכם וטוענת כי ביתכם נמצא מחובר לשידורי הכבלים מבלי שהייתם מנויים על השירות שלהם יחד עם זאת הובהר כי בסופו של דבר החליטו כי לא ינקטו כנגדכם הליכים משפטיים.".

מעניין באמת מה קרה לאיומים של הנציג של חברת הוט, אשר טען "חיבור פירטי, אתם גונבים כבלים, תתחברו עכשיו או שנעמיד אותכם לדין", וטענתו כי יש להם הוכחות של "סיגנל מהדירה, וזה רשום במחשבים של החברה" - טענה שגם נציג של חברת הוט שהתקשר אלי למחרת המקרה חזר עליה. כרגע הוט במכתב, כפי שהועבר לי ע"י משרד התקשורת כנספח לתגובת משרד התקשורת טוענת:

ע"פ המידע שמסר הנציג(ההדגשה שלי) עולה כי במהלך ביקור בכתובת מגוריו של הלקוח נמצא כי ביתו מחובר לשידורי הכבלים וזאת בניגוד לרישומניו ומבלי שמועבר תשלום בגין החיבור.

אלו הדברים, אליבא דנציגת הוט. אולם יש לשים לב למספר דברים בדבריהם: פתאום הטענה לחיבור פירטי כלל לא קיימת, וכן ההאשמות של חברת הוט כלפי בפני בעלת הבית שלי כי אני ביצעתי את החיבור הפירטי. וכמובן יש לשים לב, התפרצותו של נציג חברת הוט, אשר נכנס לביתי שלא בהסכמה הפכה ל"ביקור בכתובת מגוריו של הלקוח". יובהר, מעולם לא הייתי לקוח של חברת הוט, וכן עולה השאלה: אם לחברת הוט, כפי שנציגיה עד כה נהגו ואמרו, היו הוכחות חותכות ל"סיגנל מהדירה" שלטענתם נרשם במחשב החברה - מדוע הם נאלצים להשתמש בעדותו של נציג הוט? יובהר: הטלביזיה לא הייתה מחוברת לחשמל בעת ביקור של נציג הוט, הוא לא הדליק אותה, הוא הסתכל מאחורי הטלביזיה לאחר שהזיזה וניסה לחפש שקע ולא מצא אותו. בנוסף, ניתן לראות שחברת הוט מודה שהנציגה "ביקר בביתי", אם כי הדבר לא היה בהסכמתי(הודעת בעל דין, מישהו?). וכמובן, מי שהתפרץ לדירתי והציג עצמו כ"נציג המחלקה המשפטית" פתאום בתגובה של הוט הופך ל"נציג מכירות" מן השורה.

בכל מקרה, מתגובתה של הוט למדים אנחנו:

  • כאשר מתקיימת פניה מסודרת לרשויות איכפת החוק, הוט פתאום מתחילה להתכפל ולעדן את דברי והדרישות מהלקוח, אם כי ממשיכה להכחישןץ
  • להוט אין שום יכולת להוכיח לתעד "סיגנל" מהדירה, אם היה לה היא הייתה טוענת זאת במכתב זה. לכן חשוב מאוד להפיץ ת'רד זה לאנשים שידעו שמדובר פה בישראבלוף/שיטת מצליח של נציגי מכירות

בנוסף, חברת הוט ציינה כי היא מחכה לתגובת המשטרה בכל הנוגע להתנהגות הנציג וכי

" הנציג הוזמן לבירור עם קצין הביטחון וטופל במסגרת הכלים העומדים לרשותינו."
מעניין, עד הפניה למשרד התקשורת חברת הוט המשיכה להגן על הנציג ולטעון כי ישנו חיבור פירטי בדירה.

יש עוד מספר פרטים שיש לזכור:

חברת הוט, לפי התאריך הנקוב על מכתבה למשרד התקשורת טרחה להגיב רק ב20 לאפריל 2009.(עינוי דין, מישהו?) זה מכלמעלה משלושה חודשים לאחר המקרה והגשת התלונה.

