פורסם 2009 בפברואר 1416 שנים מחבר האמת שלא, משום מה היה לי הרושם שזה חסר טעם לפנות לספקי שירות של ציוד...איך השירות שלהם? אני לא סתם אבזבז את זמני ושיחות טלפון?
פורסם 2009 בפברואר 1516 שנים את זמנך לא כל כך כי זה הייעוד שלהם להביא חלקים בידיוק למקרים כאלו את כספך זה כבר משהו אחר
פורסם 2009 בפברואר 2216 שנים מחבר התקשרתי לח.י - הם לא מוכנים למכור מקלדת בנפרד, הם רק מוכנים שאני אפרד מהנייד שלי לשבועיים ואפרד מ150 שקל על 3 דקות ושני ברגים שלוקח להחליף מקלדת. מה אתם אומרים על החוצפה ומה לדעתם ניתן לעשות?שלחתי מייל לתמיכה של LG.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.