מחפש הצעה לגבי מחשב נייד.. 3500 שקל בערך - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש הצעה לגבי מחשב נייד.. 3500 שקל בערך


kutomer

Recommended Posts

אני לא ממש מבין במחשבים , התקציב שלי הוא 3500 שקל בערך, בעקרון המחשב הוא לאחי הקטן בעיקר לאינטרנט, משחקים וכאלה, לא צריך להסחף למשחקים עם דרישות גבהות מידי סה'כ פיפיא במקרה הטוב או משהו כזה.

רציתי לדעת אם יש מחשבים שמתאמים לדרישות הללו במחיר הזה, ואם כן אשמח להצעות מאיפה לקנות איזה מה מו מי .

או שאולי בכלל עדיף לי לקנות מחשב נייח?;D ;D

תודה רבה :yelclap: :yelclap:

מצטער, הוספתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נא להכניס את התקציב לכותרת בהתאם לחוקי הפורום

או שאולי בכלל עדיף לי לקנות מחשב נייח?;D ;D

אם אתה צריך לשאול את זה אז כנראה שהתשובה היא כן. אם אין לך צורך בניידות אין לך צורך בנייד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמממ, בעקרון יש לי מחשב שלי, ואם יהיה בבית אני יקח אותו גם לבצפר, אבל זה לא היעוד שלו כי סה'כ יש לי חודשיים ספורים ללמוד, ואחים שלי עוד קטנים מידי מכדי להביא מחשב לבצפר, באופן כללי יהיה נחמד שיהיה בבית לטיולים (המשפחה שלי מטיילת הרבה), ולי לבצפר וכל זה, אבל אם הוא לא יוכל לספק את היעוד הבסיסי שלו בשבילי אחי הקטן אז אני אלך על מחשב נייח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצרכים שתיארת אני עדיין ממליצה נייח. הניידים בתקציב הזה יציעו לך ביצועים פושרים בלבד במשחקים וחוסר גמישות מוחלט בתחום לעתיד (לא ניתן יהיה לשדרג את כרטיס המסך אם אחיך ירצה לשחק משחקים כבדים יותר בעוד שנה). מכיוון שהייעוד העיקרי של המחשב הוא לשמש כמחשב קבוע בבית ואין צורך ממשי בניידות זו נראית לי השקעה לא הגיונית.

כמו כן, קח בחשבון שרוב הניידים בכאלה מחירים הם גדולים וכבדים יחסית ויתנו חיי סוללה נמוכים. זה אומר שלכל מקום שתיקח אותם תצטרך להיות לא יותר מידי רחוק מהחשמל. אני לא יודעת על איזה סוג טיולים אתה מדבר אבל כזה בדר"כ לא יספיק ליותר משלוש שעות של שימוש קל (שימוש קל זה עריכת מסמכים וקצת גלישה לא לדוגמא צפייה בסרטים). בהתאם גם להסחב עם מחשב לבית הספר יצריך לקחת את כבל החשמל.

אם אתה בכל זאת רוצה כזה דבר מה שהציע realy זו אופציה לא רעה בעיקר כי היא גם נותנת גודל קטן יחסית. האחריות היא של אייבורי עצמה - לשיקולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמממ.. שכחתי לציין פרט חשוב 3500 שקל אם אני מדבר על מחשב נייח אז זה גם כולל מסך. גם במקרה כזה עדיף לי מחשב נייב או שכבר ההבדלים בין המחשבים לא יהיה רצינים (בגלל שמסך עולה בערך 1000 שקל, וישאר בערך 2500 שקל למחשב עצמו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין, ב-3500 שקל אפשר להביא מחשב נייח קומפלט עם מסך 22" (שיהיה יותר טוב מכל מסך של מחשב נייד), וביצועים הרבה יותר טובים.

מחשב קונים כשצריך ניידות. לא כי זה מגניב, או כי יש את זה למישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...