שאלה | מה עליי לעשות? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה | מה עליי לעשות?


yarindav

Recommended Posts

שלום לכולם :]

קניתי לראשונה לפני כמה חודשים את הכרטיס 8800gt- top 512mb עד שהתקלקל P: ולכן פניתי לאחריות.

בתמורה הם הביאו לי את הכרטיס 8800gtx 768mb והוא נראה לי כרטיס הרבה יותר איכותי מהאסוס, לכן לא התעקשתי שיביאו לי את האסוס.

כעת גם הוא נפגם לי ופניתי שוב לאחריות.

כעת הם רוצים להביא לי את הכרטיס 8800gts 640mb.

מה עליי לעשות? האם לקחת את הgts או לדרוש את האסוס הראשון? איזה מהם עדיף?

תודה רבה D:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האסוס המקורי שלך כמובן יותר טוב...

לא בהרבה יותר, אבל יותר טוב.

אבל אם אתה לא משחק ברזולוציות גבוהות במיוחד (1920X1200\2560X1600)

רוב הסיכויים שבכלל לא תרגיש הבדל.

מה שכן תרגיש, זה את החום של ליבת ה-G80, וכמובן את צריכת החשמל הזללנית שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטוב משלושתם הוא אכן ה-GTX. (שגם יקר מהם בערך פי2 מה-GTS ו-פי3 מה-GT.)

ה"מנועה" אני ינחש שהתווכנת ליבה.

ולא, ב-GTS יש את ליבת ה-G80 הישנה,

ואילו ב-GT את ה-G92 שמיוצרת בתהליך מתקדם יותר.

שכמו שאמרתי פחות או יותר שוות בביצועים. (אני עדיין תומך בזה שהיתרון הוא ל-GT)

הזכרון ב-GTS אכן גדול יותר.

השאלה איזה משחק באיזה רזולוציה צריך כזו כמות של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא לא.

ה8800GTS 640MB יותר טוב מה8800GT

אשמח לדעת מהיכן הבאת את הידיעה הזאת? יש לך מקור מהימן? גראפים? סקירה?

כי לפי הבדיקות שאני הרצתי ועשיתי וחיפשתי באינטרנט, ה- 8800GT טוב ובאחוזים גבוהים אפילו מה- 8800GTS 640MB. וגם שלא לדבר על כך שהתהליך ייצור קטן יותר וליבה קצת יותר חדשה ויש לך גם יותר מעבדים מאוחדים SP ב- 8800. (112 מעבדים מאוחדים ב- 8800GT כאשר ל- 8800GTS יש "רק" 96) שזו הסיבה גם כן לביצועים היותר טובים של 8800GT. כי מה לעשות, לא תמיד כמות הזכרון ורוחב הבאס קובעים.

*** עריכה:

אתה עם מזל פותח השרשור, ה- 8800GTX הינו הכרטיס החזק ביותר מכולם. גם כמות עצומה וגם רוחב באס ענק וגם SP (מעבדים מאוחדים) רבים.

תאמת שלא ידוע איך התקלקלו לך 2 כל כך מהר, אבל אם תהיה לך האפשרות, תלך על הצד החוקי, דרוש מוצר שווה ערך או ביצועים למוצר שקנית בהתחלה.

תשתדל לגלוש לכיוון ה- 9800GT אם יש להם במלאי או אם לא תהיה לך ברירה תנסה לחזור ל- 8800GTX כי הוא באמת כרטיס חזק מאוד, נכון זולל חשמל וצריך איכותי וכו', אבל מבחינת ביצועים, מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמת אתה ממש לא צריך עצות או טריקים. יש לך את גב החוק של הצרכנים ואת החוק בכללי.

אתה זכאי לקבל מוצר שווה ערך, שווה ביצועים ושווה בכללי למה שקנית, בן אם זה אומר שהם יצתרכו לתת לך 9800GT חדש (שהוא אותו הדבר אפשרל הגיד כמו ה- 8800GT) או בן אם אין להם שום כלום, צריכים לתת לך משהו יותר טוב, לצערם. זאת בעיה שלהם אם אין להם איך להחליף לך באחריות או לתת לך מוצר שעדיין באחריות.

הרי תחשוב, יש לך מוצר שעדיין באחריות, ואתה מקבל משהו פחות טוב ממנו? למה? על החנות לדאוג להשיג לך כרטיס 8800GT כמו שקנית או אם אין שום דרך, לתת לך מוצר שווה ערך או ביצועים למה שקנית שזה אומר אם צריך גם לתת מסדרה חדשה. או לפחות, 8800GTX, שביננו, אוכל את ה- 8800GT וה 9800GT כי ה- 8800GTX באמת כרטיס מפלצתי. כל עוד תדאג לספק טוב וקירור נורמאלי עליו.

פשוט תגיע לחנות, תגיד, הבאתי לכם מוצר שלי שעדיין באחריות, אני דורש/מבקש (תלוי מי עומד מולך ואיך הוא מתייחס אלייך) לקבל כרטיס מסך בדיוק כמו שיש לי, או כרטיס דומה לכרטיס שלי ולא כרטיס חלש יותר. הרי לא היה ולא נברא שאני קניתי כרטיס X איכותי ויקר, ומקבל משהו יותר פשוט וזול? הם כמובן ינסו להגיד לך זה כרטיס טוב, עם יורת , אבל תתקיל אותם תגיד שזה לא קובע ויש עוד מאפיינים רבים ומחבחנים ביצועים שקובעים אחרת, כמו כן, אתה בתור לקוח, דורש לקבל כרטיס שווה ערך או ביצועים! באם לא ייענו לדרישות שלך, תגיד שאתה תתלונן ליהם לשירות הצרכנים הארצי וזה הכל.

שתדע, 8800GTS 640MB אולי נראה ונשמע כמו כרטיס רציני, אבל מה אם אני אגיד לך שבמשחק מסויים, עם הכרטיס הזה תקבל 22 FPS ועם ה- 8800GT תקבל 30 FPS? זה כבר הבדל גדול שיכו להשפיע טוב טוב.

בקיצור,הבנת. החוק לצידך, אלה אם כן זאת חנות שממש לא אכפת לה מלקוחות ואז תצתרך להתלונן לשירות הצרכנים על החנות הזאת והם יטופלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...