ההאשמות לחיבור פירטי נעלמו והפכו "לחיבור לא מוסדר בדירה", שהוט התחייב לא לתבוע בגינו, כפי שעולה ממכתבה של חברת הוט:

יצויין כי לא תוגש תביעה כנגד הלקוח בגין המקרה
. ועולה השאלה, אם אתם לא מגישים תביעה למה שלחתם נציג שיבוא באיומים לגבי חיבור פירטי? אולי התשובה נמצאת בפיסקה האחרונה של מכתב התקשורת בה מובהר:
לידיעתכם המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין ערה לסוגיה(רוצה לומר, עניין של איומים של חברת הוט על לקוחות להתחבר עקב חיבור פירטי), הבהרנו לחברת הוט שככל שישנה הפעלת לחצים על מנויים להתחבר לשירותיהם בשל טענות כנגד חיבור פיראטי, יש להימנע מכך.

וכמובן, יש לזכור שאותה מועצה כבר הזהירה את הוט בעניין הזה(ניתן חלראות בקישור לאתר THE MARKER http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070628_0218011&layer=hightech&layer2=&layer3=consumer), אבל משום מה חברת הוט ממשיכה לנהוג כפי שהיא נוהגת בשנת 2009.

לבסוף, אציין כי למרבה הצער אין לי את האנרגיות והאמצעים להלחם בתחנות רוח. אני מקווה שאנשים נוספים יהיו מודעים למקרה שלי, יראו איך חברת הוט מתנהגת ויקבלו את ההחלטות איך יש לנהוג בחברה שמתנהגת בצורה מעין זו ללקוחתינו וסתם אזרחים תמימים במדינת ישראל. כמו כן, אני מקווה שאנשים באינטרנט יוכלו לראות כיצד יש להתמודד עם טענות כפי שהועלו כלפי ע"י חברת הוט ולא יכנעו ללחץ אשר נציגים של חברת הוט מפעילים כדי להתחבר לאנשים; מדובר בשיטה פסולה, שמשרד התקשורת ביקש מחברת הוט חזור ואמור לחדול ממנה, אך משום מה חברת הוט ממשיכה בה. חבל שישנם אזרחים תמימים שלפעמים אולי נופים ללחצים של חברת הוט, לא מודעים לחוק ולפיכך נאלצים להתחבר לחברת הוט.

בברכת חג עצמאות שמח.

פורסם

עידכון מה28.4.2009.

מסתבר שהפניה היעילה ביותר הייתה למשרד התקשורת - מועצת הכבלים והלווין, לפחות מבחינת הרתעה של חברת הוט, אם כי זה לא פותר את הבעיה באופן תמידי למשתמשים אחרים. קיבלתי היום מכתב שבו מועצת הכבלים והלווין מודיעה לי כי: מעניין באמת מה קרה לאיומים של הנציג של חברת הוט, אשר טען "חיבור פירטי, אתם גונבים כבלים, תתחברו עכשיו או שנעמיד אותכם לדין", וטענתו כי יש להם הוכחות של "סיגנל מהדירה, וזה רשום במחשבים של החברה" - טענה שגם נציג של חברת הוט שהתקשר אלי למחרת המקרה חזר עליה. כרגע הוט במכתב, כפי שהועבר לי ע"י משרד התקשורת כנספח לתגובת משרד התקשורת טוענת:אלו הדברים, אליבא דנציגת הוט. אולם יש לשים לב למספר דברים בדבריהם: פתאום הטענה לחיבור פירטי כלל לא קיימת, וכן ההאשמות של חברת הוט כלפי בפני בעלת הבית שלי כי אני ביצעתי את החיבור הפירטי. וכמובן יש לשים לב, התפרצותו של נציג חברת הוט, אשר נכנס לביתי שלא בהסכמה הפכה ל"ביקור בכתובת מגוריו של הלקוח". יובהר, מעולם לא הייתי לקוח של חברת הוט, וכן עולה השאלה: אם לחברת הוט, כפי שנציגיה עד כה נהגו ואמרו, היו הוכחות חותכות ל"סיגנל מהדירה" שלטענתם נרשם במחשב החברה - מדוע הם נאלצים להשתמש בעדותו של נציג הוט? יובהר: הטלביזיה לא הייתה מחוברת לחשמל בעת ביקור של נציג הוט, הוא לא הדליק אותה, הוא הסתכל מאחורי הטלביזיה לאחר שהזיזה וניסה לחפש שקע ולא מצא אותו. בנוסף, ניתן לראות שחברת הוט מודה שהנציגה "ביקר בביתי", אם כי הדבר לא היה בהסכמתי(הודעת בעל דין, מישהו?). וכמובן, מי שהתפרץ לדירתי והציג עצמו כ"נציג המחלקה המשפטית" פתאום בתגובה של הוט הופך ל"נציג מכירות" מן השורה.

