סיטי ספורט הודתה:משתתפים פיקטיביים במכירות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיטי ספורט הודתה:משתתפים פיקטיביים במכירות


huber

Recommended Posts

מקור: בית המשפט המחוזי ת"א

חב' ציוד הספורט סיטי הודתה בהסכם פשרה כי הפעילה משתתפים פיקטיוויים בכ-300 מכירות פומביות שקיימה באתר אולסייל.החב' היא אחת מ-34 חב' הפועלות באתרי מכירות פומביות באינטרנט שנגדן הוגשה יצוגית ב-07.בין האתרים שנתבעו:אולסייל,וואלה שופמיינד.

מי היה נאיבי מספיק לחשוב שזה כשר? כבר שנים אני לא נכנס למכירות פומביות גם בגלל זה וגם בגלל שאם צריך שירות לרב יתישו אותך בהלוך ושוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור...שמים מכשירי מחיר מחירון 6000 שקל הצעות החל מ 100 שקל.... עלק יתנו לקנות למי שנתן 100 שקל לקחת את המוצר, תמיד הם ימציאו מישהו שישים יותר... מרגיז.

מעניין אם מישהו פה בפורום לקח פעם במכרז משהו באמת שווה במחיר בדיחה... חושב אף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנ'לא מבין ת'חברה שקונים בפומביות , באמת אפשר להשיג בזול ? למה כי הסוחר הוא נדבן ? מהסיטי קניתי אבל מהחנות עצמה , לפני כן עשיתי סקר שוק וראיתי מה פחות או יותר המחיר , הגעתי לחנות הספק והצעתי לו מחיר במזומן והוא הוריד במחיר למינימום וזהו .

נראה לי מוזר לרכוש מוצר שלא חשת לפני כן בצורה פיזית ( אולי בגלל שנפלתי פעם - מה שרואים באתר ומה שבמציאות - פחחח , איזה הבדל . )

וכן היה כבר איזה סיפור לפני שנה או משהו כזה עם עוד סוחר שהיה יושב ומקפיץ ת' פומביות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע וגם ככה כמעט אנשים שלא מגישים יותר הצעות בפומביות, פעם בזמנו שזה רק התחיל יצא לאבא שלי לקחת לא מעט דברים במחיר זול הרבה יותר למשל מגהץ של כרומקס שעלה בחנות 1600 ש"ח אבא שלי לקח ב 1000..זה משמעותי.

אבל היום בכדי להמעיט את ההפסדים שלהם זה ידוע שמשתמשים בפיקטיבים, יצא לי לראות לא פעם בכל מני הצעות פומביות שהזוכה הוא "ג'קי א. הרצליה" לדוגמא.

אני לא חושב שהשתמשנו במכירה פומבית כבר בערך 4-3 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...