צריך עזרה בקניית מחשב נייד לצורכי עיצוב גראפי ב- 4200 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בקניית מחשב נייד לצורכי עיצוב גראפי ב- 4200 ש"ח


msrotter

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות בשביל עיצוב גראפי אבל אני לא יודע על מה אני צריך להסתכל, למשל איזה סוג מסך כדאי למעצבים, או איזה כרטיס מסך מומלץ שיהיה לו.

בכל אופן המחיר למחשב הוא גג 4200 שקל. אין לי שקל יותר לצערי.

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתקציב כזה ולמטרות עיצוב תלת מימדי אתה מוגבל למדי. מבחינת מסך, עקרונית אין הרבה מה להתלבט כי בתקציב הזה לא תמצא משהו עם רזולוציה גבוהה וגם מסך מאט יהיה קשה להשיג. המסך שתקבל הוא מסך מבריק ברזולוציה סטנדרטית של WXGA.

תוכל למצוא מחשבים עם כרטיסי מסך נפרדים בסיסיים (מסדרות של גיימינג, לא של גרפיקה מקצועית). תסתכל בת'ראד הזה, הוא רלוונטי במידה רבה לצרכים שלך:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=391218.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שאמרתי:

המסך שתקבל הוא מסך מבריק ברזולוציה סטנדרטית של WXGA.

מבחינת "כדאיות", אני מעדיפה מסך מאט עם רזולוציה גבוהה יותר אבל זה לא ממש אפשרי בהתחשב בצרכים ובתקציב ולכן אין הרבה טעם לעסוק בזה. אם אתה מוכן לחרוג מהתקציב בכמה מאות אז יש אופציות. אם אתה רוצה אולי תוכל למצוא משהו מסדרות ישנות יותר שיתן מסך מאט וכרטיס מסך נפרד בסיסי כמו ה- R61i.

מבחינת כרטיס המסך, אין על מה להסתכל שכן אין גמישות במסגרת התקציב. מומלץ כרטיס מסך נפרד ותמצא משהו בסיסי בלבד כמו ה-9300/200m GS או ה-3450/70.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומרת שהוא עדיף, אני אומרת שאני מעדיפה. אני בטוחה שיש אנשים שמעדיפים מסכים מבריקים - לדעתי זה זוועה.

איך ניתן לדעת? אם אתה מול המחשב אז כמובן שרואים שהמסך לא מבריק. אם אתה מחפש מפרטים אונליין אז יהיה צריך להיות כתוב Matte או Anti-Glare, משהו בסגנון הזה. באופן כללי מחשבים עסקיים וחצי עסקיים יהיו כמעט היחידים בהם תמצא מסך מאט. שים לב שמפרטים באתרים ישראלים כמעט אף פעם לא מדייקים או מפרטים בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני מניחה שאפשר לחשוב על זה ככה. מבחינת "תופעת המראה", מסך מבריק אכן גורם להשתפויות הרבה יותר משמעותיות (וזו גם הסיבה שהוא בלתי רצוי לחובבי המאט).

מסך מבריק הוא מבריק, מסך בלתי מבריק אינו מבריק. ברק הוא דבר שניתן להבחין בו בקלות בעין בלתי מזוינת....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...