עבור לתוכן

זה נכון שאפשר להיות טייס קרב גם אם יש בעיות ראייה קלות?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

נראה לי שהגודל הנפוץ מדבר על עובי העדשה

  • תגובות 107
  • צפיות 10.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא זה לא עובי העדשה

שכן העובי תלוי גם בחומר

ולכן עוביים שונים יכולים להיות אותו מספר

פורסם
  • מחבר

שאלתי את אבא שלי והוא אמר לי שהמספר זה משהו מורכב באופטיקה וזה לא רדיוס ולא עובי עדשה או משהו כזה...

פורסם

זה לא בדיוק רדיוס וזה גם לא כז מורכב

אני פשוט לא זוכר את ההגדרה המדויקט (עברו שנתיים מאז)

זה שילוב של הרדיוס (משני הצדדים) עם השבירה של החומר ממנו עשויה העדשה

פורסם

אי אפשר להתקבל עם משקפיים לטיס

נכון שיש טייסים עם משקפיים אבל לא היה להם משקפיים כשהם התגייסו

לא מדוייק.

יש אנשים שכן התגייסו עם משקפיים לקורס, וזה די תלוי במקרה הפרטי אבל בעיקרון זה מונע ממך להיות טייס קרב וכל שאר תפקידי צוות אוויר נשארים פתוחים.

פורסם

לדעתי צלינדר זה לא קשור למספר של המשקפיים אלא מה שדה הראייה של הבן אדם

כלומר

/ נגיד 120 \

/ מעלות \

/ שדה ראייה \

/ \

0.0

---

פורסם

אם זה עוזר לכם, כשאני עם עדשות "בלי צילינדר" (ולי "יש צילינדר") אז כשאין הרבה אור אז כל דבר, בייחוד מקורות אור (טלביזיה, מסך, מנורה), שאינו במרכז העין שלי נמרח. כששאלתי את האופטיקאי שלי מה זה הוא ניסה להסביר לי ומה שהבנתי ממנו זה שזה יוצר רדיוסים שונים לכל אזור או משהו כזה.

פורסם

מישהו יודע בכללי מה הדרישות הגופניות בשביל להיות בקורס טייס (עזבו כושר אני מדבר על נתונים פיזים)?

פורסם

לא גבוהים במיוחד.

צריך לעבור גיבוש טיס שהוא, עד כמה שידוע לי, הגיבוש הכי קל פיזית מבין כל הגיבושים שקיימים, והקורס עצמו לא דורש יותר מדי מבחינה פיזית.

פורסם

LOL , מישהו רוצה תזכורת של נוסחת לוטשי העדשות?

פורסם

אם אתה לא יודע משקפיים ואפילו טיפול בליזר אינם פוטרים את הבעיות הראיה של טייסים עקב שמדובר בתנאים שונים ביכולת ראיה שאי אפשר לבדוק על הקרקע כי בכול פגם קטן נוצר 'מריחה' גדולה יותר של דברים כמו אורות של מנחתת שיכולים להיות קריטים הן לטייס הן לצוות ובגלל זה נמנעים מלהכניס אותם לקורס זה בעלה של אחותך כניראה קיבל את המשקפיים אחרי הכנפיים ולא לפני ותשאל את אחותך אם זה משקפי קריאה כי אם זה היה משקפי ראיה היו כבר משאים אותו (משקפי קריאה בדרך כלל יש מספר קטן מאוד מ 1 )

נ.ב. הוא טייס במיל' נכון ???

לא, זה משקפי ראיה ולא השעו אותו, למה שישעו אותו? יש לו פרופיל 97 למרות המשקפיים ומשקפיים לא מפריעים ואני נותן לך פה דוגמא חייה שאתה לא יכול להתווכח איתה.

ואני לא צריך לשאול את אחותי, אני יכול לשאול אותו לבד. והוא לא במילואים, הוא בקבע.

ואגב, הוא קיבל את המשקפיים הרבה לפני הצבא.

פורסם

תשמעו אני הייתי בחיל אוויר ויצא לי לדבר עם פרחי טייס מי שאומר שהקורס לא קשה מבחינה פיזית פשוט לא יודע מה הוא אומר

ריצה של 80 ק"מ זה לא קשה? שבוע שבי זה לא קשה? זה דברים שחייבים לעבור כי אם טייס יפול בשטח האויב הוא צריך לאמר תודה על זה שהוא רץ רק 80 ק"מ עד שהוא במקום בטוח

בקשר למספר משקפיים וצילינדרים בקיצור מספר זה כמה העין לא בפוקוס בדיוק כמו במצלמה בעצם זה אומר כמה פנימה או החוצה מהמקום הנכון התמונה נופלת

לעומת זאת צילינדר זה כמה הצידה מהמקום הנכון התמונה נופלת

פורסם

קורס טייס זה הקורס הכי קשה שיש לפי סרגל המאמצים של הצבא.

פורסם

שבוע שבי יש לא רק בקורס טיס אלא בהרבה יחידות קרביות אחרות;

80 ק"מ זה כמובן הרבה יחסית, אבל יש יחידות שעושות את אותם 80 ק"מ עם עשרות קילוגרמים של ציוד על הגב, דבר שטייסים לא צריכים לעשות.

פורסם

יכול להיות שיש דברים ספציפיים יותר קשים ביחידות שונות אבל מבחינת המאמץ הכולל קורס טייס זה הכי קשה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים