תגידו אנשים, לא היה דיבור על איזה חוק כזה שיהייה אסור לחייב אנשים? נכנס לא נכנס? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תגידו אנשים, לא היה דיבור על איזה חוק כזה שיהייה אסור לחייב אנשים? נכנס לא נכנס?


google18

Recommended Posts

אני זוכר ששמעתי שב 2009 ייכנס חוק שיאסור על חברות לחייב לקוחות. זאת אומרת אין דבר כזה "תתחבר אלינו בסכום כך וכך והתחייבות לשלוש שנים/שנתיים/שנה"

לגבי כל מה שהשתנה בסלולר אני יודע, אבל מה עם שאר החברות? בעיקר מעניין אותי איך זה עובד עם ספקיות . עדיין יכולים לחייב אותי כאוות נפשם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שהם יכולים להכריח אותך להתחייב. יש לך אפשרות לבחור בין חבילה רגילה ללא התחיבות, לבין חבילת כלשהי, שמותנית בהתחייבות לתקופה מסוימת (Nothing wrong about that)

למרות שלא בדקתי את הנושא הזה אישית, ויכול להיות שאתה מבלבל פה בין סלולרי לאינטרנט, אז בוא נחכה לעוד מישהו שיגיב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שהם לא מכריחים להתחייב . אתה יכול להתחבר ללא התחייבות במחיר שאיננו אטרקטיבי בעליל ויקר משמעותית ממחיר של חבילת התחייבות.

אני זוכר שהתחלתי לעשות סקר שוק בערך בנוב' 08 , וכשהעלתי את הנושא בפני נציגות השירות הן אמרו "למה להסתמך על זה, אולי החוק לא ייכנס וכו' וכו'..."

ללא ספק הייתה להן תשובה מוכנה לעניין הזה. (כן, לא היה נציג, רק נציגות). הבעייה היא שזה מסריח אש (או פאקינג מסריח, מה שיותר מדבר אליכם), להיות מחויב לספקית יותר משנה...

בעניין הסלולר, אני לא מכיר את ההתרחשות שהייתה שם על בוריה אבל מה נשתנה שם? באמת לא מחייבים לקוחות בכלל? או שמותר רק לתקופה קצרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאתה לא חדש באינטרנט, ואתה מחובר לעולם כבר מעל לכשנה-שנתיים. אני צודק ?

אם כן, אז אין שום סיבה שלא תמשיך עם הספקית הנוכחית שלך, אם אתה מרוצה מהשרות שלה, ולא נתקלת בבעיות חריגות.

בנוסף, אקספון נכנסה לתחום האינטרנט, ומציעה מהיר ללא התחייבות במחירים ממש זולים. אתה מוזמן להריץ חיפוש בפורום ולראות את הפידבק של הבודדים שכבר התחברו אליהם.

או שתוכל אתה בעצמך להתחבר, ולראות מה החברה החדשה שווה, ולשתף את כולם (כאמור, אין התחייבות, והמחיר הוא ממש זול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פששש, חוק חוקי רצח. אז אין חוק מהסוג שדיברתי עליו?

אני מחובר לעולם בסביבות ה 7-8 שנים ואני החלום הרטוב של כל ספקית . לקוח שלא עושה סקרי שוק, לא מתקשר לברר לגבי עידכוני מחירים, בסוף תקופת התחייבות לא מרים טלפון אלא נותן להם להכניס אותי לאיזה מסלול שבא להם באיזה תעריף שבא להם . (כך למשל נוצר מצב בעבר שישלמתי בזמנו על מהירות 750 קסל"ש, יותר ממחירה של חבילת 1.5 מגה במהלך יותר מחצי שנה בגלל ש "לא התקשרתי לברר אם יש חבילה יותר אטרקטיבית והשאירו אותי בחבילה הישנה").

גם היום אני משלם על 1.5 מגה מחיר שאפשר לקבל בו 2.5 . אני מעוניין לשדרג חבילה ל 2.5 או 3 מגה אם זה יהייה משתלם. בנוסף התאכזבתי קשות מהספקית שלי לאחרונה בגלל תקלה שהייתה לי ולא טופלה, כך שאשמח להחליף ספקית (דבר שנשבעתי לעצמי שאעשה בעודי קוסס ציפורניים בעצבנות למראה מנורת ה - DSL המסרבת להידלק באופן קבוע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...