עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה עם הLine Sync

Featured Replies

פורסם

שלום :)

יש לי בעיה והמליצו לי על הפורום הזה (Athlon~WINGS)

בכל מקרה, זאת הבעיה.

יש לי מודם מסוג: Alcatel Speed Touch Home. שעובד עם הספקים 012 ובמהירות של 1.5 מגה.

חבר של אבא שלי "שיחק" עם המודם והפך אותו לנתב. הוא מבין הרבה במחשבים והוא עובד כאדמיניסטרטור באוניברסיטה או משהו.

אחרי שהוא הפך אותו לנתב הכל היה בסדר. לאחר כשבוע הLine Sync התחיל להבהב ו"לזרוק" אותי מכל משחק רשת לאחר כדקה -שתיים.

חבר של אבא שלי בא, בדק, פתח את הפורטים של השרתים שבהם אני משחק והלך - הבעיה ממשיכה.

רציתי שהוא יגיע עוד פעם אבל הוא בן- אדם עסוק (לא).

אז ניסיתי לאפש את המודם לDefaults. האינטרנט נותק :-\

לקח לי שעה וחצי של דיבור עם טכנאי בזק בטלפון בשביל לתקן. אני לא רוצה לעשות עוד משהו כזה.

עצות?

פורסם

נורת Line Sync מהבהבת, זו בד"כ בעייה בתשתית. או בחוטי טלפון מהבית שלך למרכזיית בזק, או בחיבור של הקו שלך במרכזייה בבזק, או במודם שעובד מול המודם שלך במרכזייה בבזק, או במודם עצמו שלך בבית.

בכל אופן, זה לא אמור להיות קשור לשידרוג לנתב.

נסה להחזיר את המודם למצב Home. למרות שנראה לי שבשיחה עם בזק הם החזירו לך אותו ל-Home, אבל אני מציין זאת ליתר ביטחון.

כשהמודם במצב Home, תבדוק אם נורת ה-Line Sync ממשיכה להבהב. אם כן, תתקשר לבזק ותודיע להם על הבעייה. הם אמורים לסדר בעצמם את התשתית שלך ולסדר את הבעייה.

אם הנורה לא מבהבהת במצב Home, תחזיר שוב ל-Pro ותבדוק שם.

אם הנורה כן מהבהבת במצב Pro אבל ב-Home לא, כנראה הבעייה במודם שלך.. נסה להחליף אותו אם תוכל..

אם הנורה לא מהבהבת ב-Pro, כנראה בשיחה עם בזק הם סידרו את הבעייה והכל בסדר.

רק בכדי להבהיר: אני לא אומר לך להתקשר לבזק כשהמודם במצב Pro, בגלל שאתה פשוט תשמע את המשפט המעצבן שלהם "אנחנו לא תומכים בנתבים." והם סתם בסוף יחזירו לך את המודם ל-Home וזהו..

נ.ב.- הנה כמה מדריכים על מעבר מ-Home ל-Pro (ובסוף יש הסברים איך לחזור שוב ל-Home), שתדע לעשות זאת גם לבד:

http://www.avi.org.il

http://www.techno.co.il/community/viewtopic.php?t=567

פורסם
  • מחבר

תודה רבה אני אנסה אבל אם זה לא יצליח ומשהו יתקלקל אבא שלי יתרגז :o

אבל פעם קודמת שדפקי את המודם (אתמול ) זה בגלל שלחצתי על defaults אז היום אני לא יעשה את הפעולה הזאת :P

פורסם
  • מחבר

אהם..בדקתי.. והמודם שלי עכשיו במצב Home.

עכשיו אני לא רוצה להחליף לPro כדי לבדוק עם אז זה יעשה בעיות כי אני יודע שגם אז זה עושה בעיות . (בגלל זה לחצתי על eafult מההתחלה)

אז מה עושים עכשיו?

אה ולשאלה שלך בהודעה פרטית , לא.

פורסם

אז רגע.. עכשיו במצב Home הוא עדיין עושה בעיות? נורת ה-Line Sync מהבהבת?

אם כן, תתקשר לבזק. זה התפקיד שלהם לסדר אצלך בעייה כזאת.

פורסם

לבזק אין בכלל מושג איזה מודם יש לך

לי קרתה בדיוק אותה הבעיה

אחרי שעשיתי שידרוג לפרו כולל עדכון ביוס לאלקטל (מעניין ומסוכן) התחילה אצלי בדיוק אותה הבעיה של נורת ה-Line Sync מהבהבת

התקשרתי לתמיכה של ה ADSL בבזק והבן אדם אמר לי רק רגע, אני עושה ריסט למודם שעומד מולך

ואחרי כמה שניות הכל נגמר לעולמי עד (הבעיה כמובן).

פורסם
  • מחבר

רגע אז הבעיה היא עם המודם שעומד מולי?

פורסם

למה שלא תתקשר פשוט לבזק ותשאל??

כבר כתבתי לך בהודעה הראשונה איפה יכולה להיות הבעייה. יש מספר ומספר אפשרויות, ואחת מהן היא המודם שעומד מולך במרכזייה.

פורסם

אתה בטוח שהמודם שלך עכשיו בהום?

אתה מחייג לאינטרנט כדי לקבל גישה?

dr_hofman@hotmail.com

אולי אני יכול לעזור לך גם לי יש פרו ואני קינפגתי הכל ועובד מצויין

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.