בכל מקרה, מתגובתה של הוט למדים אנחנו:

  • כאשר מתקיימת פניה מסודרת לרשויות איכפת החוק, הוט פתאום מתחילה להתכפל ולעדן את דברי והדרישות מהלקוח, אם כי ממשיכה להכחישןץ
  • להוט אין שום יכולת להוכיח לתעד "סיגנל" מהדירה, אם היה לה היא הייתה טוענת זאת במכתב זה. לכן חשוב מאוד להפיץ ת'רד זה לאנשים שידעו שמדובר פה בישראבלוף/שיטת מצליח של נציגי מכירות

בנוסף, חברת הוט ציינה כי היא מחכה לתגובת המשטרה בכל הנוגע להתנהגות הנציג וכי מעניין, עד הפניה למשרד התקשורת חברת הוט המשיכה להגן על הנציג ולטעון כי ישנו חיבור פירטי בדירה.

יש עוד מספר פרטים שיש לזכור:

חברת הוט, לפי התאריך הנקוב על מכתבה למשרד התקשורת טרחה להגיב רק ב20 לאפריל 2009.(עינוי דין, מישהו?) זה מכלמעלה משלושה חודשים לאחר המקרה והגשת התלונה.

ההאשמות לחיבור פירטי נעלמו והפכו "לחיבור לא מוסדר בדירה", שהוט התחייב לא לתבוע בגינו, כפי שעולה ממכתבה של חברת הוט:. ועולה השאלה, אם אתם לא מגישים תביעה למה שלחתם נציג שיבוא באיומים לגבי חיבור פירטי? אולי התשובה נמצאת בפיסקה האחרונה של מכתב התקשורת בה מובהר:וכמובן, יש לזכור שאותה מועצה כבר הזהירה את הוט בעניין הזה(ניתן חלראות בקישור לאתר THE MARKER http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070628_0218011&layer=hightech&layer2=&layer3=consumer), אבל משום מה חברת הוט ממשיכה לנהוג כפי שהיא נוהגת בשנת 2009.

לבסוף, אציין כי למרבה הצער אין לי את האנרגיות והאמצעים להלחם בתחנות רוח. אני מקווה שאנשים נוספים יהיו מודעים למקרה שלי, יראו איך חברת הוט מתנהגת ויקבלו את ההחלטות איך יש לנהוג בחברה שמתנהגת בצורה מעין זו ללקוחתינו וסתם אזרחים תמימים במדינת ישראל. כמו כן, אני מקווה שאנשים באינטרנט יוכלו לראות כיצד יש להתמודד עם טענות כפי שהועלו כלפי ע"י חברת הוט ולא יכנעו ללחץ אשר נציגים של חברת הוט מפעילים כדי להתחבר לאנשים; מדובר בשיטה פסולה, שמשרד התקשורת ביקש מחברת הוט חזור ואמור לחדול ממנה, אך משום מה חברת הוט ממשיכה בה. חבל שישנם אזרחים תמימים שלפעמים אולי נופים ללחצים של חברת הוט, לא מודעים לחוק ולפיכך נאלצים להתחבר לחברת הוט.

בברכת חג עצמאות שמח.

במקרה של חיבור ממירי דיגיטאליים\VOD "אנלוגי", מודם כבלים, מודם טלפוניה או כל ציוד HOT אחר מהשנתיים האחרונות יש להם דרך לאתר "סיגנל מהדירה" לדבר הזה קוראים ערוץ חוזר, שמשמש לשילחת נתונים חזרה לHOT(בשביל נתוני סטטיסטיים, הזמנות VOD, שימוש בתוכן אינרקטיבי, שליחת נתונים במקרה של מודם וכו') ויש גם ערוץ בממיר לבדיקת התקינות שלו. הדבר הזה מצריך טכנאי שמגיע פיזית לבניין ומתחבר לכבל שיוצא מהדירה ולבדוק אם עובר בו ערוץ חוזר, יש לציין שהם לא בודקים את התוכן של הערוץ החוזר, ומכשירים שמזהמים את הערוץ החוזר כמו כל מכשיר שמייצר שדה חשמלי לא קטן(מקרר, מכונת כביסה פועלת, או אפילו ממיר מתח) בשילוב של כבל עם סיכוך פגום בקרבת המכשיר יכולים לייצור false positive במקרים קיצוניים, וכן לא מעט תקלות בערוץ החוזר נגרמות מדברים כאלה/ציוד קצה פגום או לא מחובר כראוי(בד"כ שנאי לא מתאים).

האמת שהמקרה שלך קיצוני יחסית, אני מנוי בHOT כבר לא מעט שנים, היו לי בעיות תשתית חמורות שטופלו בצורה לא רעה בכלל.

פורסם
  • מחבר

אני לא חושב שקראת את הת'רד או את הכתבות שאני מפנה אליהן בכלל.

אני לא הייתי מחובר להוט בשום צורה, כמו גם מרבית הלקוחות שהם איימו עליהם: הם טענו שהטלביזיה מחוברת ישירות ואפשר לסרוק בה ערוצים של הוט.

הטענה של הוט: הם יכולים לדעתם האם טלביזיה מחוברת ישירות לשקע - ואם היה להם לוג למקרה שלי הם היו טוענים זאת. אם כי צריך לשים לב:

אם הייתה להם אפשרות, הטלביזיה לא הייתה מחוברת לשקע בכל מקרה וגם לא לחשמל(בשל צירוף מקרים שהזזתי אותה בבית לחדר השינה) והם לא היו רואים סיגנל.

אם הייתה להם אפשרות והם היו רואים סיגנל, הם היו מביאים זאת כהוכחה.

אולם, הנציג שלהם שניסה להכריח אותי להתחבר טען "שהם רואים סיגנל מהדירה ויש להם לזה תיעוד במחשב, וגם לזה שניתקתי את הטלביזיה כשהוא דפק בדלת(כן, ממש!).

הבעיה שלי הם אל עם תשתית, גם אמא שלי הייתה מחוברת להוט(עד המקרה שלי) ומעולם לא היו להם שם בעיות תשתית קיצוניות בתשתית הרגילה.

לכן, מה שאתה אמר זה כמו לומר" קיבלתי שירות מצויין מחנות מחשבים, קניתי חלקים וכולם עובדים נהדר - אין טענות על השירות".

פורסם

אצלי שום דבר לא עבד, כל התשתית הוחלפה, בכל מקרה קראתי את הת'ראד הזה לפני הרבה זמן(אם אתה זוכר מה שהיה בפרטי8)), אני פשוט אומר של HOT יש דרך לדעת אם יש ציוד מחובר לשקעים, בין אם זה ערוץ חוזר, או הפרשי עוצמות. מה שכן זה מצריך טכנאי, ובד"כ טכנאי רשת(שמבין מה הוא עושה) בשטח שלא קורה ברוב המקרים. אני כן מבין שרוב הסיכויים שהם ניסו להפחיד אותך עם "יש לנו הוכחות" בתור טענת סרק, אבל המקרה שלך באמת קיצוני, תבין בן אדם נכנס אליך הבייתה, לפי הטענות שלך נהג באלימות. אני אישית הייתי מגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות במקרה שלך, ולא שום דבר אחר.

אבל אני חושב שאתה קצת מרחיק לכת בכל הנוגע למה HOT בתור חברה לקחה חלק בו כאן, כן יש לה תמריצים לאנשי שטח כמוהו לתפוס חיבורים פירטיים, כיוון שהם מקבלים עמלה כמו על חיבור לקוח חדש, אבל הבן אדם הזה פשוט דפוק.

היית צריך להגיש תביעות ממשיות במשטרה, ובבית המשפט, במקרה כזה HOT הייתה זורקת אותו לכלבים, אבל במקרה שאתה רק מאיים כדי לצאת "נקי" מבחינתה הוא לא עשה שום דבר רע והיא עומדת מאוחריו.

פורסם
  • מחבר

זהו, שדווקא במכתב שלהם למשרד התקשורת הם טענו שהם קראו לו לבירור ו"טיפלו בו באמצעים העומדים לרשותם והוא ננזף ע"י קצין הבטחון".(חובה לראות אמנון לוי, כדי לדעת האם באמת הם עושים עם זה משהו). ובכל מקרה, הם אמרו ש"משום שהלקוח טוען שהגיש תלונה במשטרה, הם מחכים לתוצאות חקירת המשטרה בכדי לשקול את צעדיהם הבאים".

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים