פורסם 2009 בפברואר 1516 שנים מחבר http://img124.imageshack.us/img124/5092/imgp4434gl0.jpg בבקשה Exposure Time = 1/60" F Number = F2.8 Exposure Program = Aperture priority ISO Speed Ratings = 400 וזה עוד ב1\60.
פורסם 2009 בפברואר 1516 שנים יש לי עוד שאלה.אם אני במצב נגיד AV,ואני שם צמצם 11. הפלאש שלי לא מבזיק 1\1 כדי לפצות על זה.זה מעיד על איזו בעיה? מה פתאום צמצם 11? אתה רוצה שהאור הקיים יבוא לידי ביטוי, לא? את זה לא מקבלים עם 1/60 וצמצם 11. http://img124.imageshack.us/img124/5092/imgp4434gl0.jpg בבקשה Exposure Time = 1/60" F Number = F2.8 Exposure Program = Aperture priority ISO Speed Ratings = 400 וזה עוד ב1\60. אם המריחה מפריעה לך, תעלה לסנכרון מקסימלי ותשתמש בהקפצה קדמית עם כרטיס לבן (שנותן אור דומה לזה של פלאש ישיר). תקבל אמנם תאורה מכוערת על הנושא, אבל לא יהיו לך מריחות תנועה והרקע יהיה מואר. תחליט מה פחות גרוע מבחינתך. כדי לקבל תאורה טובה גם על הרקע וגם על הנושא צריך יותר מפלאש אחד.
פורסם 2009 בפברואר 1516 שנים יכול להיות שהפלאש מכוון על וילון שני?http://cliki.site.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%96%D7%A7_%D7%95%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%A9%D7%A0%D7%99
פורסם 2009 בפברואר 1516 שנים גם אם כן, הגדרה כזו לא גורמת למריחה. היא מקסימום גורמת לה להופיע בצד השני של התנועה.
פורסם 2009 בפברואר 1616 שנים מחבר אז אני מעדיף אור טבעי כמו בחדר, ואני לפעמים משתמש בהקפצה אחורית ב-75 מעלות,העניין הוא שלא תמיד דווקא הנושא שבפוקוס מואר מספיק. אני חושב שאפשר להסתדר עם 1\60, וכמו שאורן אמר צריך באמת יותר מ2 פלאשים בשביל זה.. אבל יותר חשוב לי שמה שמצולם יהיה מואר,וזה הכל. אני אתפשר
פורסם 2009 בפברואר 1616 שנים אני לפעמים משתמש בהקפצה אחורית ב-75 מעלות,העניין הוא שלא תמיד דווקא הנושא שבפוקוס מואר מספיק.אז תסובב את הפלאש עוד לאחור.
פורסם 2009 בפברואר 1616 שנים כל זמן שהוא לא מפליש לך על המצח, כל זווית יכולה לעבוד. רק תזכור שככל שהזווית יותר לאחור הרקע פחות מואר (אבל התאורה על הנושא יותר אחידה).
פורסם 2009 בפברואר 1616 שנים מחבר אני חושב שלהפליש ב75 מעלות אחורה הולך הכי טוב,מקסימום עושים פיצוי חשיפה קטן
פורסם 2009 בפברואר 1616 שנים עם 75 מעלות (ליתר דיוק 105 מעלות) עדיין יכול להיות צל מתחת לסנטר. זה לא בהכרח מפריע, אבל חשוב להבין שזווית יותר נמוכה (למשל 45 מעלות לאחור, או 135 מעלות אם סופרים מלפנים) יכולה להקטין מאוד את הצל הזה, במיוחד אם הנושא קרוב.
פורסם 2009 בפברואר 1816 שנים חשבת על פלאש בסנכרון איטי עם חשיפה ארוכה? הרקע לא יהיה חד אבל לפחות הוא לא יהיה שחור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.